Hvad skal Livas lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Mauser.

Jeg forstår virkelig godt at du ikke vil kalde han for Hans Peter det kan han da heller ikke stå FAST ved at han skal hedde, han kan ikke ligge ud med kun et navn jo ! :/
Jeg syntes at Live og Lukas og sødt og Liva Lauge men Liva og Matis som andre har foreslået er også godt sammen
Håber at i bliver enige, det er sikkert noget man kan blive meget uvenner over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Er det helt umuligt for dig at gå med til Peter - og kun Peter? Jeg synes, det er sådan et godt, gedigent navn, som altid "holder" - det er ikke et modenavn, men et navn, som altid har været der og altid skal være der, synes jeg. 

Faktisk synes jeg slet ikke, Hans Peter er så slemt, men det klinger ikke så godt sammen med Liva.

Anmeld

26. september 2011

Stjernestoev

Frederik
Leander
Alexander
Loke
Marius
Malte
Loui

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

TbCp skriver:

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

Liva og Linus

Anmeld

26. september 2011

TbCp

mor_sabina skriver:

Altså jeg synes jo det er rigtig fint med sådan en familietradition, meeen det er nu sjovest når det er et navn man kan lide man sender videre. Her hedder ungerne Emil til mellemnavn efter morfar, men det er jo til at have med at gøre. Jeg synes faktisk du har en god sag, og kan nemt forsvare at Peter bliver sendt videre eftersom at de allerede har fraveget princippet, da din mand blev til Carsten

Og med det argument i hånden, så har han jo bestemt et navn, og du har total råderet over den andet navn

Så jeg stemmer for:

Lauritz Peter

Leo Peter (måske lidt tæt på leopard)

Willem Peter

Villads Peter

Det har gået skiftevis på Carsten Peter og Hans Peter, tilbage i generationerne... så det er "tid for" en Hans Peter nu... Men det bliver det IKKE

Anmeld

26. september 2011

TbCp

Mor og meget mere skriver:

Er det helt umuligt for dig at gå med til Peter - og kun Peter? Jeg synes, det er sådan et godt, gedigent navn, som altid "holder" - det er ikke et modenavn, men et navn, som altid har været der og altid skal være der, synes jeg. 

Faktisk synes jeg slet ikke, Hans Peter er så slemt, men det klinger ikke så godt sammen med Liva.

Jeg har sagt at han gerne må hedde Peter til 2. fornavn. Farfar kaldes kun Peter og så er der også en fætter Peter, så synes det ville forvirre mere end noget hvis vi også kalder vores dreng for Peter.. Men som 2. fornavn jo, det er helt okay med mig

Anmeld

26. september 2011

TbCp

Tina&Martin skriver:

Liva og Linus

Linus er på listen, og var det også i sidste graviditet... men som skrevet før har vi nogle bekendte der mistede deres lille Linus ved fødslen, så ved ikke helt hvordan jeg har det med at skulle bruge det navn

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

TbCp skriver:

Linus er på listen, og var det også i sidste graviditet... men som skrevet før har vi nogle bekendte der mistede deres lille Linus ved fødslen, så ved ikke helt hvordan jeg har det med at skulle bruge det navn

ååååh, ja den er svær

Anmeld

26. september 2011

TbCp

Tina&Martin skriver:

ååååh, ja den er svær

Ja meget og det er ellers sådan et fint navn og passer rigtig godt sammen med Liva...

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

TbCp skriver:

Ja meget og det er ellers sådan et fint navn og passer rigtig godt sammen med Liva...

Jaaaa....
Ved godt det ikke er det samme, men min veninde har en Mathilde, og det navn har vi også i tankerne hvis vi får en i fremtiden, og det er vi alle okay med... Prøv evt at lufte ideen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.