At gå tilbage til en eks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Philippa

Jeg har en eks jeg var sammen med i et år, og vi har nu været fra hinanden i et halvt år hvor der faktisk ingen kontakt har været what so ever.. Men så for et par uger siden besluttede jeg mig for at jeg ville have det afsluttet ordentligt fra min side af ihverfald, da jeg ikke følte vi havde fået det afsluttet særlig pænt..
Vi skriver lidt frem og tilbage og jeg slutter med at sige at jeg ønsker han er lykkelig og at han får et godt liv..
Idag skriver han så til mig at han har tænkt over det vi skrev om for et par uger siden, og han havde tænkt rigtig meget over det at være lykkelig, og det var han egentlig ikke..

Jeg er egentlig heller ikke lykkelig, og jeg kan ikke få et forhold op at køre overhovedet, det er prøvet, og det ender galt hver gang fordi jeg sammenligner og forventer at de er som min eks, og det er de jo bare ikke..

Er jeg helt skrupskør hvis jeg ønsker at gå tilbage til en mand som jeg for et halvt år siden svor jeg aldrig skulel se igen?? Er jeg helt skør hvis jeg siger at jeg har fundet ud af at det ER HAM jeg skal være sammen med resten af livet??

Der blev sagt en masse grimme ting imellem os og havde faktisk et rigtig dumt brud, og derfor skrev jeg jo til ham for at få det afsluttet ordentlig.. men han kan heller ikke få et forhold til at køre med en anden, for han siger som mig, det er jo ikke det samme som det VI havde..

Årh jeg synes det er træls at sidde med sådan en tvivl..

Hvis han slår dig, er det forkert at gå tilbage til ham.
men hvis du inderstinde stadig er vild med ham, så hvorfor ikke prøve igen??

Min kæreste og jeg var sammen da jeg var 17år, efter et par år efter bruddet endte vi sammen og har en dejlig søn sammen på snart 6 måneder, så lyt ikke til hva andre mener, gør det du selv føler for. (det gjorde jeg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hvad med at starte ud med BARE at være kærester? ses et par gange om ugen, men på ingen måder blande sig i hinandens liv til at starte på (med økonomi m.m.) og så bare... starte op fra bunden af?

Familien synes jeg du skal være ligeglad med!

uha ja, vi skulle ikke flytte sammen igen lige til at starte med da.. den fejl har vi jo lavet, så den laver vi ikke igen..

Men ja, starte fra bunden og lære hinanden at kende igen, og snakke om de ting der gik galt imellem os ville nok være en god ide..

Anmeld

13. september 2011

VIPpigen

Kæresten og jeg var sammen i omkring 7 måneder, da jeg fornemmede der var noget galt. Vi boede ikke sammen, og han gik på skole i københavn, men var hjemme ved forældrene/mig(Jylland) hver weekend. en fredag han kom hjem gjorde han det forbi, og jeg var dybt ulykkelig.

1½måned senere sidder jeg og siger til min fars ex-kone nr 2 at jeg IKKE ville have ham tilbage hvis han kom igen. Dagen efter skriver han på sms, og jeg fornemmer med det samme at han har fortrudt. Jeg vil vide hvad der gik galt og ber ham komme forbi så vi hvertfald kan snakke... Min fejl var at hvis jeg ikke ville have ham tilbage skulle jeg ikke se ham..... For med det samme han dukkede op i døren vidste jeg bare at jeg måtte give det en chance til. MEN jeg havde nogen krav til vores forhold. Vi snakkede længe, han var hjemvendt fra kbh, og skulle bare finde job.

Vi er stadig sammen, har en dejlig datter. Men vi har lært at er der noget vi er utilfredse med, så snakker vi om det, og finder en løsning. Vi er begge gode til at skære igennem hvis noget går galt.

Snak om det face to face, og find ud af hvad i begge vil i fremtiden og om i stadig har noget. Der er intet forkert i at tage en ex tilbage.

NOGEN GANGE SKAL MAN MISTE FOR AT FINDE DET MAN HAR KÆRT.....

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

hompibompi;-) skriver:

Vi var væk fra hinanden lige knapt et år.

Selvfølgelig var der kanter der lige skulle slibes af i starten,

Ja selvfølgelig..

