BabyBambi skriver:
Jamen det går sådan set rigtig fint, selvom den er godt nok stor og tung nu og det gør jo bare ondt i det skide bækken hele tiden altså, men han er også ved at være en god basse efterhånden, JM skønnede ham til omkring 3600-3700g i tirsdags, så jeg satser på ikke at gå aaalt for meget over termin.. 
Men der er desværre ikke de vilde tegn endnu, udover en del plukkeveer, som kun en sjælden gang i mellem niver lidt og så skruer han som bare satans i mit bækken, det kan til gengæld gøre utroooligt ondt..
Igår aftes der skruede han bare heeele tiden og holdt kun sådan et par minutters pause imellem, der måtte jeg altså lige trække vejret lidt ekstra dybt hehe.. 
Puha en stor basse!!!
Godt at tyngden hjælper baby hurtigere igennem fødekanalen

Men kan selv husk ede sidste uger. Ens bækken føltes som om det var ude af led 
Lige om lidt er han ude i dine arme 

Selv om jeg NYDER at være sammen med min søn. Så glæder jeg mig altså til at få nogle timer KUN til mig! Og det var faktisk sundhedsplejsken der satte de tanker igang
Hun sagde at det skal der også være plads til, selv om han ikke er ældre. Men det er jo nok sundt! Og er med til at gøre parforholdet bedre, så det ikke kun er farmand der kan lege med sine venner 
Så nu må vi se om jeg overhoved vil når det kommer til stykket... 
(kan dårligt handle ind i fakta uden jeg savner ham
)
Anmeld