Dreng på 1½ år - køkken eller værktøjsbænk? Erfaring søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.044 visninger
49 svar
0 synes godt om
26. september 2011

K&S

Anton vil være 1 år og 5 måneder til jul

Manden og jeg er lidt ueninge om hvorvidt Anton skal have et køkken eller en værktøjsbænk ?

Jeg synes, det er svært at finde en værktøjsbænk, som ikke frarådes undes 3 år  men jeg har til gengæld fundet et legekøkken fra Food´n´Fun som er fra 1 år

Hvad er jeres erfaring?

Katja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Hasselnødden

Elias fik både køkken og værktøjsbænk da han var henholdsvis 1 år og 1.5 år - og han nyder stor stor stor glæde af dem begge! Så det er win-win, værkstedet bruger han til at ville reparere hvad han nu har af legetøj hvis bare I spørger ham om det er gået i stykker og skal repareres  Er sikker på han ville blive super glad ellevild glad for dem begge og mad bliver der lavet i legekøkkenet i stor stil fordi han aber efter jer  De er begge til 3 årige og han er kun 20 mrd  og er ikke på nogen måde kommet galt afsted med det. Og er I ikke helt sikre på hans smagen-på tingene så bare gem bare lidt skruerne af vejen til I kan se at han sagtens kan administrere det.

Anmeld

26. september 2011

K&S

Hasselnødden skriver:

Elias fik både køkken og værktøjsbænk da han var henholdsvis 1 år og 1.5 år - og han nyder stor stor stor glæde af dem begge! Så det er win-win, værkstedet bruger han til at ville reparere hvad han nu har af legetøj hvis bare I spørger ham om det er gået i stykker og skal repareres  Er sikker på han ville blive super glad ellevild glad for dem begge og mad bliver der lavet i legekøkkenet i stor stil fordi han aber efter jer  De er begge til 3 årige og han er kun 20 mrd  og er ikke på nogen måde kommet galt afsted med det. Og er I ikke helt sikre på hans smagen-på tingene så bare gem bare lidt skruerne af vejen til I kan se at han sagtens kan administrere det.

Tusind tak for svaret  jeg har kigget på denne værktøjsbænkfra Bosch og umiddelbart synes jeg ikke, det virker til at være meget små dele, der er med?

Hvilken en har I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2011

K&S

Andre, der kan gode råd?

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Nu er jeg ikke ''erfaren''.

Men jeg foretrækker helt klart et køkken til min egen søn, og det har jeg også ønsket i julegave til ham. For han vil jo senere hen synes det er sjovt og lege han laver mad med mor. Men vi har ikke pladsen til begge dele, derfor blev det køkkenet. 

Anmeld

26. september 2011

K&S

benjamins'mor skriver:

Nu er jeg ikke ''erfaren''.

Men jeg foretrækker helt klart et køkken til min egen søn, og det har jeg også ønsket i julegave til ham. For han vil jo senere hen synes det er sjovt og lege han laver mad med mor. Men vi har ikke pladsen til begge dele, derfor blev det køkkenet. 

Jeg vil også helst have køkkenet til ham, men manden og jeg er ikke helt enige, så vi skal finde et kompromis, for vi synes heller ikke lige vi har plads til begge dele

Anmeld

26. september 2011

bagger26

Vi har haft begge dele til vores dreng, og det er klart køkkenet der er blevet bruges mest..  

Mads fik hans da han var 1 år og 1½ år, de er begge fra 3 år og op, men de kan sagtens bruge dem nu, hvis der er små dele kan de pilles fra og gemmes til de bliver størrer..

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Jeg vil også helst have køkkenet til ham, men manden og jeg er ikke helt enige, så vi skal finde et kompromis, for vi synes heller ikke lige vi har plads til begge dele

Min mor har begge dele til min lillebror på 5 år. Men min stedfar har også et værksted hvor børne værkstedet kan stå, og det synes min lillebror er rigtigt hyggeligt når hans far også står derude. Og så har han et køkken ude i køkkenet hvor han så laver mad når min mor gør. 

Anmeld

26. september 2011

Isabella_mor

K&S skriver:

Anton vil være 1 år og 5 måneder til jul

Manden og jeg er lidt ueninge om hvorvidt Anton skal have et køkken eller en værktøjsbænk ?

Jeg synes, det er svært at finde en værktøjsbænk, som ikke frarådes undes 3 år  men jeg har til gengæld fundet et legekøkken fra Food´n´Fun som er fra 1 år

Hvad er jeres erfaring?

Katja 

IKEA har en fed værktøjsbænk... 

Anmeld

26. september 2011

K&S

isabellamor skriver:

IKEA har en fed værktøjsbænk... 

Er det DUKTIG arbejdsbord, du mener?

For manden kan slet ikke lide det (og heller ikke køkkenet fra IKEA)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.