Dømt til endnu en dag i uvished

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
33 svar
0 synes godt om
23. september 2011

nielsen80

Så testet jeg og den var svagt positiv - så svag, at jeg endnu ikke tør håbe på noget. Min testdag er jo egentlig først imorgen, men vi havde aftalt at teste i dag, da vi gerne ville have en weekend til at komme os uanset resultat....SÅ KAN VI LÆRE DET. Jeg tester igen imorgen, og bliver stregen tydligere, tør jeg tro lidt mere på det, er den væk er det nok en BIO.........Så gider I ikke lige krydse hvad krydses kan endnu engang for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Gaia

Jeg krydser alt hvad krydses kan håber I får et positivt resultat.

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Gaia skriver:

Jeg krydser alt hvad krydses kan håber I får et positivt resultat.

Tak - det varmer

Anmeld

23. september 2011

baby012

Jeg fik en svag posetiv i 4+ men den næste test jeg tog var klart negativ, ligesom den næste .. men 5+ var der ikke længere nogen tvivl. så det blev bekræftet ved lægen at jeg var gravid  

så bare  fordi at den måske ikke viser en streg imorgen, kan det altså godt være den gør om en uges tid  

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

gravid20 skriver:

Jeg fik en svag posetiv i 4+ men den næste test jeg tog var klart negativ, ligesom den næste .. men 5+ var der ikke længere nogen tvivl. så det blev bekræftet ved lægen at jeg var gravid  

så bare  fordi at den måske ikke viser en streg imorgen, kan det altså godt være den gør om en uges tid  

Tusind tak hvor er du sød!! Jeg håber du har ret, altså at jeg bare er en lidt langsom starter.

Anmeld

23. september 2011

kvinde84

Jeg faldt næsten for fristelsen, til at teste i dag, men nej, jeg venter troligt til i morgen! Og da SKAL vi begge stå med en tydelig positiv test

Anmeld

23. september 2011

Line11

Så testet jeg og den var svagt positiv - så svag, at jeg endnu ikke tør håbe på noget. Min testdag er jo egentlig først imorgen, men vi havde aftalt at teste i dag, da vi gerne ville have en weekend til at komme os uanset resultat....SÅ KAN VI LÆRE DET. Jeg tester igen imorgen, og bliver stregen tydligere, tør jeg tro lidt mere på det, er den væk er det nok en BIO.........Så gider I ikke lige krydse hvad krydses kan endnu engang for mig.

UHA hvor er det spændende, jeg krydser alt hvad jeg har!!!

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Jeg faldt næsten for fristelsen, til at teste i dag, men nej, jeg venter troligt til i morgen! Og da SKAL vi begge stå med en tydelig positiv test

uhh det håber jeg godt nok - det ville bare være så fantastisk!

Og hvor er du sej, du kan lade vær med at teste og for en entydig positiv test til os begge imorgen.

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Line11 skriver:

UHA hvor er det spændende, jeg krydser alt hvad jeg har!!!

Tak søde, og ja det er faktisk så soændende jeg næsten ikke ved, hvordan dælen jeg skal komme igennem dagen i dag....

Anmeld

23. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Tak søde, og ja det er faktisk så soændende jeg næsten ikke ved, hvordan dælen jeg skal komme igennem dagen i dag....

Nej det forstår jeg virkelig godt!!! Især fordi det der med at "tænke på noget andet" ABSOLUT ikke virker, når man er SÅ spændt... 

Det skal nok gå søde  Du må meget gerne losse noget af din spændt-hed over på mig i dag, jeg har kapacitet til det kan jeg mærke! 

(+ at jeg så måske kan glemme lidt min egen ÆU i morgen hi hi)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.