Engangsklude eller vådservietter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

morethanperfect

Maja88 skriver:

har du prøvet hale klude fra apoteket???

Jeps .. Er afprøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Lisbeth85

Jeg bruger mest vådservietter, da det er meget nemmere og lettere at bruge. De der skumklude kan godt være lidt livlige for mig, synes jeg.

Anmeld

9. september 2011

ano14316

Vi er simpelthen så old school at der er blevet købt rigtige vaskeklude hjem i store mængder, som så bliver kogevasket.. 

Vådservietter ville jeg ikke bryde mig om at bruge hjemme, der er jo sæbe i, og så sidder der jo lidt sæbe tilbage, hvilket ikke kan være sundt.. efter min mening.. 

og skumklude er bedst til at blive skrubbet på ryggen af kæresten i badet.. ej jeg synes de er meget hårde ligegyldigt hvilke nogen det er.. 

Så jeg har det bedst med vaskeklude... 

Anmeld

9. september 2011

FruHolm <3

vådservietter her, har en dreng der hader at have lort i bleen så det skal gå stærkt med at blive skiftet så det med at hente vand osv. var for bøvlet , specielt også når han altid har været tung at bære på , og så synes jeg han blev helt rød i numsen med vaskeklude, hvilket jeg på intet tidspunkt har oplevet med vådservietter

Anmeld

9. september 2011

Dorthe1986

Engangs hjemme og når vi er på tur bruger jeg også engangs, der er gjort våde og som jeg så ligger i en pose... har tidligere brugt vådservietter på tur men bryder mig ikke om dem... selvom de er svanemærkede osv er der stadig ting i dem som jeg mener ikkw er nødvendigt

Anmeld

9. september 2011

Rockertand

Vådservietter.

Har aldrig brugt skumvaskeklude, ville ikke engang bruge dem selv, så hvorfor så udsætte mit barn for dem? Mine børn har aldrig fyldt bleer "udover det hele", så derfor har det været nemt at bruge vådservietter, hvis der er lidt mere end normalt, så finder jeg en god gammel stofvaskeklud, men det er meget sjældent nødvendigt.

Anmeld

9. september 2011

Hailiesmom11

RiUL skriver:

Hej piger

Mig og min kæreste venter vores første barn, og vi er blevet lidt uenige i hvad vi skal bruge når baby skal skiftes osv.

Vi har et vennepar der udelukkende kun bruger vådservietter, og det er jeg altså meget imod! Ved godt de er svane og allergimærkede, men alligevel...

Jeg vil gerne bruge engangsklude, og vand. Men min kæreste synes at jeg er helt åndssvag, for det er jo sååå meget lettere at bruge vådservietter. Så mit spørgsmål er; Hvad bruger I? Og hvorfor? Fordele/ulemper

Knus Rikke 40+6 (suuuuuk)

Vi bruger vådservietter til tisse bleer og engangsvaskeklude når der er bummelum i bleen og det virker fint her hos os..

Men jeg tror meget det er en smagssag

Anmeld

9. september 2011

Dansker I Holland

Her bruger vi vådservietter, da det er hyperallergiteste eller hvad det hedder her i Holland

Anmeld

9. september 2011

anmaj

RiUL skriver:

Hej piger

Mig og min kæreste venter vores første barn, og vi er blevet lidt uenige i hvad vi skal bruge når baby skal skiftes osv.

Vi har et vennepar der udelukkende kun bruger vådservietter, og det er jeg altså meget imod! Ved godt de er svane og allergimærkede, men alligevel...

Jeg vil gerne bruge engangsklude, og vand. Men min kæreste synes at jeg er helt åndssvag, for det er jo sååå meget lettere at bruge vådservietter. Så mit spørgsmål er; Hvad bruger I? Og hvorfor? Fordele/ulemper

Knus Rikke 40+6 (suuuuuk)

Vi bruger engangsvaskeklude hjemme, for vi har pusleplads lige ved vores håndvask, så det er så nemt. og vådservietter når vi er nogen steder.

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

Maja88 skriver:

vi bruger engangsklude med vand herhjemme og vådservietter på turen

Det er også det jeg har tænkt mig at gøre. Vådservietter er nemme og pratiske, men skumklude rengøre bare bedre og vasker også bedre ansigt/hår om morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.