Heller ikke denne gang:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Skulle det være vores tur. Testen var desværre ikke til at tage fejl af i dag, og håbet er ude for vores vedkommende.

Jeg er ret langt nede, da jeg virkelig havde håbet at den var her denne gang - vi har nu kun et forsøg tilbage, og håbet om at blive forældre begynder at svinde ind Så blev det heller ikke i år, at jeg skulle blive gravid.

Tak for jeres støtte, det har betydet meget.

Årh søde det er jeg virkeligt ked af 

Hvis du tilmelder dig ved næste mens, kan I så ikke nå et forsøg inden klinikkens juleferie? 

Jeg forstår virkeligt godt det er hårdt, jeg håber I finder styrken til at komme videre, for det skal nok lykkes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

nielsen80

baby84 skriver:

øv øv øv øv øv øv øv øv!!!!!!!!!!! beskriver slet ikke hvor uretfærdigt det er. Æj hvor er jeg ked af det på jeres vejne. Havde sådan håbet på en god update i dag. Kan godt forstå at du bare er pisse skuffet og ked af det, men det lykkes i det næste forsøg. Det skal det bare og nu har din krop vist at den kan blive gravid.

Største krammer herfra

Tusind tak søde,

Det virker uretfærdigt, ja, men vi skal nok komme ovenpå. Og ja vi må se det som et positivt tegn, jeg kan blive gravid - og nu lykkes det bare næste gang.

Og nu står den på rødvin i aften fandme!!!

Anmeld

24. september 2011

nielsen80

Line11 skriver:

Årh søde det er jeg virkeligt ked af 

Hvis du tilmelder dig ved næste mens, kan I så ikke nå et forsøg inden klinikkens juleferie? 

Jeg forstår virkeligt godt det er hårdt, jeg håber I finder styrken til at komme videre, for det skal nok lykkes 

Tak søde, det varmer helt vildt.

Ja jeg skulle kunne nå et nyt forsøg, nu skal min krop lige have mens en gang naturligt(dvs den skal komme denne gang, også en cyklus uden hormoner). Min cyklus er som regel ret normal, så det skulle være muligt plus jeg tror vi atger en kort behandling dennegang, da mine æg ikke just har reageret godt på den lange behandling.

Nu må I andre bare have held, synes godt nok vi trænger til nogle gode nyheder herinde. Hvordan gik din ÆU egentlig???? Er du ok, og havde jeg ret med at det ikke gjorde så ondt?

Anmeld

24. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Tak søde, det varmer helt vildt.

Ja jeg skulle kunne nå et nyt forsøg, nu skal min krop lige have mens en gang naturligt(dvs den skal komme denne gang, også en cyklus uden hormoner). Min cyklus er som regel ret normal, så det skulle være muligt plus jeg tror vi atger en kort behandling dennegang, da mine æg ikke just har reageret godt på den lange behandling.

Nu må I andre bare have held, synes godt nok vi trænger til nogle gode nyheder herinde. Hvordan gik din ÆU egentlig???? Er du ok, og havde jeg ret med at det ikke gjorde så ondt?

Det gjorde desværre ret ondt - jeg har oprettet en  tråd herinde hvor jeg har beskrevet det.. Dog også gode nyheder - 8 æg og indgrebet var hurtigt overstået! 

Jeg synes også kort lyder som en god idé, hvis det får dig til at reagere bedre ( og så skærer det jo også over en måned af ventetiden). 

Den skal nok blive positiv, bare vent og se! Det kræver desværre bare en masse tålmodighed! Man skal virkelig have en mave af stål i denne BIB verden 

Stoooooort knus 

Anmeld

24. september 2011

nielsen80

Mutti2B skriver:

Åh nej, søde. Det var jo ikke det der skulle ske .

Har du fået mens? For ellers er chancen der jo stadivæk

Tak søde, nej har ikke fået mens endnu, men er nu ret sikker på løbet er kørt - ved jo hvornår præcis befrugtningen er sket da det er ivf, og hvis det havde været en sund graviditet, så skulle konc af HCG være meget højere på nuværende tidspunkt

Nej den står på rødvin og tudeaften, og så krydser jeg ellers hvad jeg kan, for at I andre har mere held!!!!

