Havde jeres nyfødte hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Nu har jeg set 16 and pregnant ret meget, og synes alle deres børn bliver født med hår, gør alle børn det? og gjorde dit barn? vil det være smart at have en babybørste i fødselstasken? 

Jeps, Isabella havde hår på hovedet da hun blev født - lidt mere end jeg havde regnet med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Camillee

Elias havde også hår da han blev født, men det tabte han da han var omkring 7 uger og det er først sådan rigtigt på vej tilbage da han blev 10 mdr   men herregud han har da mere hår end hans far 

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

numsefisk skriver:

Vito havde meget hår og det blev på hovedet.

Dejligt (o: det ser nu sødt ud-

Anmeld

7. september 2011

Janni.

Silas havde også hår, men ikke så meget at vi havde en babybørste med til ham.

Anmeld

7. september 2011

1012lmp

Anonym skriver:

What? så de skal simpelthen være smurt ind i blod i 7 dage? 

Ej der sidder lidt i håret jo... men fosterfedt er den bedste creame de nogensinde få derfor er det vigtigt at den bliver siddende så længe som overhovedet muligt.

Anmeld

7. september 2011

Mka

Min datter er født med hår, hun er 6 mdr og stadig ikke haft en kam igennem håret hihi

Anmeld

7. september 2011

Nemesis

de to mindste havde hår. Jonas mørkebrunt og en masse af det..og det blev han sådan set ved med.

Sara er født som blondine med krøller så det tog os faktisk lidt over et døgn at se hun havde hår for det var jo klistret til og dækket af en hue.

Hun har stadig blondt hår og slangekrøller over det hele.

:-) Sisse

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

W.. skriver:

Min knægt havde mega hår allerede ved fødslen og der er kun kommet mere med tiden ..

Okay, tak for svaret (o:

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Ja, det havde de begge. Mht børste så har jeg aldrig rigtig redt deres hår. Kun da Hjalte havde en masse arp, fik det en ordentlig tur med en tættekam

Okay, mange tak for dit svar (o:

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeps, Isabella havde hår på hovedet da hun blev født - lidt mere end jeg havde regnet med

Haha, okay, hvor sødt! (o:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.