Lukas 2 måneder + MAX billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Så rundede vi de 2 måneder igår! Puha det går stærkt! Og idag er vi 9 uger gammel!

Sundhedsplejsken var her i morges, og Lukas har lige sprunget en vægtkurve over, så producer0er stadig fløde herhjemme!

Han er nu 59,5 cm lang og vejer 5765gram. Og han har fået dejlige tykke lår, og godt med elastikker

Det går fint. Han løfter hele overkroppen når han ligger på maven, og hovedet drejer han også rundt der.

Han kan næsten rulle, så vi har øje på den bette mand konstant

Han har en dejlig rytme! Sover 2-3 timer om dagen i streg, er vågen 1 time, hvor der spises, øves at ligge på maven og snakkes med mor eller far, og så starter vi forfra

I aften skal vi starte med at øve flaske, så mor her også kan komme lidt ud. Bare i nogle timer, uden at væreafhængig i at skulle være hjemme til næste amning Er meget spændt på hvordan det kommertil at gå!!!

Nå men her er lige et billede-spam med på vejen

Hvor ser han altså bare rigtig dejlig ud... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Frk-Lotusblomst

Happiness skriver:

Ja det er lidt sindsygt! Har aldrig før oplevet 2 måneder gå SÅ stærkt!

Og så lever man jo helt i sin egen verden!

Ja det kunne jeg forestille mig. Sin helt egen eroforiske (staves) verden-

Anmeld

22. september 2011

MelikkazMoar

Happiness skriver:

Så rundede vi de 2 måneder igår! Puha det går stærkt! Og idag er vi 9 uger gammel!

Sundhedsplejsken var her i morges, og Lukas har lige sprunget en vægtkurve over, så producer0er stadig fløde herhjemme!

Han er nu 59,5 cm lang og vejer 5765gram. Og han har fået dejlige tykke lår, og godt med elastikker

Det går fint. Han løfter hele overkroppen når han ligger på maven, og hovedet drejer han også rundt der.

Han kan næsten rulle, så vi har øje på den bette mand konstant

Han har en dejlig rytme! Sover 2-3 timer om dagen i streg, er vågen 1 time, hvor der spises, øves at ligge på maven og snakkes med mor eller far, og så starter vi forfra

I aften skal vi starte med at øve flaske, så mor her også kan komme lidt ud. Bare i nogle timer, uden at væreafhængig i at skulle være hjemme til næste amning Er meget spændt på hvordan det kommertil at gå!!!

Nå men her er lige et billede-spam med på vejen

orh der er da også en utilfreds llle supermand imellem

men hvor er han bare kær

Anmeld

23. september 2011

***S***

Happiness skriver:

Tak søde!

Øv med brystbetændelsen. Min veninde fik det 3 gange i træk  Men der er det heldigvis også ovre nu.

Men dejligt (og lidt vildt faktisk) at han allerede har en rytme! Lukas ville absolut ikke sove om dagen da han var 4 uger! Jeg var ved at rive alle mine hår ud af hovedet der...

Skal vi ikke snart se flere billeder af ham ???

Vi har skam os dage, hvor han bare ikke vil sove om dagen!!!  Og ja man er ved at hive håret af sig selv! Selvom man går en rigtig lang tur og han falder i søvn, så vågner han så snart vi er inde...  Meen synes han er ved at blive bedre til det, de sidste par dage har han taget nogle gode lurer!

Jo, det kunne da godt være jeg lige skulle vise et par nye billeder af ham!

Anmeld

23. september 2011

Nessie

Hvor er han da bare skøn

Så meget hår, er jo helt fantastisk Daniel var nærmest skaldet, til han blev 1 år

Hvor er det vildt at han allerede er 2 måneder, tiden går jo afsindigt hurtigt. Men lækker, det er han altså

Anmeld

23. september 2011

Maalene

Hoooold da op, hvor er han altså bare for skøn altså - det har I virkelig gjort til UG smukke

Og hvor ser han da bare helt igennem fantastisk ud, selv når han ser ret så utilfreds ud Hihi...

Ej, han er bare helt igennem dejlig og se på søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.