når man har lyst til at være utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Koen.

B&J skriver:

jeg kan ikke lade vær med at blive lidt sur på dig ja undskyld..

men du siger du har et fantastisk forhold jamen så savner man ikke andre i det ellers er det fordi det er blevet hverdag mellem jer og i holder af hinanden men det er mere trykheden der binder jer... jeg ved det ikke men kan ikke forstå på nogle måde du kan kysse en anden når du har en  og i mit hovede når man har de lyster du har jamen så er det fordi der mangler noget i jeres forhold som ikke binder jer sammen

Melder mig helt enig med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Zafir

Så skal du

A: Tage snakken omkring åbent forhold og være ærlig og sige hvordan du har det osv. OG kunne tåle at give modparten samme frie regler som du selv vil have.

B: Vide at det at få et åbent forhold kræver MASSER af arbejde, tillid og kærlighed - OG gradvist åbne grænser osv. Og file på dem under vejs. - Genforhandle kontrakten MASSER af gange.

C: Hvis det ikke lykkes, så skal du lade dig skille før du er utro. UTROSKAB, løgn, svig, bedrag, gøren ting bag den andens ryg, uanset hvor meget man elsker hinanden, er kilden til ALT ondt.

Det kan SAGTENS virke med Åbent forhold, hvis man elsker hinanden Faktisk bliver kærligheden bare større, - hvis man sætter rammer op for samværdet med andre og respekter og elsker sin kæreste.

Jeg kan godt forkalre dig hvordan mit parforhold virker, - hvis du ønsker at afprøve åbent forhold, - MEN det skal foregå i pb. Det er ikke fordi jeg vil fortælle alle detaljer i åbne debatter

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Melder mig helt enig med dig

Også mig..

Trådstarter: Du siger, at han jo vidste hvordan du havde det, da i fandt sammen. Ja, men han gik vel også udfra, at du ville afskære den side af dig, hvorfor han ikke kan bebrejdes. Det lyder også lidt som om, at du bebrejder ham, at han ikke siger ja tak til forslaget om selv at hygge sig med en anden, så du kan gøre det samme? Jeg synes faktisk, det er DIT ansvar Du har vel vidst, da i fandt sammen, at han ikke havde det på samme måde, og kunne du ikke acceptere det, skulle du ikke have bundet dig til ham på dén måde. Du må undskylde, men jeg synes bare utroskab er grusomt, og jeg kan blive helt dårlig ved tanken om, at du ikke har det skidt med det. Jeg ved godt, at du ikke selv forstår, hvor den dårlige samvittighed er.

Anyway. Jeg synes, at du skal tage en alvorlig snak med ham. Fortæl ham hvad der er sket. Fortæl om dine lyster, smid alt på bordet. Så må HAN tage stilling til, om det er noget han kan leve med eller ej, og så må i tage den derfra

Anmeld

25. september 2011

Zafir

Undskyld - men jeg havde ikke fået læst de andre svar før jeg svarede...

Jeg er FULDSTÆNDIG uenig. Man kan SAGTENS være gift med sin sjæleven, elsker, kæreste, ven og eneste ene, uden at være hinandens et og alt i seksualiteten.

Der kan sagtens være måder og veje hvor det simpelthen ikke kan lade sig gøre at opfylde alle hinandens sider

Det vigtigste er at du finder en vej ind eller ud, før du gør noget dumt

Anmeld

25. september 2011

Maise86

Men hvis du siger du altid mangler det han ikke kan give dig - så tænker jeg bare det er underligt at du netop har kysset med en mand? Hvad med svingerklub? Så kan i begge få noget ud af det, uden at der skal være tvivl om hvem man går med hjem? Der er alle der jo kun for sex, så man ikke bliver jaloux.

Anmeld

25. september 2011

Zafir

Frøken J. skriver:

Også mig..

Trådstarter: Du siger, at han jo vidste hvordan du havde det, da i fandt sammen. Ja, men han gik vel også udfra, at du ville afskære den side af dig, hvorfor han ikke kan bebrejdes. Det lyder også lidt som om, at du bebrejder ham, at han ikke siger ja tak til forslaget om selv at hygge sig med en anden, så du kan gøre det samme? Jeg synes faktisk, det er DIT ansvar Du har vel vidst, da i fandt sammen, at han ikke havde det på samme måde, og kunne du ikke acceptere det, skulle du ikke have bundet dig til ham på dén måde. Du må undskylde, men jeg synes bare utroskab er grusomt, og jeg kan blive helt dårlig ved tanken om, at du ikke har det skidt med det. Jeg ved godt, at du ikke selv forstår, hvor den dårlige samvittighed er.

