Opdatering på ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
39 svar
0 synes godt om
10. september 2011

nielsen80

Så fik jeg lagt æg tilbage Et smukt 4 cellet, og et 2 cellet. Ud af de 8 æg jeg fik taget ud, var kun tre befrugtet, og kun 2 kunne bruges til noget, så ingen til fryseren. Jeg tror på dem, jeg har fået lagt op, specielt det 4-cellet, var rigtig godt. Håber så meget, at denne gang er lykken gang for os, og jeg snart kan få titlen som Mor!

Tak for alle de krydset fingre, håber I vil forsætte, så jeg forhåbentlig står med en positiv test om 14 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Så fik jeg lagt æg tilbage Et smukt 4 cellet, og et 2 cellet. Ud af de 8 æg jeg fik taget ud, var kun tre befrugtet, og kun 2 kunne bruges til noget, så ingen til fryseren. Jeg tror på dem, jeg har fået lagt op, specielt det 4-cellet, var rigtig godt. Håber så meget, at denne gang er lykken gang for os, og jeg snart kan få titlen som Mor!

Tak for alle de krydset fingre, håber I vil forsætte, så jeg forhåbentlig står med en positiv test om 14 dage.

Tillykke søde

Hvor er det dejligt at høre, at du igen er ruger Du ved, at jeg hepper helt vildt Jeg  for, at du skal være mor meget snart

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke søde

Hvor er det dejligt at høre, at du igen er ruger Du ved, at jeg hepper helt vildt Jeg  for, at du skal være mor meget snart

Tusind tak søde, håber du har ret. Har en god fornemmelse, det var som om klinikken troede mere på disse æg end dem sidste gang - måske fordi der ingen fragmenter var. Ville selvfølgelig gerne have, at der havde været nogle til fryseren, men pyt, nu lykkes det jo

Også følger du lige efter, for det er fandme vores tur nu!!!!!

Anmeld

10. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tusind tak søde, håber du har ret. Har en god fornemmelse, det var som om klinikken troede mere på disse æg end dem sidste gang - måske fordi der ingen fragmenter var. Ville selvfølgelig gerne have, at der havde været nogle til fryseren, men pyt, nu lykkes det jo

Også følger du lige efter, for det er fandme vores tur nu!!!!!

Jeg kan godt forstå, at du gerne ville have haft et par stykker til fryseren.. Men... I får slet ikke brug for dem i denne omgang, for det er NU, at du skal være MOR søde Det har jeg bestemt, BASTA!! 

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kan godt forstå, at du gerne ville have haft et par stykker til fryseren.. Men... I får slet ikke brug for dem i denne omgang, for det er NU, at du skal være MOR søde Det har jeg bestemt, BASTA!! 

Jeg vil slet ikke sige dig imod, men dog bestemme, at du så følger lige i halen på mig

Anmeld

10. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Jeg vil slet ikke sige dig imod, men dog bestemme, at du så følger lige i halen på mig

Det håber jeg Det ville være så skønt, hvis vi snart kunne mødes igen med bebser i maven

Anmeld

10. september 2011

Kruse90

ihh hvor er det dejligt at du er blevet ruger igen nu søøde
Jeg krydser og hepper alt hvad der står i min magt
Håber snart du får lov at opleve de to gyldne streger.

kram

Anmeld

10. september 2011

nielsen80

Kruse90 skriver:

ihh hvor er det dejligt at du er blevet ruger igen nu søøde
Jeg krydser og hepper alt hvad der står i min magt
Håber snart du får lov at opleve de to gyldne streger.

kram

Tak søde, vil så gerne gøre dig kunsten efter

Anmeld

10. september 2011

Kruse90

nielsen80 skriver:

Tak søde, vil så gerne gøre dig kunsten efter

Det skal du også nok komme til
Jeg tror på det.
Men krydser alt det jeg kan

Anmeld

10. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

WEEEEEEEE søde!!!!

Hepper så meget på dig!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.