At gå tilbage til en eks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.718 visninger
37 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en eks jeg var sammen med i et år, og vi har nu været fra hinanden i et halvt år hvor der faktisk ingen kontakt har været what so ever.. Men så for et par uger siden besluttede jeg mig for at jeg ville have det afsluttet ordentligt fra min side af ihverfald, da jeg ikke følte vi havde fået det afsluttet særlig pænt..
Vi skriver lidt frem og tilbage og jeg slutter med at sige at jeg ønsker han er lykkelig og at han får et godt liv..
Idag skriver han så til mig at han har tænkt over det vi skrev om for et par uger siden, og han havde tænkt rigtig meget over det at være lykkelig, og det var han egentlig ikke..

Jeg er egentlig heller ikke lykkelig, og jeg kan ikke få et forhold op at køre overhovedet, det er prøvet, og det ender galt hver gang fordi jeg sammenligner og forventer at de er som min eks, og det er de jo bare ikke..

Er jeg helt skrupskør hvis jeg ønsker at gå tilbage til en mand som jeg for et halvt år siden svor jeg aldrig skulel se igen?? Er jeg helt skør hvis jeg siger at jeg har fundet ud af at det ER HAM jeg skal være sammen med resten af livet??

Der blev sagt en masse grimme ting imellem os og havde faktisk et rigtig dumt brud, og derfor skrev jeg jo til ham for at få det afsluttet ordentlig.. men han kan heller ikke få et forhold til at køre med en anden, for han siger som mig, det er jo ikke det samme som det VI havde..

Årh jeg synes det er træls at sidde med sådan en tvivl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Dinna88

Skal man være sammen, så skal man være sammen - sådan ser jeg på det!  

Jeg aner jo ikke hvad der gik galt mellem jer - men hvis I kan arbejde på det, der gik galt, så kan I måske få det til at fungere? Mht. til det med at "gå tilbage til en ekskæreste" så synes jeg ikke det er noget I skal tænke over - medmindre problemet/problemerne mellem jer ikke var til at løse? Der er jo altid en grund til at man slår op. Men der er jo mange par der simpelthen bare har brug for en pause og så kan genoptage forholdet. I kan jo se på hvad der gik galt og tage den derfra?

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg aner jo ikke hvad der gik galt mellem jer - men hvis I kan arbejde på det, der gik galt, så kan I måske få det til at fungere? Mht. til det med at "gå tilbage til en ekskæreste" så synes jeg ikke det er noget I skal tænke over - medmindre problemet/problemerne mellem jer ikke var til at løse? Der er jo altid en grund til at man slår op. Men der er jo mange par der simpelthen bare har brug for en pause og så kan genoptage forholdet. I kan jo se på hvad der gik galt og tage den derfra?

uha, der gik mange ting galt..

vi flyttede sammen for hurtigt, vi var ikke enige om hvordan et hjem skulle se ud, men ja det var praktisk det gik galt ikke følelsesmæssigt..
Måske det er derfor man sidder tilbage med den her følelse..
Jeg tror ikke jeg er ærlig hvis jeg siger min kærlighed til manden forsvandt den dag vi gik fra hinanden, for det var jo ikke derfor det endte galt.. følelserne var der i høj grad, men økonomien og de praktiske detaljer ødelagde desværre rigtig mange ting..

Vi reagerede begge lidt voldsomt den dag vi gik fra hinanden, og mest af alt er jeg nok bange for familiens reaktioner hvis vi skulle ende sammen igen.. men det kan jo heller ikke bare være tilfældigt at man ikke kan få manden ud af hovedet og han heller ikke kan glemme mig selvom vi har forsøgt..

Måske vi bare skulle bo hver for sig i en periode for at finde fejlene..

Anmeld

13. september 2011

.....

Dinna88 skriver:

Anmeld

13. september 2011

hompibompi;-)

Jeg vil sige at i skal sætte jer ned og tage en god lang snak om hvad i vil med hinanden.

Jeg gik tilbage til min eks for 14 år siden og vi tog os en ordenlig snak og har været sammen lige siden

Anmeld

13. september 2011

-Sigrid-

Du lyder som om du gerne vil være sammen med ham... Hvis det er fordi det er HAM, så prøv, hvis det er "bare" for at få et forhold, så kommer den nok ikke til at du 

Anmeld

13. september 2011

Dinna88

Anonym skriver:

uha, der gik mange ting galt..

vi flyttede sammen for hurtigt, vi var ikke enige om hvordan et hjem skulle se ud, men ja det var praktisk det gik galt ikke følelsesmæssigt..
Måske det er derfor man sidder tilbage med den her følelse..
Jeg tror ikke jeg er ærlig hvis jeg siger min kærlighed til manden forsvandt den dag vi gik fra hinanden, for det var jo ikke derfor det endte galt.. følelserne var der i høj grad, men økonomien og de praktiske detaljer ødelagde desværre rigtig mange ting..

Vi reagerede begge lidt voldsomt den dag vi gik fra hinanden, og mest af alt er jeg nok bange for familiens reaktioner hvis vi skulle ende sammen igen.. men det kan jo heller ikke bare være tilfældigt at man ikke kan få manden ud af hovedet og han heller ikke kan glemme mig selvom vi har forsøgt..

Måske vi bare skulle bo hver for sig i en periode for at finde fejlene..

Hvad med at starte ud med BARE at være kærester? ses et par gange om ugen, men på ingen måder blande sig i hinandens liv til at starte på (med økonomi m.m.) og så bare... starte op fra bunden af?

Familien synes jeg du skal være ligeglad med!

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

hompibompi;-) skriver:

Jeg vil sige at i skal sætte jer ned og tage en god lang snak om hvad i vil med hinanden.

Jeg gik tilbage til min eks for 14 år siden og vi tog os en ordenlig snak og har været sammen lige siden

Det er nok det vi skal ja..

hvor dejligt for jer at det fungerede for jer.. hvor længe havde i været væk fra hinanden??

Anmeld

13. september 2011

hompibompi;-)

Anonym skriver:

Det er nok det vi skal ja..

hvor dejligt for jer at det fungerede for jer.. hvor længe havde i været væk fra hinanden??

Vi var væk fra hinanden lige knapt et år.

Selvfølgelig var der kanter der lige skulle slibes af i starten,

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Du lyder som om du gerne vil være sammen med ham... Hvis det er fordi det er HAM, så prøv, hvis det er "bare" for at få et forhold, så kommer den nok ikke til at du 

det er fordi det er HAM, jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med alle andre fyre, jeg savner ham faktisk rigtig meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.