Jeg har en eks jeg var sammen med i et år, og vi har nu været fra hinanden i et halvt år hvor der faktisk ingen kontakt har været what so ever.. Men så for et par uger siden besluttede jeg mig for at jeg ville have det afsluttet ordentligt fra min side af ihverfald, da jeg ikke følte vi havde fået det afsluttet særlig pænt..
Vi skriver lidt frem og tilbage og jeg slutter med at sige at jeg ønsker han er lykkelig og at han får et godt liv..
Idag skriver han så til mig at han har tænkt over det vi skrev om for et par uger siden, og han havde tænkt rigtig meget over det at være lykkelig, og det var han egentlig ikke..
Jeg er egentlig heller ikke lykkelig, og jeg kan ikke få et forhold op at køre overhovedet, det er prøvet, og det ender galt hver gang fordi jeg sammenligner og forventer at de er som min eks, og det er de jo bare ikke..
Er jeg helt skrupskør hvis jeg ønsker at gå tilbage til en mand som jeg for et halvt år siden svor jeg aldrig skulel se igen?? Er jeg helt skør hvis jeg siger at jeg har fundet ud af at det ER HAM jeg skal være sammen med resten af livet??
Der blev sagt en masse grimme ting imellem os og havde faktisk et rigtig dumt brud, og derfor skrev jeg jo til ham for at få det afsluttet ordentlig.. men han kan heller ikke få et forhold til at køre med en anden, for han siger som mig, det er jo ikke det samme som det VI havde..
Årh jeg synes det er træls at sidde med sådan en tvivl..
Anmeld