Anyway. Jeg synes, at du skal tage en alvorlig snak med ham. Fortæl ham hvad der er sket. Fortæl om dine lyster, smid alt på bordet. Så må HAN tage stilling til, om det er noget han kan leve med eller ej, og så må i tage den derfra

Man kan godt vide alting inden man går ind i et forhold og tro og mene at det ikke bliver noget problem. Så er det vigtigt at være ærlig og genforhandle kontrakten, når og hvis det sker at man mangler noget i sit liv

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Zafir skriver:

Man kan godt vide alting inden man går ind i et forhold og tro og mene at det ikke bliver noget problem. Så er det vigtigt at være ærlig og genforhandle kontrakten, når og hvis det sker at man mangler noget i sit liv

Bestemt, min pointe er bare, at man i al fald ikke kan sige: "Jamen han vidste hvordan jeg var", og så bruge det som en slags undskyldning. Sådan som jeg forstået det, har han givet udtryk for ikke at ønske at åbent forhold, og derfor mener jeg, at TS så må afgøre med sig selv, om hun kan acceptere det. Hun skal i al fald ikke bebrejde ham

Anmeld

25. september 2011

Zafir

Frøken J. skriver:

Bestemt, min pointe er bare, at man i al fald ikke kan sige: "Jamen han vidste hvordan jeg var", og så bruge det som en slags undskyldning. Sådan som jeg forstået det, har han givet udtryk for ikke at ønske at åbent forhold, og derfor mener jeg, at TS så må afgøre med sig selv, om hun kan acceptere det. Hun skal i al fald ikke bebrejde ham

Et åbent forhold er en proces Og det kræver meget arbejde, tillid og kærlighed.

Det er ikek sikkert at den første snak omkring det bliver den sidste

I hvertfald - kan det ikke lade sig gøre at blive i et forhold, hvis man bliver nødt til at gøre ting bag ryggen på den anden. Så må det slutte, eller også bliver man nødt til at lade det ligge. Det er jeg fuldsætndig enig i.

For mig er UTROSKAB det værste overhovedet Æv æv æv. Alt der erudenfor grænser og aftaler i et forhold.

Det er derfor det er vigtigt at få lavet de regler og grænser i sit forhold man kan leve med. Ellers kan man jo ikke leve i det

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Også mig..

har bestemt også planer om at snakke med ham, når han igen er på dansk jord.

jeg vil på ingen måder tale om sådan noget over tlf og han skal helt klart have hele sandheden og så det op til ham hvordan han vil reagere på det.

jeg vil ikke skjule det for ham, at jeg har været på afveje, det er han bestemt ikke tjent med jeg gør, ærlighed er for mig ret så vigtigt.

og jeg troede jo i sin tid at jeg godt kunne lukke for den æske, nu hvor jeg havde ham, og det jo faktisk gået godt i mange år, og så det langsomt vendt tilbage.

jeg har ikke tænkt mig på nogen måde at gå ud og være ham utro, bag hans ryg osv,

men selvfølgelig skal vi have en snak, for enten så ødelægges det af det jeg har gjort ellers også brænder jeg inde med nogle følelser som så ødelægger det hele, så en snak er nødvendig

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Men hvis du siger du altid mangler det han ikke kan give dig - så tænker jeg bare det er underligt at du netop har kysset med en mand? Hvad med svingerklub? Så kan i begge få noget ud af det, uden at der skal være tvivl om hvem man går med hjem? Der er alle der jo kun for sex, så man ikke bliver jaloux.

det har vi haft snakket om og været det han har været mest åben for, dog er han bange for at lide af præstationsangst eller ikke kunne hvis jeg er i nærheden,

og hvorfor lige en mand, tjaa tænker at det nok var den der fantasi med den meget yngre mand eller også var det fordi jeg kort før havde flirtet ret så kraftigt med en meget flot pige

og inden det pludselig er slemt at flirte, så har vi altid haft en aftale om at det er okay, han er det af natur selv og jeg synes det super lækkert at se andre kvinder vil have min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.