når man har lyst til at være utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Anonym

Jeg tillader mig at være ano, men jeg forstår dig godt!

Jeg føler selv at jeg har fundet manden i mit liv, og jeg elsker ham og han er dejlig, sådan rent personlighedsmæssigt. Men han tilfredsstiller mig ikke på den måde i sengen som jeg har behov for. Jeg savner sommerfuglene i maven, at blive rystet igennem af tilfredsstillelse. 

Det er frustrerende, for jeg elsker ham så højt og ville aldrig kunne undvære ham, men igen har jeg også svært ved at leve uden den tilfredsstillelse. Har forsøgt at snakke med ham om det, men intet har hjulpet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

blot lige en UPDATE

vi havde en meget lang snak igår nat da han kom hjem, hvor jeg fortalte ham ALT

han blev hverken sur, skuffet eller ked af det,

han var klar over at dette måtte ske en dag, han havde blot forventet det ville ske for mange år siden

men altså vi fik snakket og jeg tror sørme at vi har fundet nogle rigtig gode løsninger på det.

vi har aftalt at vi tager til swingersweek når det kommer om nogle uger, så vi ligesom kan komme over at se hvad det er og om det kunne være os.

han får lov at udforske sine mørke fantasier UDEN mig, men med ret til at fortælle mig om det, da jeg jo gerne vil høre om det er ham eller blot fantasi.

jeg må godt have en pigekæreste blot at han er tilstede når vi sammen(seksuelt) ikke fordi han vil være med, men fordi han gerne vil se den side af mig, om han altid skal være der får tiden lov at vise.

det skal lige siges at vi selvfølgelig ikke lige spriger ud og finder en, vi blev enige om at vi i aften lige sætter os ned og snakker igennem om der ting som kun bør være for os og hvilke ting det så er, ud over at det logiske er at hvad vi selv kan give vores partner, får man ikke udefra, er der jo små ting, som man gerne ville have for sig selv.

og det dem vi lige skal have på plads.

jeg er SÅ lettet og glad og lykkelig over at jeg igen føler at jeg har verdens bedste ven og kæreste og alt sammen i en og samme mand, og at han har ændret sit eget syn på det hele, slog benene væk under mig igår.

knus den nu lettet og lykkelige, der ved at der nu skal en masse arbejde igang før der kan ske noget som helst

Hvor er det fedt for jer

Ville ønske at sådan noget kunne ske for mig, dog er jeg ikke lige til swingerclub, men et mere åbent forhold

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Nej hvor er det dejligt at I kan få det til at fungere 

Tillykke med den nye "opdradering" af jeres forhold 

mange tak

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er det fedt for jer

Ville ønske at sådan noget kunne ske for mig, dog er jeg ikke lige til swingerclub, men et mere åbent forhold

vi ved hellere ikke om vi er til swingerclub, men vi giver det et forsøg, når de holder åbent hus.

her til aften har vi talt om rigtig meget og nu holder vi lige pause, man kan også tale det dødt

Anmeld

26. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

det helt okay, det er sådan et lidt følsomt emne, også derfor jeg bl. a er ano

jeg tager hatten af for mennesker som kan leve i et forhold og kun have lyst til hinanden hele livet.

jeg har aldrig nogensinde haft det sådan med en person, jeg har altid været til begge køn og når jeg er i forhold med det ene køn savner jeg det andet. og de sidste mange år har jeg undertrykt denne følelse, netop fordi han ikke er til det og fordi jeg jo netop gerne vil ham. det første gang på 10 år at jeg er endt et sted hvor jeg er så meget i tvivl.

så uanset hvad, tror jeg altid jeg vil mangle noget i et forhold i kraft af min seksualitet.

på alle andre områder end der er vi et perfekt match, vi er stærke hvor den anden er svag osv

Hva med en trekandt ? dig, din kæreste og en piige ? ..
måske det han vil er at selv være med i det , i sted for at skal dele dig uden hva ved hva der foregår ..

