Havde jeres nyfødte hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Nu har jeg set 16 and pregnant ret meget, og synes alle deres børn bliver født med hår, gør alle børn det? og gjorde dit barn? vil det være smart at have en babybørste i fødselstasken? 

Sådan så min mus ud da hun kom til verden. Nu er det "faldet af" og hun er lyshåret.
Hun havde kun en mini klat i håret, men gik også 5 dage over tid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Nu har jeg set 16 and pregnant ret meget, og synes alle deres børn bliver født med hår, gør alle børn det? og gjorde dit barn? vil det være smart at have en babybørste i fødselstasken? 

Min datter havde rigtig meget hår, endda hanekam , da hun blev født. Og jeg få konstant at vide: Neej, hvor har hun meget hår. 

Så jeg tror at det mest normale er ikke at have ret meget hår. Uanset hvad får du ikke rigtig brug for børste før du bader dit barn og det gør man som regel tidligst en uge efter fødslen

Anmeld

7. september 2011

Happiness

Min dreng havde en del hår. Og det blev kommenteret MEGET af samtlige jordemødre Så tror ikke det er SÅ almindeligt at de har meget hår på hovedet

Har slet ikke brugt børste til ham, på trods at han er blevet ret langhåret Jeg "aer" det bare fladt. Men går ud fra det snart falder af. Det siger sundhedsplejsken i hvertfald at det plejer at gøre. Men ellers må vi snart ty til en saks, så folk ikke tror han er en pige

Lige et billede af manken :

Anmeld

7. september 2011

Rosa

Jonte havde ganske lidt dun, men der gik 1 år før han rigtigt begyndte at få hår 

Anmeld

7. september 2011

Laulund87

1012lmp skriver:

Nej nej slet ikke.. det første lange stykke tid er håret jo fedtet af blod osv... og det "må" man først vaske ud en 5-7 dage efter fødslen..!

Desuden er deres hår også så fint at det ikke er nødvendigt at redde..

Anmeld

7. september 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Min datter blev født med små krøller
Hun er 2 uger gammel på billedet.

Anmeld

7. september 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Laura havde håret på hovedet, men havde ikke børste med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.