Vi er ved at være rigtig gode til at have lavet tingene på forhånd. Eller jeg er. Jeg har altid et kæmpe læs lasagner i fryseren, både kød og grøntsagslasagner til de dage hvor jeg ikke har tid til noget. Ellers har jeg kødboller, millionbøf osv i fryseren. Millionbøf med suppehorn er et kæmpe hit og så kogt broccoli eller blomkål ved siden af og det tager nærmest kun 10 min før alt er færdigt, når millionbøffen er lavet på forhånd. Frej får også varm mad i vuggestuen så nogle dage får han bare en rugbrød. Det er meget forskelligt hvad han spiser til aften, nogle gange rigtig meget og andre gange ingenting. Idag spiste han fx. 2½ tartelet

Og det med underholdningen er svært. De værste dage tyer jeg til Teletubbies på fjerneren. Så har jeg 10 min fred.

Ellers sætter jeg ham på køkkenbordet, vi har sådan et hjørne han kan sidde i og så står jeg foran mens jeg laver det sidste af maden. Resten af dagene hænger han på mig

Men jeg ville ikke tage det så tungt at hun ikke spiser... Nogengange kan jeg også selv æde en halv ko om aftenen og andre gange er jeg bare slet ikke sulten. Og hun mangler jo ikke noget den lille smukke Caroline
Anmeld