noname skriver:
Hej mødre.
Ja, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive i overskrift 
Men altså, sagen er den at caroline nu har passeret 13 mdr, er startet i DP og alt går bare derud af.
MEN hun spiser stort set intet til aftensmad
- hvilket faktisk bekymrer mig lidt. (lyder voldsomt, men nogle dage spiser hun mere, andre dage næsten intet) Hun spiser rigtig rigtig godt hver dag i DP, så det er jo veldigt.
Jeg er godt klar over at det kan være trætheden der sætter ind.
Hvornår spiser i aftensmad? hvornår er farmand hjemme?
Jeg ville så gerne at vi kunne spise kl 17.30 men manden er sjældent hjemme før 17.15, og det er uhyre sjældent jeg kan få caroline til at underholde sig selv imens jeg laver mad. Så hun vælger at pive/hyle/pyldre og hænge i mine ben og hun stopper ikke før jeg tar hende op, og så er det ikke nemt at lave mad. Og jeg synes jo ikke hun er gammel nok til at hjælpe + det er heller ikke altid der er noget at hjælpe med
Børn der har andre søskende, forestiller jeg mig at de underholder hinanden så der er nogenlunde fred til at lave mad, men det er måske ikke sådan IRL???
Kom glad og fortæl hvordan i gør, lad mig blive inspireret.
Beklager hvis det blev lidt rodet, jeg håber det gav mening.
NoName
Heejsa ...
Her er der kun mig og min datter da jeg er alene med hende ...
Men vi spiser PRÆCIS kl 18.00 da hun godt kan være en halv time om og spise ... Men når jeg laver maden kommer hun op i sin højstol hen til køkkenbordet så hun kan følge med i hvad jeg laver og hjælp lidt til os hvis hun vil det ... Men Ellers rander hun bare rundt og leger nogen gange hiver hun os i mig hvor jeg siger jamen, mor har ikke tid lige nu så du må vente lidt ... Og ellers finder jeg noget af hende`s lege tøj hun kan lege med i køkkent ... For min datter er heller ikke meget for og lege alene ... Og hun blir 23 måneder ...