Hvad fik jer til at indse at det bare var jer to der skulle være sammen??

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Philippa skriver:

Hvis han slår dig, er det forkert at gå tilbage til ham.
men hvis du inderstinde stadig er vild med ham, så hvorfor ikke prøve igen??

Min kæreste og jeg var sammen da jeg var 17år, efter et par år efter bruddet endte vi sammen og har en dejlig søn sammen på snart 6 måneder, så lyt ikke til hva andre mener, gør det du selv føler for. (det gjorde jeg)

ingen vold her, så kunne jeg slet ikke overveje at gå tilbage til ham..
han har aldrig rørt mig, vi har råbt højt af hinanden i slutningen, men vi har aldrig slået hinanden..

Men ja, jeg skal nok bare lytte til mit hjerte istedet for at tænke på dem omkring mig..

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Kæresten og jeg var sammen i omkring 7 måneder, da jeg fornemmede der var noget galt. Vi boede ikke sammen, og han gik på skole i københavn, men var hjemme ved forældrene/mig(Jylland) hver weekend. en fredag han kom hjem gjorde han det forbi, og jeg var dybt ulykkelig.

1½måned senere sidder jeg og siger til min fars ex-kone nr 2 at jeg IKKE ville have ham tilbage hvis han kom igen. Dagen efter skriver han på sms, og jeg fornemmer med det samme at han har fortrudt. Jeg vil vide hvad der gik galt og ber ham komme forbi så vi hvertfald kan snakke... Min fejl var at hvis jeg ikke ville have ham tilbage skulle jeg ikke se ham..... For med det samme han dukkede op i døren vidste jeg bare at jeg måtte give det en chance til. MEN jeg havde nogen krav til vores forhold. Vi snakkede længe, han var hjemvendt fra kbh, og skulle bare finde job.

Vi er stadig sammen, har en dejlig datter. Men vi har lært at er der noget vi er utilfredse med, så snakker vi om det, og finder en løsning. Vi er begge gode til at skære igennem hvis noget går galt.

Snak om det face to face, og find ud af hvad i begge vil i fremtiden og om i stadig har noget. Der er intet forkert i at tage en ex tilbage.

NOGEN GANGE SKAL MAN MISTE FOR AT FINDE DET MAN HAR KÆRT.....

Jeg ELSKER den sidste linje du har skrevet, for du har jo helt ret..

Man skal snakke sammen hver gang der er noget galt ja, så det ikke kører så langt ud inden man indser der er noget galt..

Anmeld

13. september 2011

hompibompi;-)

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig..

Hvad fik jer til at indse at det bare var jer to der skulle være sammen??

Jamen vores forhold sluttede i et voldsomt skænderi, hvor han pakkede hans ting og flyttede,

så det blev heller ikke afsluttet ordenligt, vi blev så inviteret til en fest, og da vi så kom til at snakke sammen kunne vi bare mærke at vi ikke kunne undvære hinanden

Så vi tog et par dage hvor vi bare snakkede og snakkede og fandt så ud af at starte forfra, og har været dybt forelsket lige siden

Anmeld

13. september 2011

lycly

Jeg er den største optimist når det gælder kærlighed ! Jeg har haft rigtig mange kortvarige forhold som var kortvarige fordi jeg inderst inde ikke følte at det var meant to be. Så mødte jeg min nuværende kæreste og vidste bare med det samme, at HAN var den rigtige . Og vi har lige fået en skøn lille datter. Så jeg tror på at når man kan mærke at en mand er den rigtige, så skal man kæmpe for ham og ikke give op. Så go for it, er mit råd  

Anmeld

13. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

det er fordi det er HAM, jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med alle andre fyre, jeg savner ham faktisk rigtig meget..

Der har du så svaret

Anmeld

13. september 2011

freiasmor

følg dit hjerte .. føler i begge at i vil være sammen med hinanden, så gør det, ta chancen og grib den .. det gjorde jeg selv og ku ik være mer lykkelig ! fuck hvad familien siger - de skal bare være glade for i bliver lykkelige ...om ik andet, alt det familien sir (som er negativt, lade det flyve ind af det ene øre og ud af det andet) :')

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.