At gå tilbage til en eks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Anonym trådstarter

hompibompi;-) skriver:

Jamen vores forhold sluttede i et voldsomt skænderi, hvor han pakkede hans ting og flyttede,

så det blev heller ikke afsluttet ordenligt, vi blev så inviteret til en fest, og da vi så kom til at snakke sammen kunne vi bare mærke at vi ikke kunne undvære hinanden

Så vi tog et par dage hvor vi bare snakkede og snakkede og fandt så ud af at starte forfra, og har været dybt forelsket lige siden

den afslutning lyder bare så meget som den vi havde, bortset fra at det var mig der flyttede..

her er det bare facebook der er værktøjet til at få kontakt igen og ikke en fest.. men ja, jeg savner ham sq helt sindssygt, og det er uanset hvor meget l*** der fløj ud af munden på os begge to dengang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg er den største optimist når det gælder kærlighed ! Jeg har haft rigtig mange kortvarige forhold som var kortvarige fordi jeg inderst inde ikke følte at det var meant to be. Så mødte jeg min nuværende kæreste og vidste bare med det samme, at HAN var den rigtige . Og vi har lige fået en skøn lille datter. Så jeg tror på at når man kan mærke at en mand er den rigtige, så skal man kæmpe for ham og ikke give op. Så go for it, er mit råd  

jeg har os altid været kæmpe optimist med hensyn til kærlighed, lige indtil ham og jeg gik fra hinanden.. jeg mistede lysten til at finde en ny, jeg hadede mig selv for ikke at kæmpe for det dengang..

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Zebraen skriver:

følg dit hjerte .. føler i begge at i vil være sammen med hinanden, så gør det, ta chancen og grib den .. det gjorde jeg selv og ku ik være mer lykkelig ! fuck hvad familien siger - de skal bare være glade for i bliver lykkelige ...om ik andet, alt det familien sir (som er negativt, lade det flyve ind af det ene øre og ud af det andet) :')

bliver nok nødt til at tage chancen ja..

jeg er nødt til at fortælle ham hvad jeg føler helt inderst inde, og så håber jeg at han har det på samme måde.. hvilket han jo egentlig gav udtryk for idag at han havde..

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Der har du så svaret

ja det har jeg jo nu nok..

Anmeld

13. september 2011

Dinna88

Anonym skriver:

uha ja, vi skulle ikke flytte sammen igen lige til at starte med da.. den fejl har vi jo lavet, så den laver vi ikke igen..

Men ja, starte fra bunden og lære hinanden at kende igen, og snakke om de ting der gik galt imellem os ville nok være en god ide..

Det synes jeg lyder som en rigtig god idé - I kan jo evt. søge noget hjælp, så I kan få nogle bestemte "brikker" til at hjælpe jer på vej, sådan, til at fuldende puslespillet 

Anmeld

13. september 2011

lycly

Anonym skriver:

jeg har os altid været kæmpe optimist med hensyn til kærlighed, lige indtil ham og jeg gik fra hinanden.. jeg mistede lysten til at finde en ny, jeg hadede mig selv for ikke at kæmpe for det dengang..

Jamen så lyder det som om at ham  her bare er den eneste ene. Så tag chancen, og så kæmp nu ! Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

13. september 2011

hompibompi;-)

Anonym skriver:

den afslutning lyder bare så meget som den vi havde, bortset fra at det var mig der flyttede..

her er det bare facebook der er værktøjet til at få kontakt igen og ikke en fest.. men ja, jeg savner ham sq helt sindssygt, og det er uanset hvor meget l*** der fløj ud af munden på os begge to dengang..

Jamen jeg kan kun råde dig til at give det en chance

Alt held og lykke til jer

Husk man lever kun en gang

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det synes jeg lyder som en rigtig god idé - I kan jo evt. søge noget hjælp, så I kan få nogle bestemte "brikker" til at hjælpe jer på vej, sådan, til at fuldende puslespillet 

god ide med noget hjælp ja..

kunne være det skulle foreslåes

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jamen så lyder det som om at ham  her bare er den eneste ene. Så tag chancen, og så kæmp nu ! Rigtig meget held og lykke 

tak..

er nødt til at kæmpe..

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

hompibompi;-) skriver:

Jamen jeg kan kun råde dig til at give det en chance

Alt held og lykke til jer

Husk man lever kun en gang

bliver nødt til at give det en chance ja..

tusind tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.