Frøken J. skriver:
Også mig..
Trådstarter: Du siger, at han jo vidste hvordan du havde det, da i fandt sammen. Ja, men han gik vel også udfra, at du ville afskære den side af dig, hvorfor han ikke kan bebrejdes. Det lyder også lidt som om, at du bebrejder ham, at han ikke siger ja tak til forslaget om selv at hygge sig med en anden, så du kan gøre det samme? Jeg synes faktisk, det er DIT ansvar
Du har vel vidst, da i fandt sammen, at han ikke havde det på samme måde, og kunne du ikke acceptere det, skulle du ikke have bundet dig til ham på dén måde. Du må undskylde, men jeg synes bare utroskab er grusomt, og jeg kan blive helt dårlig ved tanken om, at du ikke har det skidt med det. Jeg ved godt, at du ikke selv forstår, hvor den dårlige samvittighed er.
Anyway. Jeg synes, at du skal tage en alvorlig snak med ham. Fortæl ham hvad der er sket. Fortæl om dine lyster, smid alt på bordet. Så må HAN tage stilling til, om det er noget han kan leve med eller ej, og så må i tage den derfra 
har bestemt også planer om at snakke med ham, når han igen er på dansk jord.
jeg vil på ingen måder tale om sådan noget over tlf og han skal helt klart have hele sandheden og så det op til ham hvordan han vil reagere på det.
jeg vil ikke skjule det for ham, at jeg har været på afveje, det er han bestemt ikke tjent med jeg gør, ærlighed er for mig ret så vigtigt.
og jeg troede jo i sin tid at jeg godt kunne lukke for den æske, nu hvor jeg havde ham, og det jo faktisk gået godt i mange år, og så det langsomt vendt tilbage.
jeg har ikke tænkt mig på nogen måde at gå ud og være ham utro, bag hans ryg osv,
men selvfølgelig skal vi have en snak, for enten så ødelægges det af det jeg har gjort ellers også brænder jeg inde med nogle følelser som så ødelægger det hele, så en snak er nødvendig