når man har lyst til at være utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Hasselnødden

Zafir skriver:

Man kan godt vide alting inden man går ind i et forhold og tro og mene at det ikke bliver noget problem. Så er det vigtigt at være ærlig og genforhandle kontrakten, når og hvis det sker at man mangler noget i sit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Camillakn

Anonym skriver:

sådan har jeg det. jeg har lysten

vores forhold er et rigtig godt forhold og vi har god sex og jeg elsker ham.

men samtidig savner jeg bare noget af det jeg havde for 10-12 år siden, hvor livet var lidt mindre kompliceret og hvor jeg kunne nyde min egen seksualitet.

vi har været sammen i snart 10 år, så vi er jo solidt plantet i hinandens liv, men jeg savner at kunne udforske min bi-side noget mere, i det hele taget savner jeg fornyelse, da man efter 10 år godt kan ende i samme gænge.

vi har forsøgt at udforske vores fantasier, hans er desværre meget mørke og absolut ikke noget jeg kan tænde på, har forsøgt men det ligger SÅ fjernt fra mig.

og her kommer lysten så til at være utro, at tage ud og være sammen med nogle dejlige piger og evnt. mænd

og han ved godt min lyst, men mener ikke han er i stand til at dele mig, tiltrods for at jeg gerne ville dele ham(det vil han så hellere ikke)

nu det så nået så langt at jeg faktsik sidst jeg var i byen endte med at kysse med en anden(mand) og overvejede kort om jeg skulle tage hjem eller forsætte, jeg valgte dog at tage hjem. hvor jeg siden har haft et problem med min manglende samvitighed over at jeg har kysset med en anden, tiltrods for jeg ved hvordan han har det med lige netop det.

what to do, er klar over at vi nok bør have en snak, men er i tvivl om hvorfor pokker der ikke er dårlig samvitighedt

nå skulle bare ud med det, tror snart at første salen brænder af i mit hoved

Nu vil jeg ikke til at læse alle indlæggende herinde så ved ikke om du har fået dette her svar, men ellers kommer det nu

Swinger klub!, Måske det var en mulighed for jer. Det kunne jo være at din partner faktisk ville nyde at se dig sammen med en anden kvinde og måske lege med. Tanken for ham er nok mere at hvis du var sammen med en anden mand ville det være helt forkert.. 

Hvad mener du med mørke fantasier?, For der er jo også mulighed for at han kan udforske sin mørke side i en swinger klub eller eventuelt Sm klub måske bare med en anden kvinde..

Min kæreste og jeg var til en åben aften/hus i en Sm klub, og det var slet ikke skræmmende på nogen måde. Man kunne lukke en dør hvor man bare kunne være sig selv eller man kunne være sammen med andre, ikke nødvendigvis seksuelt da det ikke er en swinger klub .. 

Ønsker dit forhold alt godt i fremtiden.. 

Anmeld

25. september 2011

DitteFisk

Synes det er lidt forkert af folk at fortælle TS at de ikke tror på at hun elsker ham mere, og at det hun føler er så forkert og at siden hun føler sådan så MÅ der være noget galt.

Det er slet ikke altid tilfældet at hvis man har lyst til at prøve noget udefra, så hænger det sammen med et dårligt forhold..

Jeg har selv haft et delvist åbent forhold.. og det til trods for at jeg elsker min kæreste meget meget højt og aldrig kunne drømme om at skifte ham ud. Jeg tror ikke det er alle mennesker der kan rumme et åbent forhold, det kræver virkelig at man stoler på hinanden og det kræver tryghed og fortrolighed og det kræver ikke mindst at man har det godt med sig selv.

Så jeg kan kun være undrende over folk der kan blive direkte sure på TS, og jeg kan forestille mig at det er fordi det ligger langt fra deres virkelighedsbillede, det hun gør..

TS, jeg synes du bør gå til bekendelse hos din mand, men samtidig gøre det klart for ham at det altså er en lyst du har og du ved ikke hvor du skal gøre af den, og det er sikkert derfor det er sket som det er sket... måske kunne du godt tænke dig lidt løsere tøjler for en tid, for hvis du ved med dig selv at det er din mand du elsker, så kan en one-nighter ikke lave om på det! Selvfølgelig kræver det at din mand er på din side og stoler på dig.

Jeg kan kun sige at det vores erfaring herhjemme har styket os. Vi er ikke i åbent forhold mere og er afklarede med at nu har vi prøvet, det var sjovt, nu behøver vi det ikke mere

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

blot lige en UPDATE

vi havde en meget lang snak igår nat da han kom hjem, hvor jeg fortalte ham ALT

han blev hverken sur, skuffet eller ked af det,

han var klar over at dette måtte ske en dag, han havde blot forventet det ville ske for mange år siden

men altså vi fik snakket og jeg tror sørme at vi har fundet nogle rigtig gode løsninger på det.

vi har aftalt at vi tager til swingersweek når det kommer om nogle uger, så vi ligesom kan komme over at se hvad det er og om det kunne være os.

han får lov at udforske sine mørke fantasier UDEN mig, men med ret til at fortælle mig om det, da jeg jo gerne vil høre om det er ham eller blot fantasi.

