Engangsklude eller vådservietter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.399 visninger
38 svar
0 synes godt om
9. september 2011

RiUL

Hej piger

Mig og min kæreste venter vores første barn, og vi er blevet lidt uenige i hvad vi skal bruge når baby skal skiftes osv.

Vi har et vennepar der udelukkende kun bruger vådservietter, og det er jeg altså meget imod! Ved godt de er svane og allergimærkede, men alligevel...

Jeg vil gerne bruge engangsklude, og vand. Men min kæreste synes at jeg er helt åndssvag, for det er jo sååå meget lettere at bruge vådservietter. Så mit spørgsmål er; Hvad bruger I? Og hvorfor? Fordele/ulemper

Knus Rikke 40+6 (suuuuuk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

chriwi

Vi bruger begge dele - syntes ikke altid vådservietter er optimalt når der er virkelig "fyldt".

Christina

www.mmwfoto.dk

Anmeld

9. september 2011

Maja88

vi bruger engangsklude med vand herhjemme og vådservietter på turen

Anmeld

9. september 2011

AndreasMor84

Her bliver det vådservietter hvis vi er ude og skumklude herhjemme. Men vi har også pusleplads lige ved vasken, så det gør det lidt nemmere i forhold til hygiejne med vandet osv.

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Vi bruger engangskulde her hjemme og i dp, når vi er ude har vi vådservietter med.

Vi begynde første på vådservietter da han var over ½ år. eller hvad jeg en pose med engangklude i og så kom de lige under hanen. nogen gang hvis vi skulle køre gjore jeg dem våde enden vi kørte og så i en pose

Anmeld

9. september 2011

HeidiØ

Jeg regner med vi bruger vådservietter så meget som vi kan, da puslebordet er ovenpå hvor der ingen rindende vand er - og jeg tvivler på man "gider" rende ned på badeværelset hver gang fadet skal fyldes  Vi må se om det fungerer, ellers må vi jo gøre det andet!

Vestøv til dig

Anmeld

9. september 2011

RiUL

HeidiØ skriver:

Jeg regner med vi bruger vådservietter så meget som vi kan, da puslebordet er ovenpå hvor der ingen rindende vand er - og jeg tvivler på man "gider" rende ned på badeværelset hver gang fadet skal fyldes  Vi må se om det fungerer, ellers må vi jo gøre det andet!

Vestøv til dig

Ja, det havde jo været lettere hvis man var lige ved vandhanen Men sagde til min kæreste at så kunne han jo bruge vådservietter, og lade mig bruge klude Hehe..

Tusind tak 

Anmeld

9. september 2011

Clisolka

Vi bruge engangsklude herhjemme med vand ved siden af og vådservietter ude. 

Til at starte med brugte vi også vådservietter, men det er langt nemmere med engangsklude hvis der er en stor ble. Jeg har det bedst hvis jeg har vand i nærheden med en stor ble 

Vi prøvede et andet mærke af vådservietter en dag - det eneste der lige var i nærheden en dag vi var ude og handle, og det slog hun ud af. 

Anmeld

9. september 2011

MortilCilas

Jeg bruger vådservietter når jeg er ude, altså med i pusletasken .. jeg brugte engangsklude i starten, og begyndte så på vådservietter, og er nu gået til engangsklude igen. Det er lidt mere besværligt, men er bare en vane, og så er det tusinde gange billigere, når man som mig, kun bruger änglermark, neutral osv

Anmeld

9. september 2011

Laura.

Maja88 skriver:

vi bruger engangsklude med vand herhjemme og vådservietter på turen

Det samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.