Anonym skriver:
blot lige en UPDATE
vi havde en meget lang snak igår nat da han kom hjem, hvor jeg fortalte ham ALT
han blev hverken sur, skuffet eller ked af det,
han var klar over at dette måtte ske en dag, han havde blot forventet det ville ske for mange år siden
men altså vi fik snakket og jeg tror sørme at vi har fundet nogle rigtig gode løsninger på det.
vi har aftalt at vi tager til swingersweek når det kommer om nogle uger, så vi ligesom kan komme over at se hvad det er og om det kunne være os.
han får lov at udforske sine mørke fantasier UDEN mig, men med ret til at fortælle mig om det, da jeg jo gerne vil høre om det er ham eller blot fantasi.
jeg må godt have en pigekæreste blot at han er tilstede når vi sammen(seksuelt) ikke fordi han vil være med, men fordi han gerne vil se den side af mig, om han altid skal være der får tiden lov at vise.
det skal lige siges at vi selvfølgelig ikke lige spriger ud og finder en, vi blev enige om at vi i aften lige sætter os ned og snakker igennem om der ting som kun bør være for os og hvilke ting det så er, ud over at det logiske er at hvad vi selv kan give vores partner, får man ikke udefra, er der jo små ting, som man gerne ville have for sig selv.
og det dem vi lige skal have på plads.
jeg er SÅ lettet og glad og lykkelig over at jeg igen føler at jeg har verdens bedste ven og kæreste og alt sammen i en og samme mand, og at han har ændret sit eget syn på det hele, slog benene væk under mig igår.
knus den nu lettet og lykkelige, der ved at der nu skal en masse arbejde igang før der kan ske noget som helst
Ville ønske at sådan noget kunne ske for mig, dog er jeg ikke lige til swingerclub, men et mere åbent forhold