Lukas 2 måneder + MAX billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
35 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Happiness

Så rundede vi de 2 måneder igår! Puha det går stærkt! Og idag er vi 9 uger gammel!

Sundhedsplejsken var her i morges, og Lukas har lige sprunget en vægtkurve over, så producer0er stadig fløde herhjemme!

Han er nu 59,5 cm lang og vejer 5765gram. Og han har fået dejlige tykke lår, og godt med elastikker

Det går fint. Han løfter hele overkroppen når han ligger på maven, og hovedet drejer han også rundt der.

Han kan næsten rulle, så vi har øje på den bette mand konstant

Han har en dejlig rytme! Sover 2-3 timer om dagen i streg, er vågen 1 time, hvor der spises, øves at ligge på maven og snakkes med mor eller far, og så starter vi forfra

I aften skal vi starte med at øve flaske, så mor her også kan komme lidt ud. Bare i nogle timer, uden at væreafhængig i at skulle være hjemme til næste amning Er meget spændt på hvordan det kommertil at gå!!!

Nå men her er lige et billede-spam med på vejen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mauser.

Hvor er han LÆKKER
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2011

Mauser.

Mulleunge skriver:

Hvor er han LÆKKER

Ej ups .. en fejl med det billede

Anmeld

22. september 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Så rundede vi de 2 måneder igår! Puha det går stærkt! Og idag er vi 9 uger gammel!

Sundhedsplejsken var her i morges, og Lukas har lige sprunget en vægtkurve over, så producer0er stadig fløde herhjemme!

Han er nu 59,5 cm lang og vejer 5765gram. Og han har fået dejlige tykke lår, og godt med elastikker

Det går fint. Han løfter hele overkroppen når han ligger på maven, og hovedet drejer han også rundt der.

Han kan næsten rulle, så vi har øje på den bette mand konstant

Han har en dejlig rytme! Sover 2-3 timer om dagen i streg, er vågen 1 time, hvor der spises, øves at ligge på maven og snakkes med mor eller far, og så starter vi forfra

I aften skal vi starte med at øve flaske, så mor her også kan komme lidt ud. Bare i nogle timer, uden at væreafhængig i at skulle være hjemme til næste amning Er meget spændt på hvordan det kommertil at gå!!!

Nå men her er lige et billede-spam med på vejen

Iih hvor er han blevet stor søde og sååå fin altså!!! Det går godt nok stærkt altså!!

Dejligt at høre at det går så godt med ham!!

Held og lykke med projekt flaske, håber det kommer til at gå rigtig godt, så du kan komme ud og hygge dig lidt uden baby-guldet på armen..

Anmeld

22. september 2011

Isabella_mor

ihhh en masse fint hår elsker billedet hvor han ser sur ud åhhh de kære bitte små

Anmeld

22. september 2011

twinny

hvor er han skøn...

Og sikke da en fantastisk skuffe han kan lave...

Anmeld

22. september 2011

Alexander&Lærke

Sikke en dejlig dreng du har der, syntes det er dejligt at læse om andre med en på samme alder, min pige runder 2 md i morgen men har ikke en fast rytme Sover og spiser som vinden blæser... Men det kommer vel.... snart håber jeg...

Anmeld

22. september 2011

Happiness

Mulleunge skriver:

Hvor er han LÆKKER

Tak! Han smelter også mit hjerte MANGE gange dagligt

Anmeld

22. september 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Iih hvor er han blevet stor søde og sååå fin altså!!! Det går godt nok stærkt altså!!

Held og lykke med projekt flaske, håber det kommer til at gå rigtig godt, så du kan komme ud og hygge dig lidt uden baby-guldet på armen..

Ja han er bare blevet stor! Og kan mange flere ting nu, så det er så sjovt at følge.

Farmand havde INGEN problemer med at give mælk. Ungen SLUGTE det (100ml) på 2 min!!! Og jeg måtte så amme også, da han absolut ikke blev mæt

Så tror jeg da pokker at han har taget så godt på.... Min mælk må løbe MEGET hurtigt ud. MEn det tager en evighed at pumpe ud! Så vi har her til aften besluttet at invistere i en elektrisk pumpe.

Så vi regner med at han skal have omkring de 150-200ml før han er ordentlig mæt. Og tænk hvis jeg skal ud og evt drikke et par øl, så skal jeg jo malke ud til dagen efter også. Så er det pludselig 1200-1500 ml der skal pumpes ud. Og det tager ca. 40min at pumpe 80 ml ud....  Men det skulle gå meget hurtigere med en elektrisk, så må forsøge det!

Anmeld

22. september 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Hvordan går det forresten med maven søde? Er der ved at være tegn på Frej snart vil se dagens lys??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.