Hvad skal Livas lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Liva og Frederik eller Malthe, det synes jeg lyder godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

TbCp

L.J.L skriver:

Han skal da hedde Lauritz!!!

Ellers er mine forslag:

Charlie, Simon, Bertil, Elliot, Lasse, Leif (bare pjat syntes bare det klingede godt sammen med Liva), Leo, Loui...

Det foreslog jeg igår... men det var manden SLET ikke med på... synes ellers også at Liva og Laurits ville være så fint sammen!

Anmeld

25. september 2011

TbCp

Carina1984 skriver:

Vi har Magnus på snart 2 og venter lillesøster der skal hedde Liva Så her er det Liva og Magnus

Liva har en fætter Magnus, så det går desværre ikke.... selvom hun selv har gået og sagt at lillebror skulle hedde Magnus

Anmeld

25. september 2011

TbCp

KittyMaMa skriver:

Hej med dig!

Hvis det havde været endnu er dreng, der var på vej her, skulle han have heddet Buster, - Alfred og Buster. Det går nok ikke nu vi ved det er en pige . Ved egentlig heller ikke om Buster passer til Liva, - men jeg syntes da Mikkel gør...

Vores drengenavne på listen var elllers:

Charlie, Mats, Thøger, Eddi, Otto og Sigurd (og Buster selvfølgelig)...

Altså ikke fordi jeg vil skabe endnu mere spild, men jeg synes nu Hans Peter er ret sødt alligevel. Men det går jo ikke hvis den ene forældre slet ikke er med på navnet! Så er det jo i princippet ligemeget hvad andre synes!  

/Knus Katja

Sigurd er helt vildt sødt... men min mand er MEGET besværlig!

Anmeld

25. september 2011

Frejasen

Åh ja de navne de navne. Hvis vi får af vide vi venter en dreng er jeg også i vildrede. Vi har en lille Emma, men jeg synes af en aller anden årsag pigenavne er nemmere.

Tror du ikke at ligemeget hvilke navne du kommer med, vil din mand have modstand på dem. Det lyder lidt som han ikke synes andre navne end Hans Peter ( hvilker jeg ved gud godt kan forstå du ikke er vild med) er gode nok nu.

Pøj med det

Anmeld

25. september 2011

TbCp

Jo det tror jeg desværre du har ret i!

Men det bliver IKKE det navn... så håber da han på et tidspunkt indser at vi skal finde et andet...

Han blev rigtig tøse-sur da jeg "slog i bordet" og sagde NEJ til det navn... for så kunne det hele også bare være liiiiige meget! Og så kunne jeg bare bestemme et navn, men at han i hvertfald ville fortælle vores søn at det ikke var HAM der havde valgt...

JEEESUS!!!

Måske jeg bare skulle have atget ham på ordet og sagt "Fint, så bliver det David"

Men synes nu alligevel det ville være rarest hvis vi kunne blive enige.

Frejasen skriver:

Åh ja de navne de navne. Hvis vi får af vide vi venter en dreng er jeg også i vildrede. Vi har en lille Emma, men jeg synes af en aller anden årsag pigenavne er nemmere.

Tror du ikke at ligemeget hvilke navne du kommer med, vil din mand have modstand på dem. Det lyder lidt som han ikke synes andre navne end Hans Peter ( hvilker jeg ved gud godt kan forstå du ikke er vild med) er gode nok nu.

Pøj med det

Anmeld

25. september 2011

Tullebobs

TbCp skriver:

Er bange for at vi ikke bliver enige herhjemme. Vi havde ellers, inden vi kendte køn, bestemt os for Mikkel. Men så fik min mand pludselig den ide at vores søn skulle opkaldes efter hans far... Hans Peter det VIL jeg ikke kalde min søn. Mine 4 top-ønske navne er David, Falke, Magne og Bjørn... men dem er manden slet ikke med på. Så kom med jeres ideer til et navn til Livas lillebror.

Linus  Var mit favoritnavn, da vi ventede William, men Søren nedlagde veto (som han faktisk siden har fortrudt, og nu kan han pludselig godt lide navnet, men vi har selvfølgelig også aftalt, at vi ikke skal have flere børn )

Ellers er Storm, Birk, Oskar, Valdemar, Marius og Ludvig også rigtig gode navne synes jeg.

Kh Trine

Anmeld

25. september 2011

TbCp

Tullebobs skriver:

Linus  Var mit favoritnavn, da vi ventede William, men Søren nedlagde veto (som han faktisk siden har fortrudt, og nu kan han pludselig godt lide navnet, men vi har selvfølgelig også aftalt, at vi ikke skal have flere børn )

Ellers er Storm, Birk, Oskar, Valdemar, Marius og Ludvig også rigtig gode navne synes jeg.

Kh Trine

Linus var et af de 2 drengenavne vi blev enige om sidst, men som så ikke kom i brug...

Nu har vi så nogle bekendte som mistede deres lille dreng ved fødslen, han kom til at hedde Linus.... vi ser dem ikke særlig tit, men ved ikke om jeg synes man kan være "bekendt" at bruge det navn....

Anmeld

25. september 2011

Tullebobs

TbCp skriver:

Linus var et af de 2 drengenavne vi blev enige om sidst, men som så ikke kom i brug...

Nu har vi så nogle bekendte som mistede deres lille dreng ved fødslen, han kom til at hedde Linus.... vi ser dem ikke særlig tit, men ved ikke om jeg synes man kan være "bekendt" at bruge det navn....

Nej det kan jeg se - den er lidt svær.

Kh Trine

Anmeld

25. september 2011

Maise

ARTHUR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.