Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har det på PRÆCIS samme måde, har bare aldrig ville sige det højt Jeg vil også være den ENESTE mor for mit barn. Bruger normalt også ordet dagplejer i stedet for
Synes ikke om titlen dagplejemor. Det suger lige alt fagligheden ud. Det hedder jo heller ikke en pædagogmor i børnehaven.
Kan godt se det hyggelige i ordet dog.
Lille fe skriver: Min datter på snart 3 kikker meget forvirret når folk spørge om hun har været i dagpleje, næææh hun har jo bare været hjemme hos E.... den mest fantastiske dagplejer
Min datter på snart 3 kikker meget forvirret når folk spørge om hun har været i dagpleje, næææh hun har jo bare været hjemme hos E....
den mest fantastiske dagplejer
Ja det siger vi også herhjemme, at han skal op til E (som er den mest fantastiske i verden) Ellers tror jeg vi siger dagplejen hvis vi taler med nogle som ikke ved hvem E er
ekebiv skriver: Ja det siger vi også herhjemme, at han skal op til E (som er den mest fantastiske i verden) Ellers tror jeg vi siger dagplejen hvis vi taler med nogle som ikke ved hvem E er
hvis ikke du havde skrevet han, så kunne E jo havde været den samme, når begge er de mest fantastiske
men lad os rolig konkludere at der findes MANGE SKØNNE dagplejer
Hvad synes du om ordet 'dagplejemor'? Personligt kan jeg ikke døje det udtryk! det dækker over ' mor der står for den dagelige pleje' ....øh, hvad er jeg så? Føde-mor og natplejemor??? Jeg vil være mor 100% og der er ikke andre der skal være MOR for mit barn!!! Jeg ved godt at det er de færreste dagplejemødre, der rent faktisk opføre sig som mor for barnet, men alligevel, så synes jeg der ligger en helt forkert signalværdi i det ord.
Hvad synes du om ordet 'dagplejemor'?
Personligt kan jeg ikke døje det udtryk! det dækker over ' mor der står for den dagelige pleje' ....øh, hvad er jeg så? Føde-mor og natplejemor???
Jeg vil være mor 100% og der er ikke andre der skal være MOR for mit barn!!! Jeg ved godt at det er de færreste dagplejemødre, der rent faktisk opføre sig som mor for barnet, men alligevel, så synes jeg der ligger en helt forkert signalværdi i det ord.
Ordet er grusomt! Jeg ville hellere bruge et ord som f esk "dagplejer". Dagplejemor er et lidt gammeldags udtryk.
Mumto3 skriver: Hvad synes du om ordet 'dagplejemor'? Personligt kan jeg ikke døje det udtryk! det dækker over ' mor der står for den dagelige pleje' ....øh, hvad er jeg så? Føde-mor og natplejemor??? Jeg vil være mor 100% og der er ikke andre der skal være MOR for mit barn!!! Jeg ved godt at det er de færreste dagplejemødre, der rent faktisk opføre sig som mor for barnet, men alligevel, så synes jeg der ligger en helt forkert signalværdi i det ord.
Derfor hedder det heller ikke dagplejemor mere, men dagplejer, da der også er mænd der vælger at gå ind i det fag...
Hilsen en Privat dagplejer
www.dagplejen-naturboern.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128