At gå tilbage til en eks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

hompibompi;-)

Anonym skriver:

bliver nødt til at give det en chance ja..

tusind tak for svar..

Ja gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Clisolka

Der er ikke noget galt med at gå tilbage til en eks - hvis i kan få det op og køre igen, hvorfor så ikke tage chancen 

Jeg er også en af dem der har haft taget min eks tilbage - nu er vi forældre til en dejlig pige på 10 mrd. Vi har kendt hinanden i ca 12 år og rendt i den samme vennekreds, men kærligheden sejrede til sidst 

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Der er ikke noget galt med at gå tilbage til en eks - hvis i kan få det op og køre igen, hvorfor så ikke tage chancen 

Jeg er også en af dem der har haft taget min eks tilbage - nu er vi forældre til en dejlig pige på 10 mrd. Vi har kendt hinanden i ca 12 år og rendt i den samme vennekreds, men kærligheden sejrede til sidst 

tror også at kærligheden skal have lov at sejre i det her tilfælde, og så må vi kæmpe det ekstra som det kræver for at få det til at fungere..

Anmeld

13. september 2011

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg ELSKER den sidste linje du har skrevet, for du har jo helt ret..

Man skal snakke sammen hver gang der er noget galt ja, så det ikke kører så langt ud inden man indser der er noget galt..

Det var det der skulle til her. Manden havde gået i halvanden måned og sagt til sig selv han havde smidt noget værdifuldt ud, før han skrev til mig, og han var sikker på han ikke havde en chance igen...

Jeg var bare nød til at tage chancen... Jeg forklarede min mor som det var da vi fandt sammen igen, og han var bare gået hjem til sin familie og sagt at vi var sammen igen, fordi han ikke kunne undvære mig. Mere havde familien ikke at sige her

Spring ud i det, går det ikke denne gang heller, SÅ ER DET PRØVET, og du vil aldrig tænke: HVAD NU HVIS.........

Det er dit liv, og din glæde

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det var det der skulle til her. Manden havde gået i halvanden måned og sagt til sig selv han havde smidt noget værdifuldt ud, før han skrev til mig, og han var sikker på han ikke havde en chance igen...

Jeg var bare nød til at tage chancen... Jeg forklarede min mor som det var da vi fandt sammen igen, og han var bare gået hjem til sin familie og sagt at vi var sammen igen, fordi han ikke kunne undvære mig. Mere havde familien ikke at sige her

Spring ud i det, går det ikke denne gang heller, SÅ ER DET PRØVET, og du vil aldrig tænke: HVAD NU HVIS.........

Det er dit liv, og din glæde

jeg snakker ikke med min familie udover min søster.. Jeg har valgt at cutte forbindelsen af mange grunde, så det er kun hans familie der skal ses i øjnene igen hvis det er.. men de var også rigtig kede af det dengang, så tror måske bare de bliver glade..

men ja, jeg må springe ud i det..

lad kærligheden sejre..

Anmeld

13. september 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jeg har en eks jeg var sammen med i et år, og vi har nu været fra hinanden i et halvt år hvor der faktisk ingen kontakt har været what so ever.. Men så for et par uger siden besluttede jeg mig for at jeg ville have det afsluttet ordentligt fra min side af ihverfald, da jeg ikke følte vi havde fået det afsluttet særlig pænt..
Vi skriver lidt frem og tilbage og jeg slutter med at sige at jeg ønsker han er lykkelig og at han får et godt liv..
Idag skriver han så til mig at han har tænkt over det vi skrev om for et par uger siden, og han havde tænkt rigtig meget over det at være lykkelig, og det var han egentlig ikke..

Jeg er egentlig heller ikke lykkelig, og jeg kan ikke få et forhold op at køre overhovedet, det er prøvet, og det ender galt hver gang fordi jeg sammenligner og forventer at de er som min eks, og det er de jo bare ikke..

Er jeg helt skrupskør hvis jeg ønsker at gå tilbage til en mand som jeg for et halvt år siden svor jeg aldrig skulel se igen?? Er jeg helt skør hvis jeg siger at jeg har fundet ud af at det ER HAM jeg skal være sammen med resten af livet??

Der blev sagt en masse grimme ting imellem os og havde faktisk et rigtig dumt brud, og derfor skrev jeg jo til ham for at få det afsluttet ordentlig.. men han kan heller ikke få et forhold til at køre med en anden, for han siger som mig, det er jo ikke det samme som det VI havde..

Årh jeg synes det er træls at sidde med sådan en tvivl..

Nogle gange skal der brud og hele mullevitten til, for at man så finder ud af at det egentlig var ham eller hende, så nej der er intet forkert i det

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Nogle gange skal der brud og hele mullevitten til, for at man så finder ud af at det egentlig var ham eller hende, så nej der er intet forkert i det

du har ret.. det er bare ærgeligt at det er det der skal til.. for hvor tit har man chancen for at få den anden tilbage igen?? jeg er jo et eller andet sted bare heldig..

Anmeld

14. september 2011

Levi&LilysMor

du har ret.. det er bare ærgeligt at det er det der skal til.. for hvor tit har man chancen for at få den anden tilbage igen?? jeg er jo et eller andet sted bare heldig..

Ja det er du jo

Altså ham jeg venter barn med nu har jeg faktisk været sammen med 2 gange før, dengang vi startede var jeg 16, så gik der 4,5 måned , så slog han op så efter 1 måned kom han tilbage, men slog så igen op efter 4,5 måned og så gik der 1 år måske lidt mere så kom vi i snak igen og jeg svor at jeg aldrig ville være sammen med ham, det gør man da når man bliver skuffet over en hehe , men nu har vi altså været sammen i 3 år og 8 måneder , bor i hus og venter vores første barn her til næste måned så, tingene kan godt gå godt til sidst og han har også ændret sig en del, man bliver jo ældre og så tænker man også anderledes

Og jeg ved ikke hvorfor, men har lige fra første gang jeg mødte ham vidst at det var ham jeg skulle være sammen med, og få børn med og det endte det jo også med hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.