Så var der ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

nielsen80

kvinde84 skriver:

Så kan jeg slet ikke forstå at vi ikke  måtte lægge 2 tilbage, da de to overskydende ikke var fryseegnede  Jeg vælger derfor at se det som om at de er 99% sikre at jeg bliver gravid  De har i hvert fald behandlet mig, som om, at det hele bare skulle overstås, og at det ville ikke være noget problem for os!!

Super indstilling, og jeg håber på en positiv test til dig om små 14 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

kvinde84

nielsen80 skriver:

Super indstilling, og jeg håber på en positiv test til dig om små 14 dage.

Det vil jeg da også håbe! Hvis ikke så SKAL jeg have lagt 2 æg op næste gang, da jeg nu har læst -

og såfremt der er overskydende embryoner, som er egnede til at blive frosset.

det var der jo ikke hos mig 

Anmeld

11. september 2011

kvinde84

Der foreligger nu efter 1.januar 2007 klare retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen som skal overholdes:

Dette stod før paragraffen!!

Anmeld

11. september 2011

nielsen80

kvinde84 skriver:

Det vil jeg da også håbe! Hvis ikke så SKAL jeg have lagt 2 æg op næste gang, da jeg nu har læst -

og såfremt der er overskydende embryoner, som er egnede til at blive frosset.

det var der jo ikke hos mig 

Klinikkerne er ofte til at snakke med, specielt hvis du har mislykket forsøg bag dig.

Men det skal nok lykkes nu!

Anmeld

11. september 2011

kvinde84

nielsen80 skriver:

Klinikkerne er ofte til at snakke med, specielt hvis du har mislykket forsøg bag dig.

Men det skal nok lykkes nu!

Tja, i mit tilfælde var de hverken til at hugge eller stikke i. Selvom jeg spurgte flere gange, og reklamerede med at vi var en "tvillinge" familie, med mange vellykkede flerfoldsfødsler!

Men den "fordom" vi har mødt gennem hele forløbet, har jo været at vi er så "picture perfect". Unge, sunde, idrætsfolk, ikke rygere, lever et mere eller mindre økologisk liv på landet.

Det er jo på sin måde fint nok, hvis det ikke var for det skide trælse fakta, at de på færøerne, selvom de havde flere sædprøver der sagde kun 200.000 brugelige sædceller, "tvang" os til at prøve et år til, fordi "det kunne jo være". Det er det eneste jeg er SKIDESUR over i hele forløbet, for hvordan FANDEN kan de sige det på færøerne, og så når man kommer til riget til udredning af manden, så siger de at vi kan prøve alt vi vil med kure, tilskud og stå på hovdet og what not - det kommer ikke til at ske naturligt alligeve, men vi har meget gode chancer i behandling!!

Anmeld

11. september 2011

baby84

kvinde84 skriver:

Jeg ved godt hvorfor de gør det, og jeg tror nu også virkelig på at det lykkes. Før plejede jeg også at sige, at jeg ikke ønskede at få tvillinger, ved ikke helt hvorfor?! Mine søstre er tvillinger, så nok noget med at jeg syntes at det var "kikset" og uintressant  Men nu da det har vist sig, at jeg sammen med min udkårne, ikke kan få børn ad naturlig vej, og at jeg er ved at blive lidt "gammel", tja... så virkede tanken MEGET lokkende. Vi vil jo gerne have flere børn, og man bliver jo bare ældre. MEN... nu heper jeg bare på det der er sat på plads, og håber på at blive heldig Hvis man så skulle være SVINE heldig, så måske der sker en mutation hehe... så der kommer 2 

det forstår jeg så godt. Er også selv der hvor tvillinger ville være en ekstra gave..Håber der alligevel bliver to til jer. Det ville da være for fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.