Farmor er pædagog i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.819 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Nimbus1984

Vi står i den situation at den vuggestue/børnehave vi gerne vil have vores barn i, er også farmors arbejdsplads.

Umiddelbart ser jeg det ikke som et stort problem. Hun er professionel. Vil dog gerne høre jeres mening. Både fra den ene anden og tredje side. synes det kunne være interessant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Chris86

Nimbus1984 skriver:

Vi står i den situation at den vuggestue/børnehave vi gerne vil have vores barn i, er også farmors arbejdsplads.

Umiddelbart ser jeg det ikke som et stort problem. Hun er professionel. Vil dog gerne høre jeres mening. Både fra den ene anden og tredje side. synes det kunne være interessant.

Min søster gik i den børnehave, hvor min mor er pædagog... og tror da ik der var noget problem i det Selfølgelig gik min søster nok mere til min mor end til de andre pædagoger.. Meeeeen har alle børn ik en favorit pædagog?

Tjaa...

Anmeld

23. september 2011

Caroline86

jeg troede faktisk slet ikke man måtte have sit barn i en inst. hvor familie arbejder? det er måske kun hvis det er mor eller far der arbejder der?

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

Nimbus1984 skriver:

Jeg tror ikke det gør den store forskel i børnehaven, så længe hun ikke begynder at blande sig konstant i alt hvad I gør med jeres barn - i fritiden altså 

Anmeld

23. september 2011

Chris86

Caroline86 skriver:

jeg troede faktisk slet ikke man måtte have sit barn i en inst. hvor familie arbejder? det er måske kun hvis det er mor eller far der arbejder der?

min søster gik i "min mors" børnehva

Anmeld

23. september 2011

-Sigrid-

Caroline86 skriver:

Man må i skole, DP og vuggestue, så tror også godt man må i børnehave

Anmeld

23. september 2011

Caroline86

Chris86 skriver:

min søster gik i "min mors" børnehva

ja, det læste jeg lige, det var derfor jeg undrede mig!

Jeg ved at pædagogerne i Lauras vuggestue IKKE må have deres børn nede i vores hus (integreret inst.)... Ved ikke om det så er særligt for kommunen (eller institutionen) her?

Anmeld

23. september 2011

roenlund

Caroline86 skriver:

hvorfor skulle man ikke måtte det? som lærer er der da rigtig mange der arbejder på den skole deres barn går på.

Ikke at jeg personligt synes at det er en god ide, er selv lærer og har valgt at arbejde lidt længere væk hjemmefra så jeg ikke nogensinde skal undervise mine egne børn.

Anmeld

23. september 2011

Caroline86

-Sigrid- skriver:

Man må i skole, DP og vuggestue, så tror også godt man må i børnehave

ikke hos os det er derfor jeg undrede mig! Men det er måske særligt i vores kommune eller inst. (integreret)

Anmeld

23. september 2011

Caroline86

roenlund skriver:

hvorfor skulle man ikke måtte det? som lærer er der da rigtig mange der arbejder på den skole deres barn går på.

Ikke at jeg personligt synes at det er en god ide, er selv lærer og har valgt at arbejde lidt længere væk hjemmefra så jeg ikke nogensinde skal undervise mine egne børn.

nede i vores vuggestue (og børnehaven dernede, det er en integreret inst.) må pædagogernes børn IKKE gå... Ved at flere af dem er trætte af det fordi vores vuggestue/børnehave er den bedste og de derfor gerne vil have deres egne unger derned Jeg tror der er forskel på vuggestue/børnehave og skole fordi der typisk ikke er ret mange skoler i samme område ift. hvor mange vuggestuer/børnehaver der er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.