Farmor er pædagog i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Nej ikke længere, men min gamle nabo var dagplejemor og jeg havde flere klassekammerater i folkeskolen hvis mødre underviste dem, og også en enkelt pædagog som havde sin søn i børnehaven

Ok, jamen jeg ved også at det ikke er et problem at have sine egne børn i samme inst som man arbejder i kommunen. Det er ikke noget jeg tror kommunen ligefrem opfordre til, men de modarbejder det heller ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Bryndis

Nimbus1984 skriver:

Vi står i den situation at den vuggestue/børnehave vi gerne vil have vores barn i, er også farmors arbejdsplads.

Umiddelbart ser jeg det ikke som et stort problem. Hun er professionel. Vil dog gerne høre jeres mening. Både fra den ene anden og tredje side. synes det kunne være interessant.

Min søn går i den børnehave hvor hans farmor er pædagog og det er han kun glad for. Han går oftest til hende når han skal lave stort men ellers gør han ikke forskel på nogle af pædagogerne

Anmeld

10. oktober 2011

1000Ben

Nimbus1984 skriver:

Vi står i den situation at den vuggestue/børnehave vi gerne vil have vores barn i, er også farmors arbejdsplads.

Umiddelbart ser jeg det ikke som et stort problem. Hun er professionel. Vil dog gerne høre jeres mening. Både fra den ene anden og tredje side. synes det kunne være interessant.

Gud hvor er I heldige. Jeg ville 100 % takke JA til at have "vores" farmor til at passe børnene. Hvilken fantastisk barndom, tryghed m.m. 

FANTASTISK - DO IT 

Knus

1000Ben

Anmeld

10. oktober 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Ok, jamen jeg ved også at det ikke er et problem at have sine egne børn i samme inst som man arbejder i kommunen. Det er ikke noget jeg tror kommunen ligefrem opfordre til, men de modarbejder det heller ikke.

Nemlig

Men det er normen at en dagplejer har sit eget barn (under 3) hjemme, og så får betaling for det, som havde det været et hvert andet barn, ikke?

Anmeld

10. oktober 2011

Nadia&Daniel

Nimbus1984 skriver:

Lige med hensyn til min svigermor, ville jeg ikke synes om det.. Men ellers ser jeg intet problem i det..

Anmeld

10. oktober 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Nemlig

Men det er normen at en dagplejer har sit eget barn (under 3) hjemme, og så får betaling for det, som havde det været et hvert andet barn, ikke?

Jeg har søgt arbejde som dagplejer, hvor min datter så skulle være hjemme ved mig. Det sagde de at de helst ikke ville have, men når man først er igang som dagplejer, så er det min erfaring at det er op til dagplejeren om hun vil have sit barn ved en anden dagplejer eller hjemme. Mange har dem hjemme

Anmeld

10. oktober 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Jeg har søgt arbejde som dagplejer, hvor min datter så skulle være hjemme ved mig. Det sagde de at de helst ikke ville have, men når man først er igang som dagplejer, så er det min erfaring at det er op til dagplejeren om hun vil have sit barn ved en anden dagplejer eller hjemme. Mange har dem hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.