Hvad skal Livas lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Benjamins'mor

Liva og Mathias.

Liva og Lasse.

Liva og Lauge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Ludvig.. Det var det første der faldt mig ind.

Liva og Ludvig

Anmeld

25. september 2011

Ciss

Uh, besværligt det der med at opkalde, når man bare ikke er enig. Min mand og jeg havde det på samme måde, da vi ventede Lillebror. Han ville på død og liv have drengen opkaldt efter sin morfar - som havde et navn jeg absolut ikke kunne acceptere. De sidste seks måneder af graviditeten kunne vi slet ikke snakke om navne, for han havde bestemt sig og var slet ikke interesseret i at diskutere noget som helst andet.

Det tog faktisk flere uger efter fødslen før vi blev enige om et navn. Min mand gav op til sidst, og i dag er han heldigvis glad for det navn vi valgte.

Forslag til inspirastion:

Liva og....

Aksel

Ivo

Ludvig

Leopold

Leo

Leonel

Julian

Theo

Alvin

Lykke til. Håber, I snart bliver enige!

Anmeld

25. september 2011

rimor

TbCp skriver:

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

herhjemme hedder Livas lillebror

Lukas

Anmeld

25. september 2011

Toshiba

TbCp skriver:

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

mine børn hedder Casper & Liva

Anmeld

26. september 2011

TbCp

1000 tak for mere inspiration!

Anmeld

26. september 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Luka
Sebastian
Milan
Mads
Oliver
Sander
Philip
Charlie
Viggo
Gustav
Magnus
Loke
Frej

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

26. september 2011

lucas<3

jeg syns Laurits og liva passer godt sammen

Anmeld

26. september 2011

mor_sabina

Altså jeg synes jo det er rigtig fint med sådan en familietradition, meeen det er nu sjovest når det er et navn man kan lide man sender videre. Her hedder ungerne Emil til mellemnavn efter morfar, men det er jo til at have med at gøre. Jeg synes faktisk du har en god sag, og kan nemt forsvare at Peter bliver sendt videre eftersom at de allerede har fraveget princippet, da din mand blev til Carsten

Og med det argument i hånden, så har han jo bestemt et navn, og du har total råderet over den andet navn

Så jeg stemmer for:

Lauritz Peter

Leo Peter (måske lidt tæt på leopard)

Willem Peter

Villads Peter

Anmeld

26. september 2011

little-boy

har jo selv et par børn jeg synes Liva og Silas

Liva og Villads

Liva og Cilas

Liva og Tobias

Liva og Kian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.