Heller ikke denne gang:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

nielsen80

Nessie skriver:

Jamen hvis I føler at I er klar til at tage et forsøg mere, så er det bare med at klø på. Der er såmænd ventetid nok i denne verden.

Synes da helt klart I skal prøve igen, inden I prøver med ægdonation, medmindre klinikken har sagt at de ikke ser nogen chancer for en graviditet med egne æg.

Hvad koster det med ægdonation? Kunne forestille mig at det er meget dyrt, da der jo også er rift om dem

Det er ret dyrt - cirka 35000 + medicin til doner, og det er per forsøg. Der er desuden ret lang tids venten. Klinikken har ikke sagt, det ikke kan lade sig gøre, de har bare sagt, at der er langt imellem de gode - men selvfølgelig prøver vi. Skal snakke med dem næste uge, og høre hvad planen er. Har et flot FSH tal, så har rigelig æg, men ægkvaliteten har bare vist sig at være dårlig. Meget træls da man intet selv kan gøre ved det.... Vitaminer/kost etc hjælper ikke, da dette bestemes allerede i fosterstadiet.

Tror helt sikkert vi taget et forsøg mere med mine æg, også må vi se derefter - måske vi også tager et i det offentlige, nu må vi se hvad fremtiden viser og lægerne anbefaler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tak søde, håber du har ret, har haft en rigtig tudemorgen, men har det ok nu. M og jeg har aftalt at tage på et weekendophold med wellness og gourmet mad. Håber det kan gøre, vi får lidt fornyet energi tilbage. Vi har aftalt vi skal prøve, at forsætte vores liv og gøre nogle af de ting vi har lyst til, i stedet for konstant at være i venteposition. Føler der er så meget vi har udskudt og ikke gjort pga af behandling, og det er nød til at slutte nu..vil gerne snart have mit liv igen.

Det er da helt forståeligt! Efter vores sidste forsøg havde jeg 3 tudedage

Det lyder som en helt fantastisk idé at gøre noget rart for hinanden 

Jeg tror desværre ikke, at man kan undgå at føle, at man nogle gange er i venteposition, men vi prøver også at minimere det så meget som muligt herhjemme..

Anmeld

25. september 2011

Nessie

nielsen80 skriver:

Det er ret dyrt - cirka 35000 + medicin til doner, og det er per forsøg. Der er desuden ret lang tids venten. Klinikken har ikke sagt, det ikke kan lade sig gøre, de har bare sagt, at der er langt imellem de gode - men selvfølgelig prøver vi. Skal snakke med dem næste uge, og høre hvad planen er. Har et flot FSH tal, så har rigelig æg, men ægkvaliteten har bare vist sig at være dårlig. Meget træls da man intet selv kan gøre ved det.... Vitaminer/kost etc hjælper ikke, da dette bestemes allerede i fosterstadiet.

Tror helt sikkert vi taget et forsøg mere med mine æg, også må vi se derefter - måske vi også tager et i det offentlige, nu må vi se hvad fremtiden viser og lægerne anbefaler.

Det er godt nok mange penge.

Men jeg håber og tror på, at det nok skal lykkes på et tidspunkt, heldigvis har jeg ikke mødt mange, hvor det overhovedet ikke er lykkedes, så der er håb for os alle.

Men nej, hvor er det en hård proces at skulle igennem, og ønsker det bestemt ikke for nogen.

Jeg tror det er vigtigt at lytte til sin krop, og har man brug for pause, ferie eller noget andet, så skal man bare gøre det, også selv om man føler der bare skal ske noget behandlingsmæssigt.

Håber I får en god snak med dem på klinikken om det videre forløb, og selvfølgelig et forløb som I føler jer trygge ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.