kvinde84 skriver:
Ja I lyder da til at have styr på tingene
Sjovt som folk har forskellige meninger om, hvornår det er bedst at få børn. Min ex var af den mening at man skulle have fået en uddannelse, hus, bil osv, før børn. Den kunne jeg slet ikke være med på, da jeg kan ikke se, hvorfor man ikke kan uddanne sig, selvom man har børn, min mor f.eks, havde 3
Ellers så MÅ jeg lige nævne at min oldermor og far også har flere tipolderbørn den ældste er omkring 8, se det er nokså sjældent
Håber bare at jeg kan tilføje en "tip" før det er for sent
Haha min farfars bror har også en tip 
Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være bedre at have uddannelsen færdig, vi kan tilbyde en stabil hverdag. Jeg er glad for jeg ikke har en chef på min nakke lige nu, for tror sgu ikke jeg kunne klare at arbejde (kan næsten ikke gå om aftenen mere
skal til lægen til 2. tjek om et par uger, så det går nok), og tror det er nemmere at få sygedage mm med Krøllen når man studere end når man arbejder - og kortere arbejdsdage 
Haha kunne være mine bedsteforældre også nåede det, de er 70, og tja... Farfar arbejder stadig, farmor har svømmehold. De er begge politiske aktive og svømmer hver morgen kl 6, farfar cykler flere hundrede km om sommeren - jeg er ret stolt af dem 
Anmeld