Lukas 2 måneder + MAX billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Happiness

isabellamor skriver:

ihhh en masse fint hår elsker billedet hvor han ser sur ud åhhh de kære bitte små

Ja, han har en god manke

Ja han kan bare lave den sureste mund Fik ikke engang "fanget" den ordentligt! Og så får han bare tåre i øjnene.... Men man kan altså ikke lade være med at grine, for munden kommer altså n¨r han ikke lige får sin vilje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Happiness

Baby-støv skriver:

hvor er han skøn...

Og sikke da en fantastisk skuffe han kan lave...

Hihi... Ja ELSKER også den skuffe! Og den er meget bedre i "virkeligheden". Især når der også kommer tåre i øjnene, og det er stort set KUN når den bette mand ikke får sin vilje

Anmeld

22. september 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Ja han er bare blevet stor! Og kan mange flere ting nu, så det er så sjovt at følge.

Farmand havde INGEN problemer med at give mælk. Ungen SLUGTE det (100ml) på 2 min!!! Og jeg måtte så amme også, da han absolut ikke blev mæt

Så tror jeg da pokker at han har taget så godt på.... Min mælk må løbe MEGET hurtigt ud. MEn det tager en evighed at pumpe ud! Så vi har her til aften besluttet at invistere i en elektrisk pumpe.

Så vi regner med at han skal have omkring de 150-200ml før han er ordentlig mæt. Og tænk hvis jeg skal ud og evt drikke et par øl, så skal jeg jo malke ud til dagen efter også. Så er det pludselig 1200-1500 ml der skal pumpes ud. Og det tager ca. 40min at pumpe 80 ml ud....  Men det skulle gå meget hurtigere med en elektrisk, så må forsøge det!

Hehe den lille slughals da..

Men er da dejligt I kan få det til at fungere med flasken, og det må da også liige være noget for farmand at få lov til at være lidt mere med på den front..  

Puha ja det lyder da godt nok som et noget omfattende projekt uden en elektrisk pumpe.. Så det er måske ikke en helt dum idé at invistere i sådan en...

Anmeld

22. september 2011

Happiness

Mette&Alexander skriver:

Sikke en dejlig dreng du har der, syntes det er dejligt at læse om andre med en på samme alder, min pige runder 2 md i morgen men har ikke en fast rytme Sover og spiser som vinden blæser... Men det kommer vel.... snart håber jeg...

Mange tak

Ja men det er også indenfor de sidste par uger at han har fået en rytme. Det krævede også lidt af os! VI har kæmpet med det, men det lykkedes til sidst.

Det var sundhedsplejsken der anbefalede os at lave en rytme for ham. Så vi havde et par dage med meget gråd. Men helt klart det værd nu!

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Allerede 2 måneder???

Ååååh! Ham kunne jeg godt lige hapse, hvis du kiggede væk et kort sekund. Han er bare dejlig!

Anmeld

22. september 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Hvordan går det forresten med maven søde? Er der ved at være tegn på Frej snart vil se dagens lys??

Jamen det går sådan set rigtig fint, selvom den er godt nok stor og tung nu og det gør jo bare ondt i det skide bækken hele tiden altså, men han er også ved at være en god basse efterhånden, JM skønnede ham til omkring 3600-3700g i tirsdags, så jeg satser på ikke at gå aaalt for meget over termin..

Men der er desværre ikke de vilde tegn endnu, udover en del plukkeveer, som kun en sjælden gang i mellem niver lidt og så skruer han som bare satans i mit bækken, det kan til gengæld gøre utroooligt ondt..  Igår aftes der skruede han bare heeele tiden og holdt kun sådan et par minutters pause imellem, der måtte jeg altså lige trække vejret lidt ekstra dybt hehe..

Anmeld

22. september 2011

***S***

Hold nu op hvor er han skøn smukke!!  Og hvor går tiden bare hurtig!  Dejligt at læse det hele bare går rigtig godt med ham og han udvikler sig jo rigtig fint! Os vægt mæssigt.

Herhjemme er William 4 uger idag, vi er så småt ved at finde rytmen.  Han er rigtig nem, sover 3-4 timer i træk om natten og 2-3 timer om dagen. Har haft lidt problemer med amning og bryst betændelse, men det er heldigvis begyndt at gå bedre.

Anmeld

22. september 2011

Happiness

Frøken J. skriver:

Allerede 2 måneder???

Ååååh! Ham kunne jeg godt lige hapse, hvis du kiggede væk et kort sekund. Han er bare dejlig!

Jep. Fatter det heller ikke rigtigt selv  Tiden flyver bare derudaf! Men hvor jeg dog nyder det!

Er sikker på prinsessen i mavsen er lige så lækker! Nu må hun da også snart gerne kigge ud!

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Jep. Fatter det heller ikke rigtigt selv  Tiden flyver bare derudaf! Men hvor jeg dog nyder det!

Er sikker på prinsessen i mavsen er lige så lækker! Nu må hun da også snart gerne kigge ud!

Man har vel lov at håbe Er det ikke stort at være mor?

Anmeld

22. september 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Jamen det går sådan set rigtig fint, selvom den er godt nok stor og tung nu og det gør jo bare ondt i det skide bækken hele tiden altså, men han er også ved at være en god basse efterhånden, JM skønnede ham til omkring 3600-3700g i tirsdags, så jeg satser på ikke at gå aaalt for meget over termin..

Men der er desværre ikke de vilde tegn endnu, udover en del plukkeveer, som kun en sjælden gang i mellem niver lidt og så skruer han som bare satans i mit bækken, det kan til gengæld gøre utroooligt ondt..  Igår aftes der skruede han bare heeele tiden og holdt kun sådan et par minutters pause imellem, der måtte jeg altså lige trække vejret lidt ekstra dybt hehe..

Puha en stor basse!!!  Godt at tyngden hjælper baby hurtigere igennem fødekanalen

Men kan selv husk ede sidste uger. Ens bækken føltes som om det var ude af led

Lige om lidt er han ude i dine arme

Selv om jeg NYDER at være sammen med min søn. Så glæder jeg mig altså til at få nogle timer KUN til mig! Og det var faktisk sundhedsplejsken der satte de tanker igang Hun sagde at det skal der også være plads til, selv om han ikke er ældre.  Men det er jo nok sundt! Og er med til at gøre parforholdet bedre, så det ikke kun er farmand der kan lege med sine venner

Så nu må vi se om jeg overhoved vil når det kommer til stykket...

(kan dårligt handle ind i fakta uden jeg savner ham )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.