Anmeld

24. september 2011

nielsen80

Line11 skriver:

Det gjorde desværre ret ondt - jeg har oprettet en  tråd herinde hvor jeg har beskrevet det.. Dog også gode nyheder - 8 æg og indgrebet var hurtigt overstået! 

Jeg synes også kort lyder som en god idé, hvis det får dig til at reagere bedre ( og så skærer det jo også over en måned af ventetiden). 

Den skal nok blive positiv, bare vent og se! Det kræver desværre bare en masse tålmodighed! Man skal virkelig have en mave af stål i denne BIB verden 

Stoooooort knus 

Tak, har kommenteret dit indlæg. Håber virkelig for dig, der kun skal det her forsøg til.

Jeg håber også på en positiv næste gang man kan sige at en BIO, selvom det er hårdt, trods alt viser man kan blive gravid - og det er i mit tilfælde fremgang......

Nå du må have en rigtig god aften - nu står den på rødvin her - gider ikke tænke baby mere i dag.

Anmeld

24. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Tak, har kommenteret dit indlæg. Håber virkelig for dig, der kun skal det her forsøg til.

Jeg håber også på en positiv næste gang man kan sige at en BIO, selvom det er hårdt, trods alt viser man kan blive gravid - og det er i mit tilfælde fremgang......

Nå du må have en rigtig god aften - nu står den på rødvin her - gider ikke tænke baby mere i dag.

Sikke en fantastisk idé, du fortjener det! 

Og ja, det er helt sikkert en fremgang, for så KAN det altså lade sig gøre! 

Tak, og rigtig god aften til dig/jer også! 

Anmeld

24. september 2011

Mutti2B

nielsen80 skriver:

Tak søde, nej har ikke fået mens endnu, men er nu ret sikker på løbet er kørt - ved jo hvornår præcis befrugtningen er sket da det er ivf, og hvis det havde været en sund graviditet, så skulle konc af HCG være meget højere på nuværende tidspunkt

Nej den står på rødvin og tudeaften, og så krydser jeg ellers hvad jeg kan, for at I andre har mere held!!!!

Du ved jo ikke hvordan du producerer hcg, så jeg synes da ikke du skal kaste dig over rødvinen allerede, søde . Måske var det en skyggestreg du fangede på testen den anden dag, så jeg synes altså at du skal vente til du får mens. Tænk hvis du er gravid

Anmeld

24. september 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Tusind tak søde,

Det virker uretfærdigt, ja, men vi skal nok komme ovenpå. Og ja vi må se det som et positivt tegn, jeg kan blive gravid - og nu lykkes det bare næste gang.

Og nu står den på rødvin i aften fandme!!!

åh ja ryg drik og gør alt det forbudte.. ved det sker næste gang. Skal i i gang igen ved den kommende cyklus eller holder i lidt pause?

Anmeld

25. september 2011

nielsen80

baby84 skriver:

åh ja ryg drik og gør alt det forbudte.. ved det sker næste gang. Skal i i gang igen ved den kommende cyklus eller holder i lidt pause?

rygning holder jeg mig nu fra, men rødvinen smagte fantastisk!!!

Vi vil gerne i gang hurtigst muligt igen, og vi vil prøve at forslå den korte behandling denne gang - min krop har ikke just produceret guldæg i den lange, og har hørt om nogle der reagerer bedre på den korte. Men tror jeg først skal igennem en naturlig cyklus inden de vil gå i gang - skal snakke med klinikken i næste uge, og ligge en plan for det sidste forsøg. Tror også jeg vil prøve at høre om muligheden for at få noget immunnedsættende i rugeperioden, bare for at være sikker på, at min krop ikke udstøder ægget som et fremmedelegme.

Det er jo heldigvis i det private vi har taget de første 3 forsøg, så har stadigvæk alle tilbage i det offentlige, og jeg bliver ved til jeg er mor - uanset hvad det kræver(Æg/sæddonation etc.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.