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hva med en trekandt ? dig, din kæreste og en piige ? ..
måske det han vil er at selv være med i det , i sted for at skal dele dig uden hva ved hva der foregår ..

nej det ønsker han ikke, vi har haft en lang snak om det igår og det var ikke lige ham, ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt

Anmeld

27. september 2011

FrkT

Min første tanke, når du siger du stadig elsker din mand, var om det måske er gået hen og blevet til vennekærlighed i stedet for romantisk kærlighed, hvis man kan sige det sådan...? For når I har været sammen så længe så er det jo blevet så naturligt at det er jer to og I er så vant til at være sammen, så det føles helt forkert hvis I ikke er, men ikke fordi du reelt længes efter ham når I ikke er sammen men egentlig fordi du bare er blevet så vant til at han er der, og nu har svært ved at forestille dig et liv hvor han ikke er. Hvis I, som du siger ikke kan tilfredsstille hinanden ordentligt seksuelt, altså du kan ikke med det han tænder på, og han vil ikke dele dig med en anden kvinde fx, for at du kan få udlevet dine lyster. Uanset hvad synes jeg du skal tænke over OM det nu alligevel skal være jer to, for synes ikke din mand er tjent med at du går rundt konstant og har lyst til at være sammen med andre - og også så småt begynder at være det..

Anmeld

27. september 2011

FrkT

Anonym skriver:

blot lige en UPDATE

vi havde en meget lang snak igår nat da han kom hjem, hvor jeg fortalte ham ALT

han blev hverken sur, skuffet eller ked af det,

han var klar over at dette måtte ske en dag, han havde blot forventet det ville ske for mange år siden

men altså vi fik snakket og jeg tror sørme at vi har fundet nogle rigtig gode løsninger på det.

vi har aftalt at vi tager til swingersweek når det kommer om nogle uger, så vi ligesom kan komme over at se hvad det er og om det kunne være os.

han får lov at udforske sine mørke fantasier UDEN mig, men med ret til at fortælle mig om det, da jeg jo gerne vil høre om det er ham eller blot fantasi.

jeg må godt have en pigekæreste blot at han er tilstede når vi sammen(seksuelt) ikke fordi han vil være med, men fordi han gerne vil se den side af mig, om han altid skal være der får tiden lov at vise.

det skal lige siges at vi selvfølgelig ikke lige spriger ud og finder en, vi blev enige om at vi i aften lige sætter os ned og snakker igennem om der ting som kun bør være for os og hvilke ting det så er, ud over at det logiske er at hvad vi selv kan give vores partner, får man ikke udefra, er der jo små ting, som man gerne ville have for sig selv.

og det dem vi lige skal have på plads.

jeg er SÅ lettet og glad og lykkelig over at jeg igen føler at jeg har verdens bedste ven og kæreste og alt sammen i en og samme mand, og at han har ændret sit eget syn på det hele, slog benene væk under mig igår.

knus den nu lettet og lykkelige, der ved at der nu skal en masse arbejde igang før der kan ske noget som helst

Ups, havde ikke set at du var kommet med en update, men hvor er jeg glad for at høre at I har fundet en løsning som måske kan fungere for jer begge :-)

Anmeld

27. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

nej det ønsker han ikke, vi har haft en lang snak om det igår og det var ikke lige ham, ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt

OKay .. det godt i har fået snakket om det ..

Anmeld

27. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

sådan har jeg det. jeg har lysten

vores forhold er et rigtig godt forhold og vi har god sex og jeg elsker ham.

men samtidig savner jeg bare noget af det jeg havde for 10-12 år siden, hvor livet var lidt mindre kompliceret og hvor jeg kunne nyde min egen seksualitet.

vi har været sammen i snart 10 år, så vi er jo solidt plantet i hinandens liv, men jeg savner at kunne udforske min bi-side noget mere, i det hele taget savner jeg fornyelse, da man efter 10 år godt kan ende i samme gænge.

vi har forsøgt at udforske vores fantasier, hans er desværre meget mørke og absolut ikke noget jeg kan tænde på, har forsøgt men det ligger SÅ fjernt fra mig.

og her kommer lysten så til at være utro, at tage ud og være sammen med nogle dejlige piger og evnt. mænd

og han ved godt min lyst, men mener ikke han er i stand til at dele mig, tiltrods for at jeg gerne ville dele ham(det vil han så hellere ikke)

nu det så nået så langt at jeg faktsik sidst jeg var i byen endte med at kysse med en anden(mand) og overvejede kort om jeg skulle tage hjem eller forsætte, jeg valgte dog at tage hjem. hvor jeg siden har haft et problem med min manglende samvitighed over at jeg har kysset med en anden, tiltrods for jeg ved hvordan han har det med lige netop det.

what to do, er klar over at vi nok bør have en snak, men er i tvivl om hvorfor pokker der ikke er dårlig samvitighedt

nå skulle bare ud med det, tror snart at første salen brænder af i mit hoved

mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.