Lukas 2 måneder + MAX billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Happiness

***S*** skriver:

Hold nu op hvor er han skøn smukke!!  Og hvor går tiden bare hurtig!  Dejligt at læse det hele bare går rigtig godt med ham og han udvikler sig jo rigtig fint! Os vægt mæssigt.

Herhjemme er William 4 uger idag, vi er så småt ved at finde rytmen.  Han er rigtig nem, sover 3-4 timer i træk om natten og 2-3 timer om dagen. Har haft lidt problemer med amning og bryst betændelse, men det er heldigvis begyndt at gå bedre.

Tak søde!

Øv med brystbetændelsen. Min veninde fik det 3 gange i træk  Men der er det heldigvis også ovre nu.

Men dejligt (og lidt vildt faktisk) at han allerede har en rytme! Lukas ville absolut ikke sove om dagen da han var 4 uger! Jeg var ved at rive alle mine hår ud af hovedet der...

Skal vi ikke snart se flere billeder af ham ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Frk-Lotusblomst

Happiness skriver:

Så rundede vi de 2 måneder igår! Puha det går stærkt! Og idag er vi 9 uger gammel!

Sundhedsplejsken var her i morges, og Lukas har lige sprunget en vægtkurve over, så producer0er stadig fløde herhjemme!

Han er nu 59,5 cm lang og vejer 5765gram. Og han har fået dejlige tykke lår, og godt med elastikker

Det går fint. Han løfter hele overkroppen når han ligger på maven, og hovedet drejer han også rundt der.

Han kan næsten rulle, så vi har øje på den bette mand konstant

Han har en dejlig rytme! Sover 2-3 timer om dagen i streg, er vågen 1 time, hvor der spises, øves at ligge på maven og snakkes med mor eller far, og så starter vi forfra

I aften skal vi starte med at øve flaske, så mor her også kan komme lidt ud. Bare i nogle timer, uden at væreafhængig i at skulle være hjemme til næste amning Er meget spændt på hvordan det kommertil at gå!!!

Nå men her er lige et billede-spam med på vejen

Hold da op , er det virkelig allerede 2 måneder siden han kom til verden. :O

Hvor er han dejlig at se på. Lige så sur han kan se ud, lige så stort kan han smile. Smelte'smelte'smelte.

Anmeld

22. september 2011

Alexander&Lærke

Happiness skriver:

Mange tak

Ja men det er også indenfor de sidste par uger at han har fået en rytme. Det krævede også lidt af os! VI har kæmpet med det, men det lykkedes til sidst.

Det var sundhedsplejsken der anbefalede os at lave en rytme for ham. Så vi havde et par dage med meget gråd. Men helt klart det værd nu!

Sjovt som de er forskellige de sp'er. Jeg spurte nemlig min sidst hun var her som var mandag for en uge siden, hvornår man kunne begynde at fx putte dem om aftnen for at begydne med en rytme her og der sagde hun nok ikke før hun er 4 md. Gisb tænkte jeg. For vi har nemlig ingen aften overhoved længere... Vi har en en dreng også og når han komme i seng ved 19.30 tiden så har vi resten af aften skiftevis Lærke på armen. Hun kan være temmelig urolig og skrigende. Og som regl går den helt til kl 22 før hun overgiver sig og sover, men så sover hun tilgengæld også til kl 5 hvor hun får mad også sover vi til kl 7 hvor bette mand skal op og i børnehave.

Men i mandag tænkte nej nu skal det være nok, så vi begynde at putte hende efter store bror og de sidste 3 dage er det bare gået så godt med at gå ind med hende kl 20 og begynde at putte hende. Hun har sovet fra ca 20.30-20.45. Godt nok med skrig og gråd, men jeg er hos hende hele tiden.

Så har vi da en time sammen uden børn og dete r da bedre end ingenting for eller bliver det bare meget børn...  Nå det blev lidt langt..

Anmeld

22. september 2011

Happiness

Frøken J. skriver:

Man har vel lov at håbe Er det ikke stort at være mor?

Det er SÅ stort! Må nive mig selv engang imellem, så jeg er sikker på det er virkeligt Uden tvivl er det også s.... hårdt til tider. Men det er jo bare det hele værd når man ser et smil eller kigger ham dybt i øjnene!

Anmeld

22. september 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Puha en stor basse!!!  Godt at tyngden hjælper baby hurtigere igennem fødekanalen

Men kan selv husk ede sidste uger. Ens bækken føltes som om det var ude af led

Lige om lidt er han ude i dine arme

Selv om jeg NYDER at være sammen med min søn. Så glæder jeg mig altså til at få nogle timer KUN til mig! Og det var faktisk sundhedsplejsken der satte de tanker igang Hun sagde at det skal der også være plads til, selv om han ikke er ældre.  Men det er jo nok sundt! Og er med til at gøre parforholdet bedre, så det ikke kun er farmand der kan lege med sine venner

Så nu må vi se om jeg overhoved vil når det kommer til stykket...

