Dømt til endnu en dag i uvished

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

nielsen80

Mutti2B skriver:

Mumler noget om at du da kan prøve at teste igen i dag

hahahahaha tro mig tanken har været der, men tror ikke HCG niveauet vil stige voldsomt over en dag at resultatet bliver meget anderledes....må heller være fornuftig og teste imorgen igen. Så er det også samme tidspunkt.

Desuden mit stressniveau har nok godt af ikke at teste mere i dag - jeg rystede simpelthen så meget i morges, og kunne dårlig stå 10 min efter fordi jeg var så nervøs. Tror det bliver det samme i morgen tidlig......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Putomanen

Jeg kan kun forestille mig, hvor nervepirrende det må være for jer!!! Jeg  for to tydelige streger

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Jeg kan kun forestille mig, hvor nervepirrende det må være for jer!!! Jeg  for to tydelige streger

Tak søde! Synes der er både meget længe og kort til imorgen- håber bare sådan, at jeg får en fin positiv test

Hvordan går det med dig og hormonerne? Har du været til de første scanninger endnu?

Anmeld

23. september 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Tak søde! Synes der er både meget længe og kort til imorgen- håber bare sådan, at jeg får en fin positiv test

Hvordan går det med dig og hormonerne? Har du været til de første scanninger endnu?

Åh ja, så få timer kan pludselig virke meeeeget laaaange. Forhåbentlig får du ikke problemer med at falde i søvn  Jeg er typen som så vågner næste morgen kl 4 fordi min underbevidsthed ved, at jeg kan teste

Jeg har kun været til en scanning som viste, at nedreguleringen virkede fint, slimhinden så fint ud. På onsdag skal jeg scannes for, hvordan mine æg udvikler sig. Jeg har vænnet mig til at stikke mig selv, og min hovedpine er begyndt at lette. Men jeg har let til tårer

Uh, nu skal jeg tidligt herind i morgen og se, om der er en opdatering fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.