Så var der ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. september 2011

kvinde84

Er lige kommet hjem efter ÆO Det gik rigtig fint Vi fik lagt et 4 cellet æg op, vi ville egentlig gerne have lagt to, men det blev der ikke tale om, da jeg er for ung  De to andre æg var også befrugtede, og havde delt sig til 2 celler, men de var alligevel for dårlige til at fryse, så ingen fryseæg 

Så er bare tilbage at slappe af, og håbe på det bedste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

nielsen80

Tillykke med det fine resultat, som minder meget om mit

Vi kan jo så følges da jeg også har fået lagt æg op i dag. for os begge.

Anmeld

10. september 2011

Lisbeth1985

Jeg  for jer

Anmeld

10. september 2011

-Sigrid-

kvinde84 skriver:

Er lige kommet hjem efter ÆO Det gik rigtig fint Vi fik lagt et 4 cellet æg op, vi ville egentlig gerne have lagt to, men det blev der ikke tale om, da jeg er for ung  De to andre æg var også befrugtede, og havde delt sig til 2 celler, men de var alligevel for dårlige til at fryse, så ingen fryseæg 

Held og lykke 

For ung? 

Anmeld

10. september 2011

kvinde84

nielsen80 skriver:

Tillykke med det fine resultat, som minder meget om mit

Vi kan jo så følges da jeg også har fået lagt æg op i dag. for os begge.

jeg krydser også fingre for os begge 

Anmeld

10. september 2011

kvinde84

-Sigrid- skriver:

Held og lykke 

For ung? 

Ja, hvis man er under 37, og det er under 3 forsøg, og æggene ser fine ud, siger loven at det er forbudt at lægge mere end 1 æg op!

Anmeld

10. september 2011

ønskebørn74

kvinde84 skriver:

Tillykke med ruger titlen!!!!!!!!!!!

Hepper på dit lille guldæg!!!!!!

Anmeld

10. september 2011

-Sigrid-

kvinde84 skriver:

Ja, hvis man er under 37, og det er under 3 forsøg, og æggene ser fine ud, siger loven at det er forbudt at lægge mere end 1 æg op!

Haha Så fordi man ikke er "gammelmor" må man ikke få tvillinger? 

Anmeld

10. september 2011

baby84

kvinde84 skriver:

Held og lykke med rugningen.. Det er altid fladt når man ikke må få det antal op man vil men det er jo fordi de virkelig tror på at du bliver gravid med dette æg..

Krydser for at du står med positiv test om 14 dage

Anmeld

10. september 2011

Dansker I Holland

for alle de rugere derude Håber at æggebasserne bliver i jeres maver så i kan få jeres ønskebaby smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.