Havde jeres nyfødte hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Elias havde også hår da han blev født, men det tabte han da han var omkring 7 uger og det er først sådan rigtigt på vej tilbage da han blev 10 mdr   men herregud han har da mere hår end hans far 

Utroligt at de simpelthen kan tabe det igen? men lækkert at det kom tilbage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Silas havde også hår, men ikke så meget at vi havde en babybørste med til ham.

okay (o:

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Ej der sidder lidt i håret jo... men fosterfedt er den bedste creame de nogensinde få derfor er det vigtigt at den bliver siddende så længe som overhovedet muligt.

Nå okay (o:

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Min datter er født med hår, hun er 6 mdr og stadig ikke haft en kam igennem håret hihi

Okay, så det er slet ikke nødvendigt? 

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

de to mindste havde hår. Jonas mørkebrunt og en masse af det..og det blev han sådan set ved med.

Sara er født som blondine med krøller så det tog os faktisk lidt over et døgn at se hun havde hår for det var jo klistret til og dækket af en hue.

Hun har stadig blondt hår og slangekrøller over det hele.

:-) Sisse

Okay 

Anmeld

7. september 2011

JeNoVa

Min førstfødte havde meget hår. Af mine tvillinger havde den ene meget hår og den anden ikke så meget. En børste skulle dog ikke være nødvendig.

Her er et billede taget lige efter fødslen af mine tvillinger, hvor du kan se håret. Jeg er lige ved at tude af overvældelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Utroligt at de simpelthen kan tabe det igen? men lækkert at det kom tilbage!

Ja det er lidt sjovt (: 

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Min førstfødte havde meget hår. Af mine tvillinger havde den ene meget hår og den anden ikke så meget. En børste skulle dog ikke være nødvendig.

Her er et billede taget lige efter fødslen af mine tvillinger, hvor du kan se håret. Jeg er lige ved at tude af overvældelse.

Oh hvor er det dog fantastisk det billede! 

Anmeld

7. september 2011

Mka

Anonym skriver:

Okay, så det er slet ikke nødvendigt? 

Dem fra min mødergruppe redder ikke deres børns hår

Anmeld

7. september 2011

Sara.

Min datter Lærke blev født med masser af hår! (billede 1) og klippet første gang da hun var 5 mdr da det gik til skuldrene... Hun har fået redt hår siden hun var 3 mdr ca. Ikke hver dag men ofte.

Nor blev født med lidt hår, men det faldt lidt af igen... (billede 2) Han er nu 1½ og blivet klippet 2 gange, og kun redt hår i den forbindelse.

Til sidst to billeder som viser både Nor og Lærke 3 mdr gamle. (Lærke med hår, Nor med meget lidt hår)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.