Hasselnødden skriver:
Nej ikke alle børn, det giver jeg dig ret i, men nu valgte jeg jo kun at svare udfra egen empiri med vores søn. Er ikke af samme holdning som du. Det er en dejlig tid for både barn og voksen, nærhed, nærvær og samvær.
Jeg vil sige til TS: Følg din mavefornemmelse og mærk dit barn, du ved bedst hvornår og hvordan det skal forholde sig fremover. 
Hej! Tak for svar 
Nej det med at falde i søvn i mors eller fars arme om aftenen, det er der jo delte meninger om - og det er også helt ok. Jeg vælger bare, som du også skriver, at følge min egen mavefornemmelse, og måske lytte lidt til min sundshedsplejerske, som var på besøg den anden dag og sagde, at det er helt ok, så længe MOR og/eller FAR har det godt med det! For hvis barnet er glad, mor og far er glade, er der INGEN skade gjort ved at lade sit barn falde i søvn ved sig. Senere, hvis man begynder at få problemer med at sidde med sit store barn og lade de falde i søvn hos sig, så tror jeg faktisk også, at de nok skal finde ud af det på et tidspunkt, når mor og far bestemmer, at det er slut.
Synes hurtigt alting bliver lidt FOR "følg babybogen"-agtigt, man skal også huske at gøre det man synes er bedst for sit barn. Ikke kun følge bøger, sundhedsplejerskers osv. råd og principper.
Anmeld