Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nielsen80 skriver: Hihihi tak, kæresten arbejder heldigvis hjemmefra i dag, så kan også snakke lidt med ham Men han er jo mindst lige så spændt. Vi har smidt alt fornuft ud af vinduet, og analysere den skide test hvert andet minut......Man bliver sku en smule skør af det her. Det er rigtigt, du har ÆU i morgen, det skal nok gå godt. Jeg er sikker på, du vil have det lidt ligesom mig bagefter - som i "var det bare det?". Det skal nok gå, og forhåbentlig skal du aldrig igennem det igen
Hihihi tak, kæresten arbejder heldigvis hjemmefra i dag, så kan også snakke lidt med ham Men han er jo mindst lige så spændt. Vi har smidt alt fornuft ud af vinduet, og analysere den skide test hvert andet minut......Man bliver sku en smule skør af det her.
Det er rigtigt, du har ÆU i morgen, det skal nok gå godt. Jeg er sikker på, du vil have det lidt ligesom mig bagefter - som i "var det bare det?". Det skal nok gå, og forhåbentlig skal du aldrig igennem det igen
Dejligt at have nogen at analysere med! Jeg bliver også over-analyserende på testdag!
Tak for beroligelsen... nu vil jeg bare gerne snart på den anden side, så jeg kan komme hjem på sofaen og flade ud
Jeg tror en lidt positiv test er et godt tegn - jeg håber dagen går hurtigt for jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Så testet jeg og den var svagt positiv - så svag, at jeg endnu ikke tør håbe på noget. Min testdag er jo egentlig først imorgen, men vi havde aftalt at teste i dag, da vi gerne ville have en weekend til at komme os uanset resultat....SÅ KAN VI LÆRE DET. Jeg tester igen imorgen, og bliver stregen tydligere, tør jeg tro lidt mere på det, er den væk er det nok en BIO.........Så gider I ikke lige krydse hvad krydses kan endnu engang for mig.
Så testet jeg og den var svagt positiv - så svag, at jeg endnu ikke tør håbe på noget. Min testdag er jo egentlig først imorgen, men vi havde aftalt at teste i dag, da vi gerne ville have en weekend til at komme os uanset resultat....SÅ KAN VI LÆRE DET. Jeg tester igen imorgen, og bliver stregen tydligere, tør jeg tro lidt mere på det, er den væk er det nok en BIO.........Så gider I ikke lige krydse hvad krydses kan endnu engang for mig.
uuuuuuhhhhhh..fuck det er spændende...nej hvor jeg håber dene er god nok. krydser alt hvad jeg kan..
hvilken test bruger du?Du brude bruge clearblue digital eller vamed (upålidelig udenfor tid, men indeholder meget farve). Dem brugte jeg da min stadig var meget utydelig.
baby84 skriver: uuuuuuhhhhhh..fuck det er spændende...nej hvor jeg håber dene er god nok. krydser alt hvad jeg kan.. hvilken test bruger du?Du brude bruge clearblue digital eller vamed (upålidelig udenfor tid, men indeholder meget farve). Dem brugte jeg da min stadig var meget utydelig.
Hej Søde, Ja det er sku lige spændende nok - jeg bruger valmed, og den var positiv indenfor tiden(stregen kom indenfor 3 min). Jeg tænker bare, at imorgen er det 14 dage efter ÆO, så burde den ikke være meget mere tydelig på det her tidspunkt......men der er selvfølgelig nogle der er sene starter, håber indeligt jeg er en af dem!!!!!! Men om ikke andet, har vi nu set, at jeg rent faktisk kan blive gravid.
Hvordan går det med dig, er blødningen og smerterne stoppet?
nielsen80 skriver: Hej Søde, Ja det er sku lige spændende nok - jeg bruger valmed, og den var positiv indenfor tiden(stregen kom indenfor 3 min). Jeg tænker bare, at imorgen er det 14 dage efter ÆO, så burde den ikke være meget mere tydelig på det her tidspunkt......men der er selvfølgelig nogle der er sene starter, håber indeligt jeg er en af dem!!!!!! Men om ikke andet, har vi nu set, at jeg rent faktisk kan blive gravid. Hvordan går det med dig, er blødningen og smerterne stoppet?
tror det er meget forskelligt.. mine var sådan rimelige tydelige på dag 14. (dog stadig ikke strækt arm tydelige )men min venindes var så utydelige at man næsten ikke kunne kade det en streg (hun er mor idag). Jeg tænker at en positiv test i første omgang er et godt tegn, men kan selvfølgelig godt forstå du lige vil se i morgen..glæder mig til at se hvad der sker og sender alle de bedste tanker
Det går fint her. Har stadig menssmerter on/off, men blødte kun i tre dage. Dette var dog heldigvis inden scanningen så jeg har rimelig ro på nu efter at alt så fint ud. Det er sgu bare en stor bekymring
baby84 skriver: tror det er meget forskelligt.. mine var sådan rimelige tydelige på dag 14. (dog stadig ikke strækt arm tydelige )men min venindes var så utydelige at man næsten ikke kunne kade det en streg (hun er mor idag). Jeg tænker at en positiv test i første omgang er et godt tegn, men kan selvfølgelig godt forstå du lige vil se i morgen..glæder mig til at se hvad der sker og sender alle de bedste tanker Det går fint her. Har stadig menssmerter on/off, men blødte kun i tre dage. Dette var dog heldigvis inden scanningen så jeg har rimelig ro på nu efter at alt så fint ud. Det er sgu bare en stor bekymring
Nej hvor godt, at alt ser ok ud hos dig og dit lille mirakel!!!!!!!!!!!! Det er simpelthen sååå fortjent
Håber du har ret, og håber virkelig på en tydligere streg imorgen. Men ellers, som jeg har skrevet til nogle af de andre, så ved jeg i hvert fald nu, at jeg kan blive gravid - og det giver håb uanset hvad!
Pas rigtig godt på dig selv og den lille - og husk at holde os opdateret.
Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan søødeHåber så inderligt den bliver tydeligere. Er den stadig svag imorgen så prøv søndag.Dit hcg bliver fordoblet hver 2. dag ca.
Kruse90 skriver: Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan søødeHåber så inderligt den bliver tydeligere. Er den stadig svag imorgen så prøv søndag.Dit hcg bliver fordoblet hver 2. dag ca.
Tusind tak søde - håber også den bliver tydeligere, og det bare er en lidt langsom starter jeg har i maven. Men nu må vi se, hvordan de næste par dage udvikler sig.
Håber alt er vel med dig og dit fine guldgryn
Mumler noget om at du da kan prøve at teste igen i dag
Lisbeth1985 skriver: Ihh søde,hvor er det bare stort og spændende:-) Jeg er helt sikker på,at stregen er meget tydeligere i morgen og at jeres kamp nu endelig er forbi! Jeg glæder mig til en opdate i morgen og til at følge din graviditet:-) Et lidt forsigtet,men STORT tillykke herfra:-) Kram
Ihh søde,hvor er det bare stort og spændende:-) Jeg er helt sikker på,at stregen er meget tydeligere i morgen og at jeres kamp nu endelig er forbi! Jeg glæder mig til en opdate i morgen og til at følge din graviditet:-) Et lidt forsigtet,men STORT tillykke herfra:-) Kram
Det er meget spændende - lidt for spændende efter min smag faktisk. Har lige skrevet en PB til dig - uanset hvad, så må vi tage det som en positiv ting!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128