En sikker vinder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

pastry26

Zeus skriver:

Jeg er også vild med det, det samme med kæresten, så tror jeg laver halvdelen med, og halvdelen uden

Det lyder som en god idé! Så er du på den sikre side..

Umh, fik helt lyst til dem selv, efter at have skrevet om dem, så tror jeg laver dem i aften til aftensmad, bare med en god grøn salat til og et glas vin.. Så er der dømt weekend!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Maja88

Fræk laks i pakke

Anmeld

23. september 2011

Karo

Røget laks (en hel side som man selv skær ud) med nye kartofler, estragon sovs og ruccula salat.

Kan klart anbefale denne ret da den er nem, men også god. det eneste man skal er at skære laksen, koge kartoflerne, lave sovsen og skylle roculaen Og hvis man har lyst kan man pynte med citron skiver.

Den laks fra princip de har i føtex kan klart anbefales.

Anmeld

23. september 2011

Zeus

Maja88 skriver:

Fræk laks i pakke

Fræk laks?

Anmeld

23. september 2011

Maja88

Zeus skriver:

Fræk laks?

du laver en pakke af staniol hvor du ligger laksen i sammen med en skive citron lidt olivenolie og lidt estragon...

så laver du en anden pakke af staniol hvor du ligger squash, gulerødder, løg, peberfrugter eller hvad man nu har lyst til.. disse er blandet med olivenolie og paprika..

puttes i oven 15-20min

Anmeld

23. september 2011

Zeus

Maja88 skriver:

du laver en pakke af staniol hvor du ligger laksen i sammen med en skive citron lidt olivenolie og lidt estragon...

så laver du en anden pakke af staniol hvor du ligger squash, gulerødder, løg, peberfrugter eller hvad man nu har lyst til.. disse er blandet med olivenolie og paprika..

puttes i oven 15-20min

Og der kunne man jo fint bruge Dinna88's kartofler med sesamfrø til

Anmeld

23. september 2011

Maja88

Zeus skriver:

Og der kunne man jo fint bruge Dinna88's kartofler med sesamfrø til

ja sagtens.. vi plejer bare at lave vildt mange grøntsager til og så kan vi ikke få mere ned

Anmeld

24. september 2011

Zeus

Det blev:

Forret: Bruchetta

Hovedret: Kartofler stegt i sesam, kalve venø steaks, whiskeysauce, min verdensberømte salat og flüte

Dessert: Lagkagehusets luxus æbletærte med creme fraiche

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

Zeus skriver:

Det blev:

Forret: Bruchetta

Hovedret: Kartofler stegt i sesam, kalve venø steaks, whiskeysauce, min verdensberømte salat og flüte

Dessert: Lagkagehusets luxus æbletærte med creme fraiche

Verdensberømt salat ?

Anmeld

30. september 2011

Zeus

Maja_4000 skriver:

Verdensberømt salat ?

Haha, så verdensberømt er den heller ikke Men den er god

Sprød salat, grønlandske rejer, forårsløg, vindruer, feta og den franske dressing man blander selv.. Uh jeg elsker det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.