Heller ikke denne gang:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

SnartGravid

Vi er i samme båd. Har også lige testet negativ på min anden IVF. Synes sgu det er hårdt, og har svært ved at forstå hvorfor det skulle lykkedes næste gang. (Snøft)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

nielsen80

SnartGravid skriver:

Vi er i samme båd. Har også lige testet negativ på min anden IVF. Synes sgu det er hårdt, og har svært ved at forstå hvorfor det skulle lykkedes næste gang. (Snøft)

Først og fremmest kæmpe knus - ved hvad du gennemgår, og det er bare så uretfærdigt. Ja tror faktisk vi har det på nøjagtigt samme måde. Har også vildt svært ved at se, hvorfor det lige pludselig skulle lykkes i sidste forsøg

Min kæreste og jeg har lige haft en rigtig tudemorgen, og fået snakket nogle ting igennem. Jeg tror ikke vi ser det sidste forsøg, som en reel mulighed, men som noget det nærmest skal overståes. Vi vil derefter undersøge muligheden for evt. ægdonation, da vores forsøg tydeligt har vist at det er mine æg, som ikke er af særlighøj kvalitet....Næsten det værreste, for det er jo ikke noget man selv kan gøre noget ved overhovedet kost/motion etc hjælper ikke en dyt.

for at vi begge en dag får vores drøm opfyldt.

Anmeld

25. september 2011

baby84

nielsen80 skriver:

rygning holder jeg mig nu fra, men rødvinen smagte fantastisk!!!

Vi vil gerne i gang hurtigst muligt igen, og vi vil prøve at forslå den korte behandling denne gang - min krop har ikke just produceret guldæg i den lange, og har hørt om nogle der reagerer bedre på den korte. Men tror jeg først skal igennem en naturlig cyklus inden de vil gå i gang - skal snakke med klinikken i næste uge, og ligge en plan for det sidste forsøg. Tror også jeg vil prøve at høre om muligheden for at få noget immunnedsættende i rugeperioden, bare for at være sikker på, at min krop ikke udstøder ægget som et fremmedelegme.

Det er jo heldigvis i det private vi har taget de første 3 forsøg, så har stadigvæk alle tilbage i det offentlige, og jeg bliver ved til jeg er mor - uanset hvad det kræver(Æg/sæddonation etc.)

Nåh ja.. det er da egentlig en god tanke at i har alt det offentlige tilbage. Er dog sikker på at det lykkes næste gang så det bliver helt unødvendigt.

Kan godt forstå at du gerne vil igang igen og at du nu vil blive ved til den er der  - uanset hvad det kræver. Nu har det jo vist sig at det kan lade sig gøre. Jeg har altså også hørt at chancen er rigtig stor lige efter der har været BIO, men ved ikke om der er forskningsmæssigt belæg for det, i sådan grad at klinikkerne vil se det som et argument for at komme hurtigt i gang.

Håber sådan at i vinder kampen i næste forsøg

Anmeld

25. september 2011

Malonde1985

Sender dig en stooor krammer

Anmeld

25. september 2011

nielsen80

Malonde1985 skriver:

Sender dig en stooor krammer

Tak hvor er du sød!!!

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Det var jo ikke lige dét man havde håbet på at læse

Men husk at 3. gang kan være lykkens gang. Det var det i vores tilfælde. 3. ICSI (4. ÆO), SÅ blev jeg gravid med en sund baby.

Ved 3. forsøg holdt vi en pause på nogle måneder, prøvede at tænke på noget andet, og gik til akupunktur begge to. Og så fik vi jo Daniel.
Tror det betyder meget at kroppen ikke er alt for stresset, og er sikker på at både pause og aku var godt for os

Håber humøret er lidt bedre, og I kan se fremad igen.

Anmeld

25. september 2011

nielsen80

Nessie skriver:

Det var jo ikke lige dét man havde håbet på at læse

Men husk at 3. gang kan være lykkens gang. Det var det i vores tilfælde. 3. ICSI (4. ÆO), SÅ blev jeg gravid med en sund baby.

Ved 3. forsøg holdt vi en pause på nogle måneder, prøvede at tænke på noget andet, og gik til akupunktur begge to. Og så fik vi jo Daniel.
Tror det betyder meget at kroppen ikke er alt for stresset, og er sikker på at både pause og aku var godt for os

Håber humøret er lidt bedre, og I kan se fremad igen.

Tak søde - tror ikke en pause er helt, hvad vi har brug for. Vi holdt en på næsten 5 måneder inden det her forsøg, hvor jeg netop har gået til akupunktur, levet sund og godt etc....Så føler egentlig vi er fit for endnu et forsøg. Jeg håber også 3. gang er lykkens gang, selvom jeg nu ikke helt tror på det med mine æg....Men det skal da forsøges. Ellers må vi prøve at spare op til ægdonation, for er sku lidt i tvivl om vi nogensinde finder det gode æg blandt alle de dårlige....

Anmeld

25. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tak søde - tror ikke en pause er helt, hvad vi har brug for. Vi holdt en på næsten 5 måneder inden det her forsøg, hvor jeg netop har gået til akupunktur, levet sund og godt etc....Så føler egentlig vi er fit for endnu et forsøg. Jeg håber også 3. gang er lykkens gang, selvom jeg nu ikke helt tror på det med mine æg....Men det skal da forsøges. Ellers må vi prøve at spare op til ægdonation, for er sku lidt i tvivl om vi nogensinde finder det gode æg blandt alle de dårlige....

Selvfølgelig er der et guldæg i blandt dine egne æg søde Det kommer til jer næste gang - BASTA!! 

Jeg håber, at du har det lidt bedre i dag i dag

Anmeld

25. september 2011

Nessie

nielsen80 skriver:

Jamen hvis I føler at I er klar til at tage et forsøg mere, så er det bare med at klø på. Der er såmænd ventetid nok i denne verden.

Synes da helt klart I skal prøve igen, inden I prøver med ægdonation, medmindre klinikken har sagt at de ikke ser nogen chancer for en graviditet med egne æg.

Hvad koster det med ægdonation? Kunne forestille mig at det er meget dyrt, da der jo også er rift om dem

Anmeld

25. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Selvfølgelig er der et guldæg i blandt dine egne æg søde Det kommer til jer næste gang - BASTA!! 

Jeg håber, at du har det lidt bedre i dag i dag

Tak søde, håber du har ret, har haft en rigtig tudemorgen, men har det ok nu. M og jeg har aftalt at tage på et weekendophold med wellness og gourmet mad. Håber det kan gøre, vi får lidt fornyet energi tilbage. Vi har aftalt vi skal prøve, at forsætte vores liv og gøre nogle af de ting vi har lyst til, i stedet for konstant at være i venteposition. Føler der er så meget vi har udskudt og ikke gjort pga af behandling, og det er nød til at slutte nu..vil gerne snart have mit liv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.