Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er lige kommet hjem efter ÆO Det gik rigtig fint Vi fik lagt et 4 cellet æg op, vi ville egentlig gerne have lagt to, men det blev der ikke tale om, da jeg er for ung De to andre æg var også befrugtede, og havde delt sig til 2 celler, men de var alligevel for dårlige til at fryse, så ingen fryseæg
Så er bare tilbage at slappe af, og håbe på det bedste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med det fine resultat, som minder meget om mit
Vi kan jo så følges da jeg også har fået lagt æg op i dag. for os begge.
Jeg for jer
kvinde84 skriver: Er lige kommet hjem efter ÆO Det gik rigtig fint Vi fik lagt et 4 cellet æg op, vi ville egentlig gerne have lagt to, men det blev der ikke tale om, da jeg er for ung De to andre æg var også befrugtede, og havde delt sig til 2 celler, men de var alligevel for dårlige til at fryse, så ingen fryseæg Så er bare tilbage at slappe af, og håbe på det bedste
Held og lykke
For ung?
nielsen80 skriver: Tillykke med det fine resultat, som minder meget om mit Vi kan jo så følges da jeg også har fået lagt æg op i dag. for os begge.
jeg krydser også fingre for os begge
-Sigrid- skriver: Held og lykke For ung?
Ja, hvis man er under 37, og det er under 3 forsøg, og æggene ser fine ud, siger loven at det er forbudt at lægge mere end 1 æg op!
Tillykke med ruger titlen!!!!!!!!!!!
Hepper på dit lille guldæg!!!!!!
kvinde84 skriver: Ja, hvis man er under 37, og det er under 3 forsøg, og æggene ser fine ud, siger loven at det er forbudt at lægge mere end 1 æg op!
Haha Så fordi man ikke er "gammelmor" må man ikke få tvillinger?
Held og lykke med rugningen.. Det er altid fladt når man ikke må få det antal op man vil men det er jo fordi de virkelig tror på at du bliver gravid med dette æg..
Krydser for at du står med positiv test om 14 dage
for alle de rugere derude Håber at æggebasserne bliver i jeres maver så i kan få jeres ønskebaby smiler..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128