nielsen80 skriver:
Klinikkerne er ofte til at snakke med, specielt hvis du har mislykket forsøg bag dig.
Men det skal nok lykkes nu!
Tja, i mit tilfælde var de hverken til at hugge eller stikke i. Selvom jeg spurgte flere gange, og reklamerede med at vi var en "tvillinge" familie, med mange vellykkede flerfoldsfødsler!
Men den "fordom" vi har mødt gennem hele forløbet, har jo været at vi er så "picture perfect". Unge, sunde, idrætsfolk, ikke rygere, lever et mere eller mindre økologisk liv på landet.
Det er jo på sin måde fint nok, hvis det ikke var for det skide trælse fakta, at de på færøerne, selvom de havde flere sædprøver der sagde kun 200.000 brugelige sædceller, "tvang" os til at prøve et år til, fordi "det kunne jo være". Det er det eneste jeg er SKIDESUR over i hele forløbet, for hvordan FANDEN kan de sige det på færøerne, og så når man kommer til riget til udredning af manden, så siger de at vi kan prøve alt vi vil med kure, tilskud og stå på hovdet og what not - det kommer ikke til at ske naturligt alligeve, men vi har meget gode chancer i behandling!!
Anmeld