Heller ikke denne gang:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. september 2011

nielsen80

Skulle det være vores tur. Testen var desværre ikke til at tage fejl af i dag, og håbet er ude for vores vedkommende.

Jeg er ret langt nede, da jeg virkelig havde håbet at den var her denne gang - vi har nu kun et forsøg tilbage, og håbet om at blive forældre begynder at svinde ind Så blev det heller ikke i år, at jeg skulle blive gravid.

Tak for jeres støtte, det har betydet meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

birthee

Det er jeg ked af at høre - knus herfra...

Anmeld

24. september 2011

mortilflere

24. september 2011

Putomanen

Øv, jeg havde virkelig håbet på, at den ville være der denne gang! Jeg sender dig en masse tanker og håber på, at du snart komemr op igen.

Jeg kan godt forstå din frustration. I skal nok blive forældre!

Anmeld

24. september 2011

nielsen80

mortilflere skriver:

Tak skal du have - det varmer!

Anmeld

24. september 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Øv, jeg havde virkelig håbet på, at den ville være der denne gang! Jeg sender dig en masse tanker og håber på, at du snart komemr op igen.

Jeg kan godt forstå din frustration. I skal nok blive forældre!

Tak søde, skal nok komme ovenpå igen....skal bare lige have en tudedag. Jeg håber vi har bedre held i vores sidste forsøg, og det at vi har haft en BIO, giver omend ikke andet lidt håb - det kan lade sig gøre.

Og jeg skal nok blive klar til at heppe på dine fine æg!!! og at det bliver din tur nu.

Anmeld

24. september 2011

nielsen80

birthee skriver:

Det er jeg ked af at høre - knus herfra...

Tak for det!

Anmeld

24. september 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Tak søde, skal nok komme ovenpå igen....skal bare lige have en tudedag. Jeg håber vi har bedre held i vores sidste forsøg, og det at vi har haft en BIO, giver omend ikke andet lidt håb - det kan lade sig gøre.

Og jeg skal nok blive klar til at heppe på dine fine æg!!! og at det bliver din tur nu.

Der skal også være plads til at komme ud med alle frustrationerne og følelserne, og den bedste måde er helt sikkert at få tudet. Det er dejligt rensende

Jeg synes også, at det er positivt, at du har haft en bio, for som du skriver, så betyder det jo, at det kan og vil lykkes for jer!

Ihh tak, nu har du et stykke tid til at komme ovenpå igen, inden du skal heppe på mig og mine æg. Men så hepper vi også løs på hinanden

Anmeld

24. september 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Skulle det være vores tur. Testen var desværre ikke til at tage fejl af i dag, og håbet er ude for vores vedkommende.

Jeg er ret langt nede, da jeg virkelig havde håbet at den var her denne gang - vi har nu kun et forsøg tilbage, og håbet om at blive forældre begynder at svinde ind Så blev det heller ikke i år, at jeg skulle blive gravid.

Tak for jeres støtte, det har betydet meget.

øv øv øv øv øv øv øv øv!!!!!!!!!!! beskriver slet ikke hvor uretfærdigt det er. Æj hvor er jeg ked af det på jeres vejne. Havde sådan håbet på en god update i dag. Kan godt forstå at du bare er pisse skuffet og ked af det, men det lykkes i det næste forsøg. Det skal det bare og nu har din krop vist at den kan blive gravid.

Største krammer herfra

Anmeld

24. september 2011

Mutti2B

Åh nej, søde. Det var jo ikke det der skulle ske .

Har du fået mens? For ellers er chancen der jo stadivæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.