Engangsklude eller vådservietter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

HeidiØ

RiUL skriver:

Ja, det havde jo været lettere hvis man var lige ved vandhanen Men sagde til min kæreste at så kunne han jo bruge vådservietter, og lade mig bruge klude Hehe..

Tusind tak 

Ja, hehe - det var nok også en god løsning !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

K&S

Vi bruger skumklude herhjemme og har vådservietter i pusletasken til ture ud af huset

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

RiUL skriver:

Hej piger

Mig og min kæreste venter vores første barn, og vi er blevet lidt uenige i hvad vi skal bruge når baby skal skiftes osv.

Vi har et vennepar der udelukkende kun bruger vådservietter, og det er jeg altså meget imod! Ved godt de er svane og allergimærkede, men alligevel...

Jeg vil gerne bruge engangsklude, og vand. Men min kæreste synes at jeg er helt åndssvag, for det er jo sååå meget lettere at bruge vådservietter. Så mit spørgsmål er; Hvad bruger I? Og hvorfor? Fordele/ulemper

Knus Rikke 40+6 (suuuuuk)

Jeg bruger de store vatrondeller og har altid gjort det. De er bedst mod en sart og rød numse synes jeg. Det er godt nok lidt dyrere end engangskludene, men synes at engangsklude og servietter er alt for hårde mod huden, så dem bruger vi kun hvis vi er ude i byen.

Anmeld

9. september 2011

Bavianis

Maja88 skriver:

vi bruger engangsklude med vand herhjemme og vådservietter på turen

Samme her. Og de billige fra Bilka er dem der er mest hudvenlige. Jeg bruger dem eller dem fra Neutral. Herhjemme kun vand - også i badet.

Anmeld

9. september 2011

*A*

chriwi skriver:

Vi bruger begge dele - syntes ikke altid vådservietter er optimalt når der er virkelig "fyldt".

Christina

www.mmwfoto.dk

Samme her...

Anmeld

9. september 2011

morethanperfect

Vi bruger vådeservietter .. Da jeg syns vaskekludene er meget stive i det, og Oscar fik rød numse af dem da vi brugte dem .. 

Anmeld

9. september 2011

Mette.

RiUL skriver:

Hej piger

Mig og min kæreste venter vores første barn, og vi er blevet lidt uenige i hvad vi skal bruge når baby skal skiftes osv.

Vi har et vennepar der udelukkende kun bruger vådservietter, og det er jeg altså meget imod! Ved godt de er svane og allergimærkede, men alligevel...

Jeg vil gerne bruge engangsklude, og vand. Men min kæreste synes at jeg er helt åndssvag, for det er jo sååå meget lettere at bruge vådservietter. Så mit spørgsmål er; Hvad bruger I? Og hvorfor? Fordele/ulemper

Knus Rikke 40+6 (suuuuuk)

Når vores datter har lavet i bleen, altså ikke når hun kun har tisset, så skyller vi hende under vandhanen. Vi har gjort det siden hun var helt lille, og hun har aldrig haft rød numse, siden vi begyndte med det hver gang.

På den måde undgår vi vi bare tværer det rundt, hvilket jeg synes man gør med både servietter og engangsklude. Når hun bare tisser i bleev bruger vi engangskulde. Vådservietter bruger vi kun når vi er ude.

Anmeld

9. september 2011

Maja88

jeg har gode erfaringer med huggies neutral.....
i badet bruger vi en gang om ugen olie.. grundet eksem

Anmeld

9. september 2011

Maja88

morethanperfect skriver:

Vi bruger vådeservietter .. Da jeg syns vaskekludene er meget stive i det, og Oscar fik rød numse af dem da vi brugte dem .. 

har du prøvet hale klude fra apoteket???

Anmeld

9. september 2011

Sissel

I starten brugte jeg engangsklude men er gået over til udelukkende at bruge vådservietter, da jeg synes de er mere skånsomme mod huden. Synes ebgangskludene er så grove i det. Uanset mærke. Og så ville jeg iøvrigt også helst selv tørres med en vådserviet hvis jeg sku vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.