Opdatering på ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Tror nu også der er 2 streger på vej til dig! Synes du lyder lidt usikker, er der sket noget som gør du tvivler?

Billederne er fantastiske, dog tager jeg mig selv i at sammenligne dem med billeder på nettet, for at tjekke om de nu er ok...lidt åndsvagt, da jeg jo overhovedet ikke har kompetencen til at vurdere dem

Du kan jo ligge dem ind herinde... Så kan vi andre rose billederne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

nielsen80

Nessie skriver:

Så krydses der igen

Håber det lykkes denne gang

Vi fik desværre ingen billeder af vores, ville ellers have været fantastisk

Tak, ja det er faktisk lidt fedt med det billede. Tror det er noget nyt de er begyndt med på klinikken, har ikke fået det før

Men som skrevet til ønskebarn74, har også den ulempe, at man stirre sig lidt blind på det

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Du kan jo ligge dem ind herinde... Så kan vi andre rose billederne...

hahahaha lidt ligesom graviditetstestene - så kan vi vurdere æggene, om de begge bliver til noget, om de måske kan give en graviditet. Vi kunne starte en hel trend Spøg til side - tror ikke jeg kan finde ud af at uploade billeder fra min telefon.

Søde du er velkommen til at ringe, hvis du har brug for det. Er sikker på, at den dumme test ikke er rigtig, og at du står med 2 streger hvis du bare venter 2 dage mere

Anmeld

10. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

hahahaha lidt ligesom graviditetstestene - så kan vi vurdere æggene, om de begge bliver til noget, om de måske kan give en graviditet. Vi kunne starte en hel trend Spøg til side - tror ikke jeg kan finde ud af at uploade billeder fra min telefon.

Søde du er velkommen til at ringe, hvis du har brug for det. Er sikker på, at den dumme test ikke er rigtig, og at du står med 2 streger hvis du bare venter 2 dage mere

Tager det roligt... Vi har jo stadig et friskt forsøg og 11 iglo basser... Så der er da noget at arbejde med...

1000 tak for budet søde...  hvis den stadig er negativ på mandag har du mig i røret...

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Tager det roligt... Vi har jo stadig et friskt forsøg og 11 iglo basser... Så der er da noget at arbejde med...

1000 tak for budet søde...  hvis den stadig er negativ på mandag har du mig i røret...

Du siger bare til, har fri de næste to uger for at give ro til rugningen, så jeg er tilgængelig hele dagen og aften.

Anmeld

10. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Du siger bare til, har fri de næste to uger for at give ro til rugningen, så jeg er tilgængelig hele dagen og aften.

Jeg render også herhjemme, så du ringer bare... Også hvis det bare er for at få en sludder...

Anmeld

10. september 2011

Nessie

nielsen80 skriver:

Tak, ja det er faktisk lidt fedt med det billede. Tror det er noget nyt de er begyndt med på klinikken, har ikke fået det før

Men som skrevet til ønskebarn74, har også den ulempe, at man stirre sig lidt blind på det

Men man kan jo alligevel ikke sige noget ud fra billedet, for der er så mange andre faktorer der spiller ind.
Vi fik lagt to lige godt udviklede æg op, men der kom "kun" et barn (forstå mig ret, vi er fuldt tilfredse ). Lige nu skal de jo bare vælge at sætte sig fast, og så ellers fortsætte den gode udvikling

Anmeld

10. september 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Så fik jeg lagt æg tilbage Et smukt 4 cellet, og et 2 cellet. Ud af de 8 æg jeg fik taget ud, var kun tre befrugtet, og kun 2 kunne bruges til noget, så ingen til fryseren. Jeg tror på dem, jeg har fået lagt op, specielt det 4-cellet, var rigtig godt. Håber så meget, at denne gang er lykken gang for os, og jeg snart kan få titlen som Mor!

Tak for alle de krydset fingre, håber I vil forsætte, så jeg forhåbentlig står med en positiv test om 14 dage.

Hvor skøn en update.. Det vigtigste er sgu bare at man får min et flot op, så pyt med frys..De har i hvert fald ikke ført til noget godt for os.

Hepper så meget på dine to æg og glæder mig til BP-svaret..

Anmeld

10. september 2011

Putomanen

Jeg  på livet løs de næste 14 dage... Skønt at dine æg havde udviklet sig så fint

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

baby84 skriver:

Hvor skøn en update.. Det vigtigste er sgu bare at man får min et flot op, så pyt med frys..De har i hvert fald ikke ført til noget godt for os.

Hepper så meget på dine to æg og glæder mig til BP-svaret..

Tusind tak søde - jeg håber også virkelig denne gang. Kan mærke at jeg tror mere på det end nogensinde før.

Hvordan går det med dig??? Tester du stadig hver dag for at sikre det er sandt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.