Opdatering på ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Jeg  på livet løs de næste 14 dage... Skønt at dine æg havde udviklet sig så fint

Tak vi håber så meget at det er nu for os Sidste gang holdt jeg faktisk hele perioden uden at teste - tror ikke jeg klare det denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Tak vi håber så meget at det er nu for os Sidste gang holdt jeg faktisk hele perioden uden at teste - tror ikke jeg klare det denne gang

Det håber jeg også virkelig

Det er godt nok flot, at du kunne holde til ikke at teste! Det er jeg imponeret over. Den evne besidder jeg på ingen måde

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Det håber jeg også virkelig

Det er godt nok flot, at du kunne holde til ikke at teste! Det er jeg imponeret over. Den evne besidder jeg på ingen måde

Hahaha det tror jeg nu heller ikke jeg kan denne gang Det kribler allerede i mig, og eftersom jeg denne gang har fri fra arbejde hele rugeperioden, så tror jeg ikke jeg kan lade vær

Hvordan går det med næsesprayen, er du meget påvirket af det?

Anmeld

10. september 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Hahaha det tror jeg nu heller ikke jeg kan denne gang Det kribler allerede i mig, og eftersom jeg denne gang har fri fra arbejde hele rugeperioden, så tror jeg ikke jeg kan lade vær

Hvordan går det med næsesprayen, er du meget påvirket af det?

Åhh ja, det er ulempen ved at kunne være derhjemme og tænke over det det meste af tiden. Så bliver det virkelig svært at lade være med at teste... Jeg kan ihvertfald mærke at det har en påvirkning, når jeg er alene med mine tanker

Det går faktisk rigtig fint med næsesprayen. Den smager lidt skidt bagefter og jeg kan godt småfryse når jeg skal i seng, som om jeg er ved at blive lidt syg. Og så nyser jeg. Men ellers har jeg ingenting. Begynder jo næsten at tvivle på, om det virker

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Åhh ja, det er ulempen ved at kunne være derhjemme og tænke over det det meste af tiden. Så bliver det virkelig svært at lade være med at teste... Jeg kan ihvertfald mærke at det har en påvirkning, når jeg er alene med mine tanker

Det går faktisk rigtig fint med næsesprayen. Den smager lidt skidt bagefter og jeg kan godt småfryse når jeg skal i seng, som om jeg er ved at blive lidt syg. Og så nyser jeg. Men ellers har jeg ingenting. Begynder jo næsten at tvivle på, om det virker

Det skal det nok gøre! Det lyder som den måde jeg har haft det på, og det hat virket. Uha det bliver så spændende at følge dig søde. Håber så meget det bliver en "walk in the park" for jer.

Anmeld

10. september 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Det skal det nok gøre! Det lyder som den måde jeg har haft det på, og det hat virket. Uha det bliver så spændende at følge dig søde. Håber så meget det bliver en "walk in the park" for jer.

Det er nu meget rart at vide, at der er andre der reagerer på samme måde som mig  Jeg har så også kun taget det i 4 dage nu, så det kan godt være at der kommer ldit flere bivirkninger, jo længere tid der er gået. Ja, det ville være skønt, hvis dette her snart er overstået  Jeg  for, at du kan "forlade" os om 2 ugers tid

Anmeld

10. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Så fik jeg lagt æg tilbage Et smukt 4 cellet, og et 2 cellet. Ud af de 8 æg jeg fik taget ud, var kun tre befrugtet, og kun 2 kunne bruges til noget, så ingen til fryseren. Jeg tror på dem, jeg har fået lagt op, specielt det 4-cellet, var rigtig godt. Håber så meget, at denne gang er lykken gang for os, og jeg snart kan få titlen som Mor!

Tak for alle de krydset fingre, håber I vil forsætte, så jeg forhåbentlig står med en positiv test om 14 dage.

God rugning og tillykke med de gode æg !! 

Anmeld

11. september 2011

nielsen80

Line11 skriver:

God rugning og tillykke med de gode æg !! 

Tusind tak! Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det snart din tur

Anmeld

11. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Tusind tak! Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det snart din tur

Tuuusind tak, jeg glæder mig bare så meget til forhåbentligt også snart at blive ruger  

Anmeld

11. september 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Tusind tak søde - jeg håber også virkelig denne gang. Kan mærke at jeg tror mere på det end nogensinde før.

Hvordan går det med dig??? Tester du stadig hver dag for at sikre det er sandt 

Jeg tror også på dig.. Det bliver denne gang basta!

Ja jeg går, så sent som idag 5+4 stregen kan virkelig blive flot hvis man er dum nok til at blive ved.

følger lige med på sidelinjen og håber på en dejligt update fra dig inden længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.