(kan dårligt handle ind i fakta uden jeg savner ham )

Hehe ja han har en helt fin størrelse efterhånden, men han behøver nu ikke blive meeget større nu.. Hehe ja man skal jo se på de positive sider, min JM mener også at det kun kan være en fordel med en stor basse, for så er de ikke helt så pylrede og behøver måske ikke mad hver anden time som en lille bitte baby på 2500g..

Ja lige prævcis og samtidig føles det som om han til tider er på vej ud helt af sig selv..

Jaa, nu varer det i hvert fald ikke længe!! Glæder mig sådan!!

Det forstår jeg nu altså godt søde, og tror også det er rigtig sundt at kunne give slip bare lige et par timer.. Og farmand ville sikkert også elske alenetiden med ham.. Og ja det er jo lige det, hvis man ikke selv får lidt anden voksenkontakt end med kæresten, så kunne jeg godt forestille mig det kunne blive et problem i længden...

Hehe ja det er jo så det søde... Meeen mon ikke det nok skal gå, er jo ikke en hel dag eller noget endnu..

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Det er SÅ stort! Må nive mig selv engang imellem, så jeg er sikker på det er virkeligt Uden tvivl er det også s.... hårdt til tider. Men det er jo bare det hele værd når man ser et smil eller kigger ham dybt i øjnene!

Det er netop det man skal holde fast i! De smukke øjeblikke

Anmeld

22. september 2011

Clisolka

Årrrh hvor er han skøn 

Anmeld

22. september 2011

Happiness

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op , er det virkelig allerede 2 måneder siden han kom til verden. :O

Hvor er han dejlig at se på. Lige så sur han kan se ud, lige så stort kan han smile. Smelte'smelte'smelte.

Ja det er lidt sindsygt! Har aldrig før oplevet 2 måneder gå SÅ stærkt!

Og så lever man jo helt i sin egen verden!

Anmeld

22. september 2011

Happiness

Mette&Alexander skriver:

Sjovt som de er forskellige de sp'er. Jeg spurte nemlig min sidst hun var her som var mandag for en uge siden, hvornår man kunne begynde at fx putte dem om aftnen for at begydne med en rytme her og der sagde hun nok ikke før hun er 4 md. Gisb tænkte jeg. For vi har nemlig ingen aften overhoved længere... Vi har en en dreng også og når han komme i seng ved 19.30 tiden så har vi resten af aften skiftevis Lærke på armen. Hun kan være temmelig urolig og skrigende. Og som regl går den helt til kl 22 før hun overgiver sig og sover, men så sover hun tilgengæld også til kl 5 hvor hun får mad også sover vi til kl 7 hvor bette mand skal op og i børnehave.

Men i mandag tænkte nej nu skal det være nok, så vi begynde at putte hende efter store bror og de sidste 3 dage er det bare gået så godt med at gå ind med hende kl 20 og begynde at putte hende. Hun har sovet fra ca 20.30-20.45. Godt nok med skrig og gråd, men jeg er hos hende hele tiden.

Så har vi da en time sammen uden børn og dete r da bedre end ingenting for eller bliver det bare meget børn...  Nå det blev lidt langt..

Ja det er da pusigt! Tror man kan lytte til dem, men mærke efter hvad man SELV synes er rigtigt! Det siger min SP ihvertfald!

Kun en selv ved hvad der er rigtigt for ens eget barn! Og så er børn SÅ forskellige. Så hvis det virker for jer, jamen så er det det i skal gøre!

Og forstår jer godt! Man skal også tænke på at I også er et par, og ikke kun forældre! Som man hurtigt kan blive med sådan en lille størrelse!

Anmeld

22. september 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Så rundede vi de 2 måneder igår! Puha det går stærkt! Og idag er vi 9 uger gammel!

Sundhedsplejsken var her i morges, og Lukas har lige sprunget en vægtkurve over, så producer0er stadig fløde herhjemme!

Han er nu 59,5 cm lang og vejer 5765gram. Og han har fået dejlige tykke lår, og godt med elastikker

Det går fint. Han løfter hele overkroppen når han ligger på maven, og hovedet drejer han også rundt der.

Han kan næsten rulle, så vi har øje på den bette mand konstant

Han har en dejlig rytme! Sover 2-3 timer om dagen i streg, er vågen 1 time, hvor der spises, øves at ligge på maven og snakkes med mor eller far, og så starter vi forfra

I aften skal vi starte med at øve flaske, så mor her også kan komme lidt ud. Bare i nogle timer, uden at væreafhængig i at skulle være hjemme til næste amning Er meget spændt på hvordan det kommertil at gå!!!

Nå men her er lige et billede-spam med på vejen

Hvor er han dejlig Er VILD med billede nr 8 hehe.. Fedt udtryk i ansigtet hehe.. Dejlig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.