Anonym skriver:
sådan har jeg det. jeg har lysten
vores forhold er et rigtig godt forhold og vi har god sex og jeg elsker ham.
men samtidig savner jeg bare noget af det jeg havde for 10-12 år siden, hvor livet var lidt mindre kompliceret og hvor jeg kunne nyde min egen seksualitet.
vi har været sammen i snart 10 år, så vi er jo solidt plantet i hinandens liv, men jeg savner at kunne udforske min bi-side noget mere, i det hele taget savner jeg fornyelse, da man efter 10 år godt kan ende i samme gænge.
vi har forsøgt at udforske vores fantasier, hans er desværre meget mørke og absolut ikke noget jeg kan tænde på, har forsøgt men det ligger SÅ fjernt fra mig.
og her kommer lysten så til at være utro, at tage ud og være sammen med nogle dejlige piger og evnt. mænd
og han ved godt min lyst, men mener ikke han er i stand til at dele mig, tiltrods for at jeg gerne ville dele ham(det vil han så hellere ikke)
nu det så nået så langt at jeg faktsik sidst jeg var i byen endte med at kysse med en anden(mand) og overvejede kort om jeg skulle tage hjem eller forsætte, jeg valgte dog at tage hjem. hvor jeg siden har haft et problem med min manglende samvitighed over at jeg har kysset med en anden, tiltrods for jeg ved hvordan han har det med lige netop det.
what to do, er klar over at vi nok bør have en snak, men er i tvivl om hvorfor pokker der ikke er dårlig samvitighedt
nå skulle bare ud med det, tror snart at første salen brænder af i mit hoved
virker slet ikke som om du elsker ham , synd du burde fortælle ham hvad du føler istedet for at holde ham for nar , for har du ikke dårlig samvittighed så kan du da ikke elske ham så højt.
( har selv prøvet det du skriver )