Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg set 16 and pregnant ret meget, og synes alle deres børn bliver født med hår, gør alle børn det? og gjorde dit barn? vil det være smart at have en babybørste i fødselstasken?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mine havde begge hår... ikke en kæmpe manke men hår
1012lmp skriver: mine havde begge hår... ikke en kæmpe manke men hår
Okay, mange tak for svaret! havde du taget en babybørste med i fødselstasken? (o:
Anonym skriver: Nu har jeg set 16 and pregnant ret meget, og synes alle deres børn bliver født med hår, gør alle børn det? og gjorde dit barn? vil det være smart at have en babybørste i fødselstasken?
Min søn havde en smule hår, men det faldt af senere... tror det er de færreste, som lige frem bliver født med en manke hihi
Nej nej slet ikke.. det første lange stykke tid er håret jo fedtet af blod osv... og det "må" man først vaske ud en 5-7 dage efter fødslen..!
Desuden er deres hår også så fint at det ikke er nødvendigt at redde..
Lisbeth85 skriver: Min søn havde en smule hår, men det faldt af senere... tror det er de færreste, som lige frem bliver født med en manke hihi
Ja okay, hihi! tak for svaret (o:
Vito havde meget hår og det blev på hovedet.
http://miniministeren.blogspot.com/
1012lmp skriver: Nej nej slet ikke.. det første lange stykke tid er håret jo fedtet af blod osv... og det "må" man først vaske ud en 5-7 dage efter fødslen..! Desuden er deres hår også så fint at det ikke er nødvendigt at redde..
What? så de skal simpelthen være smurt ind i blod i 7 dage?
Min knægt havde mega hår allerede ved fødslen og der er kun kommet mere med tiden ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128