Opdatering på ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEEEE søde!!!!

Hepper så meget på dig!!!!!!

Tak søde, håber så meget på det!!!!!!

Tror virkelig på det ene æg - vi fik endda billeder med hjem af de to der blev lagt op. Nu sidder jeg og kigger på dem med tåre i øjene - vil bare så gerne have bare et af dem vokser sig store og stærke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

esiuol

Jeg hepper på, at denne gang er lykkens gang, og krydser selvfølgelig fingre for, at der er gevinst

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

esiuol skriver:

Jeg hepper på, at denne gang er lykkens gang, og krydser selvfølgelig fingre for, at der er gevinst

tusind tak!!!!Og hvis jeg ikke husker meget forkert, så må det også snart være din  testdag

Anmeld

10. september 2011

esiuol

Ikke testdag, men inseminationsdag er på mandag - 3 fine æg er klar! Har store forhåbninger om, at det denne gang vil lykkes

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

esiuol skriver:

Ikke testdag, men inseminationsdag er på mandag - 3 fine æg er klar! Har store forhåbninger om, at det denne gang vil lykkes

arh ok, jamen så krydser jeg da bare fingre de næste 16 dage

Anmeld

10. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Tak søde, håber så meget på det!!!!!!

Tror virkelig på det ene æg - vi fik endda billeder med hjem af de to der blev lagt op. Nu sidder jeg og kigger på dem med tåre i øjene - vil bare så gerne have bare et af dem vokser sig store og stærke.

Bare vent, der er 2 streger på vej!!!!

Ville ønske vi havde fået et billede!!!!

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Bare vent, der er 2 streger på vej!!!!

Ville ønske vi havde fået et billede!!!!

Tror nu også der er 2 streger på vej til dig! Synes du lyder lidt usikker, er der sket noget som gør du tvivler?

Billederne er fantastiske, dog tager jeg mig selv i at sammenligne dem med billeder på nettet, for at tjekke om de nu er ok...lidt åndsvagt, da jeg jo overhovedet ikke har kompetencen til at vurdere dem

Anmeld

10. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Tror nu også der er 2 streger på vej til dig! Synes du lyder lidt usikker, er der sket noget som gør du tvivler?

Billederne er fantastiske, dog tager jeg mig selv i at sammenligne dem med billeder på nettet, for at tjekke om de nu er ok...lidt åndsvagt, da jeg jo overhovedet ikke har kompetencen til at vurdere dem

Var så dum at teste... GGGG...

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Var så dum at teste... GGGG...

årh nej søde...men det er jo kun 9 dage siden ÆO for dig, så det kan jo sagtens stadig være. Jeg stopper i hvert fald ikke med at heppe og tro på det for dig.

Anmeld

10. september 2011

Nessie

Så krydses der igen

Håber det lykkes denne gang

Vi fik desværre ingen billeder af vores, ville ellers have været fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.