Happiness skriver:
Puha en stor basse!!!
Godt at tyngden hjælper baby hurtigere igennem fødekanalen

Men kan selv husk ede sidste uger. Ens bækken føltes som om det var ude af led 
Lige om lidt er han ude i dine arme 

Selv om jeg NYDER at være sammen med min søn. Så glæder jeg mig altså til at få nogle timer KUN til mig! Og det var faktisk sundhedsplejsken der satte de tanker igang
Hun sagde at det skal der også være plads til, selv om han ikke er ældre. Men det er jo nok sundt! Og er med til at gøre parforholdet bedre, så det ikke kun er farmand der kan lege med sine venner 
Så nu må vi se om jeg overhoved vil når det kommer til stykket... 
(kan dårligt handle ind i fakta uden jeg savner ham
)
Hehe ja han har en helt fin størrelse efterhånden, men han behøver nu ikke blive meeget større nu..
Hehe ja man skal jo se på de positive sider, min JM mener også at det kun kan være en fordel med en stor basse, for så er de ikke helt så pylrede og behøver måske ikke mad hver anden time som en lille bitte baby på 2500g.. 
Ja lige prævcis og samtidig føles det som om han til tider er på vej ud helt af sig selv.. 
Jaa, nu varer det i hvert fald ikke længe!! Glæder mig sådan!! 

Det forstår jeg nu altså godt søde, og tror også det er rigtig sundt at kunne give slip bare lige et par timer.. Og farmand ville sikkert også elske alenetiden med ham..
Og ja det er jo lige det, hvis man ikke selv får lidt anden voksenkontakt end med kæresten, så kunne jeg godt forestille mig det kunne blive et problem i længden... 
Hehe ja det er jo så det søde... Meeen mon ikke det nok skal gå, er jo ikke en hel dag eller noget endnu.. 
Anmeld