jeg må godt have en pigekæreste blot at han er tilstede når vi sammen(seksuelt) ikke fordi han vil være med, men fordi han gerne vil se den side af mig, om han altid skal være der får tiden lov at vise.

det skal lige siges at vi selvfølgelig ikke lige spriger ud og finder en, vi blev enige om at vi i aften lige sætter os ned og snakker igennem om der ting som kun bør være for os og hvilke ting det så er, ud over at det logiske er at hvad vi selv kan give vores partner, får man ikke udefra, er der jo små ting, som man gerne ville have for sig selv.

og det dem vi lige skal have på plads.

jeg er SÅ lettet og glad og lykkelig over at jeg igen føler at jeg har verdens bedste ven og kæreste og alt sammen i en og samme mand, og at han har ændret sit eget syn på det hele, slog benene væk under mig igår.

knus den nu lettet og lykkelige, der ved at der nu skal en masse arbejde igang før der kan ske noget som helst

Anmeld

26. september 2011

Zafir

Anonym skriver:

blot lige en UPDATE

han var klar over at dette måtte ske en dag, han havde blot forventet det ville ske for mange år siden

men altså vi fik snakket og jeg tror sørme at vi har fundet nogle rigtig gode løsninger på det.

vi har aftalt at vi tager til swingersweek når det kommer om nogle uger, så vi ligesom kan komme over at se hvad det er og om det kunne være os.

han får lov at udforske sine mørke fantasier UDEN mig, men med ret til at fortælle mig om det, da jeg jo gerne vil høre om det er ham eller blot fantasi.

jeg må godt have en pigekæreste blot at han er tilstede når vi sammen(seksuelt) ikke fordi han vil være med, men fordi han gerne vil se den side af mig, om han altid skal være der får tiden lov at vise.

det skal lige siges at vi selvfølgelig ikke lige spriger ud og finder en, vi blev enige om at vi i aften lige sætter os ned og snakker igennem om der ting som kun bør være for os og hvilke ting det så er, ud over at det logiske er at hvad vi selv kan give vores partner, får man ikke udefra, er der jo små ting, som man gerne ville have for sig selv.

jeg er SÅ lettet og glad og lykkelig over at jeg igen føler at jeg har verdens bedste ven og kæreste og alt sammen i en og samme mand, og at han har ændret sit eget syn på det hele, slog benene væk under mig igår.

knus den nu lettet og lykkelige, der ved at der nu skal en masse arbejde igang før der kan ske noget som helst

YES!!!! Hvor er det bare super DEJLIGT at læse.
Jeg er totalt glad og lettet på dine vegne. - Jeg er sikker på at det bliver en super fed ny dimension på jeres forhold!!!

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!

(Tilbuddet står stadig ved magt, hvis du har lyst til at snakke pb. - jeg ved jo ikke hvem du er!)

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

YES!!!! Hvor er det bare super DEJLIGT at læse.
Jeg er totalt glad og lettet på dine vegne. - Jeg er sikker på at det bliver en super fed ny dimension på jeres forhold!!!

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!

(Tilbuddet står stadig ved magt, hvis du har lyst til at snakke pb. - jeg ved jo ikke hvem du er!)

takker, jeg er også bare super glad

jeg takker, jeg tænker at vi lige prøver at sidde og snakke først og køre det lidt i knude eller vi ikke rigtig kan få det hele frem, så skriver jeg lige.

vi plejer normalt at være åben og ærlige for hinanden, så det jo et godt udgangspunkt

Anmeld

26. september 2011

Zafir

Anonym skriver:

takker, jeg er også bare super glad

jeg takker, jeg tænker at vi lige prøver at sidde og snakke først og køre det lidt i knude eller vi ikke rigtig kan få det hele frem, så skriver jeg lige.

vi plejer normalt at være åben og ærlige for hinanden, så det jo et godt udgangspunkt

Mega FEDT Det viser bare at ærlighed er størst og bedst... og man kommer længst med ærlighed og kærlighed

Anmeld

26. september 2011

LotteGabriella

Zafir skriver:

Det er en meget lang proces...

Man skal kæmpe med meget. Også sin opdragelse, som piger er vi stort set alle opdraget til at være en pæn pige og leve med den eneste ene, på normale vilkår.

Men det er bare ikke den eneste vej. Og det man får igen, er bare meget større og bedre end at ligge bånd på hinanden

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan det må være, men det er der bare ikke plads til i vores forhold (Vi har ikke lyst til at dele hinanden med nogen - i hvert fald ikke nu), måske når vi har været sammen i længere tid, hvem ved

Men jeg synes i hvert fald bare, at I skal vide, at selvom jeg ikke selv lever i et åbent forhold eller har lyst til det, så synes jeg at det er FEDT at I kan - respekt for det

Anmeld

26. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

blot lige en UPDATE

Nej hvor er det dejligt at I kan få det til at fungere 

Tillykke med den nye "opdradering" af jeres forhold 

Anmeld

26. september 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

blot lige en UPDATE

hvor er det bare super FEDT, at du sagde tingene som de er - tror faktisk at det er derfor, at mange ægteskaber ender i utroskab pga. at man ikke tør fortælle sin partner om ens lyster/fantasier

Godt at I kan finde ud af det sammen , i stedet for du måske endte med  en del utroskab - held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.