Dømt til endnu en dag i uvished

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

nielsen80

Line11 skriver:

Nej det forstår jeg virkelig godt!!! Især fordi det der med at "tænke på noget andet" ABSOLUT ikke virker, når man er SÅ spændt... 

Det skal nok gå søde  Du må meget gerne losse noget af din spændt-hed over på mig i dag, jeg har kapacitet til det kan jeg mærke! 

(+ at jeg så måske kan glemme lidt min egen ÆU i morgen hi hi)

Hihihi tak, kæresten arbejder heldigvis hjemmefra i dag, så kan også snakke lidt med ham Men han er jo mindst lige så spændt. Vi har smidt alt fornuft ud af vinduet, og analysere den skide test hvert andet minut......Man bliver sku en smule skør af det her.

Det er rigtigt, du har ÆU i morgen, det skal nok gå godt. Jeg er sikker på, du vil have det lidt ligesom mig bagefter - som i "var det bare det?". Det skal nok gå, og forhåbentlig skal du aldrig igennem det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Nessie

Iiih altså, dumme test. Så bliver man bare endnu mere forvirret

Håber at du får en rigtig god test i morgen

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Nessie skriver:

Iiih altså, dumme test. Så bliver man bare endnu mere forvirret

Håber at du får en rigtig god test i morgen

Tusind tak, håber virkelig også den bliver endnu mere positiv imorgen.

Lige meget hvad vælger vi at tage det som et godt tegn, jeg kan blive gravid, og det giver håb(har aldrig haft en rigtig postiv test før). Men selvfølgelig håber jeg over alt på jorden, at denne gang ender ud i en sund graviditet.

Anmeld

23. september 2011

Nessie

nielsen80 skriver:

Tusind tak, håber virkelig også den bliver endnu mere positiv imorgen.

Lige meget hvad vælger vi at tage det som et godt tegn, jeg kan blive gravid, og det giver håb(har aldrig haft en rigtig postiv test før). Men selvfølgelig håber jeg over alt på jorden, at denne gang ender ud i en sund graviditet.

Ja, det er jo rimelig væsentligt at vide at det virkelig kan lade sig gøre.

Og jeg vil blive ved med at indtil du fortæller at du har fået en tydelig positiv test

Anmeld

23. september 2011

Mutti2B

Eeeej, søde, det er jo fantastisk. Selvom du er bekymret så er jeg sikker på at du slet ikke har noget at være bekymret for. Det ER jeres tur denne gang

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Mutti2B skriver:

Eeeej, søde, det er jo fantastisk. Selvom du er bekymret så er jeg sikker på at du slet ikke har noget at være bekymret for. Det ER jeres tur denne gang

Tak søde, jeg håber virkelig du har ret....Tør ikke få mine forhåbninger helt op endnu, men er glad for at se, at jeg rent faktisk kan producere en positiv test - omend ret svag.

Lad os håbe vi kan tage hinanden i hånden og hoppe over i en terminsgruppe nu!!!!!

Anmeld

23. september 2011

Mutti2B

nielsen80 skriver:

Tak søde, jeg håber virkelig du har ret....Tør ikke få mine forhåbninger helt op endnu, men er glad for at se, at jeg rent faktisk kan producere en positiv test - omend ret svag.

Lad os håbe vi kan tage hinanden i hånden og hoppe over i en terminsgruppe nu!!!!!

Vi skal da se et billede af din fine test, søde . Elsker at se 2 streger

Jeg er allerede ved at planlægge hvordan næste behandling kommer til at passe ind i min nye studiekalender. Jeps, så lidt tror jeg på det

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Mutti2B skriver:

Vi skal da se et billede af din fine test, søde . Elsker at se 2 streger

Jeg er allerede ved at planlægge hvordan næste behandling kommer til at passe ind i min nye studiekalender. Jeps, så lidt tror jeg på det

Kan ikke fange stregen rigtigt med mit mobilkamera - den er som sagt MEGET svag! Det er det der gør en urolig for en BIO.

Og jeg tror på dig søde - det er din tur nu!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

23. september 2011

Anetski

nielsen80 skriver:

Så testet jeg og den var svagt positiv - så svag, at jeg endnu ikke tør håbe på noget. Min testdag er jo egentlig først imorgen, men vi havde aftalt at teste i dag, da vi gerne ville have en weekend til at komme os uanset resultat....SÅ KAN VI LÆRE DET. Jeg tester igen imorgen, og bliver stregen tydligere, tør jeg tro lidt mere på det, er den væk er det nok en BIO.........Så gider I ikke lige krydse hvad krydses kan endnu engang for mig.

Den er der da for soeren men jeg krydser da alligevel.

ihhhhhhhhhhhhhhhhh

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Anetski skriver:

Den er der da for soeren men jeg krydser da alligevel.

ihhhhhhhhhhhhhhhhh

årh jeg håber virkelig du har ret -synes bare alle andre har testet meget positive tæt på deres testdag, så er ret nervøs!!! Vi må se imorgen, men det bliver en meget lang dag....håber sådan at få en tydligere streg imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.