se lige vores lille skønne dreng! (massiv billedespam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

VNB

Muhmi skriver:

Wuhuuuuuuuuuu hvor er han skøøøøøøøøøøøøn!!!!

Elsker det billede hvor han hiver morfar i skægget

Smukke billeder søde!!!

åååårh 1000 tak søde! 

hihihi ja han er sku en lille bandit sådan at rive morfar i skægget!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

VNB

LouiseVous skriver:

Hold da op nogle gode billeder, Og skøn fyr.. Men billede nr 16 er da helt igennem perfekt!

mange mange tak! 

hihi sjovt - lige præcis det billede har jeg på som baggrundsbillede på min computer! 

Anmeld

8. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

VNB skriver:

mange mange tak! 

hihi sjovt - lige præcis det billede har jeg på som baggrundsbillede på min computer! 

Fedt. Jeg elsker hvor de har fokus på noget andet, men stadig hvor man ka se hvor frække og super skønne de er.. Men dælme en lækker fyr!

Anmeld

8. september 2011

VNB

MissChrista skriver:

Synes det er for SEJT at han ligner ham sådan ;D Han er jo en SUPER skuespiller og virkelig et sejt menneske
Kan godt forstå at hun ikke troede det var din far - du kunne snyde folk med, at du har fået taget billeder med din øjesten sammen med Morgan Freeman!!

ja det er bestemt ikke en dårlig mand at blive sammenlignet med! Jeg elsker de film han er med i! Især i "en verden udenfor" åååh suk den film er sku en klassikker! 

Så jeg kan da kun blive stolt når folk synes han ligner ham 

hehe man ja jeg kan da sikkert god bilde nogle ind at Hr. Freeman lige var frisk nok på en billede serie med min søn sådan en helt tilfældig hverdag i Spanien! hihihihi 

Anmeld

8. september 2011

VNB

LouiseVous skriver:

Fedt. Jeg elsker hvor de har fokus på noget andet, men stadig hvor man ka se hvor frække og super skønne de er.. Men dælme en lækker fyr!

ja det er helt klart der at de fedeste billeder tit opstår! 

og igen mange tak for de søde ord  jeg er også helt skudt i den lille mand! tænk at man kan elske noget så højt 

Anmeld

8. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

Håber i er klar på en omgang billeder - for jeg kan simpelthen slet ikk lade med at vise dem frem!

Vi har været så heldige at få taget nogle amatør-fotograf billeder af vores lille supermand mens vi var på ferie i Spanien her i sidste uge! 

jeg synes bare at de er blevet så gode!!!! 

jeg er især vild med dem af Viktor og min far 

(Og hvis nogen undrer sig over at min far er sort - så er det altså fordi at min far er fra caribien, og adopterede mig da jeg var 2 år gammel)

Ej nogle skønne billeder. Han er da en lækker sag, din søn. Og hvor er det dog nogle dejlige billeder med din far.

Anmeld

8. september 2011

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej nogle skønne billeder. Han er da en lækker sag, din søn. Og hvor er det dog nogle dejlige billeder med din far.

mange tak søde! 

jeg er også bare rigtig rigtig lykkelig over at vi fik dem taget! 

og WOW hvad sker der lige for at du allerede er så langt henne???  hold kæft man der går hurtigt! snart er du moooar! 

Anmeld

8. september 2011

VNB skriver:

mange tak søde! 

jeg er også bare rigtig rigtig lykkelig over at vi fik dem taget! 

og WOW hvad sker der lige for at du allerede er så langt henne???  hold kæft man der går hurtigt! snart er du moooar! 

Ja det er SÅ stort.   Rørende at tænke på, at jeg allerede er så langt. Kan slet ikke vente. 

Anmeld

8. september 2011

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er SÅ stort.   Rørende at tænke på, at jeg allerede er så langt. Kan slet ikke vente. 

kan jeg virkelig godt forstå!!! det blir altså også bare så kæmpe kæmpe kææææmpe stort for jer 

Så FÅR du din længe ventede lækre nytårs cocktail i år!!! 

Anmeld

8. september 2011

VNB skriver:

kan jeg virkelig godt forstå!!! det blir altså også bare så kæmpe kæmpe kææææmpe stort for jer 

Så FÅR du din længe ventede lækre nytårs cocktail i år!!! 

Hehe ja, forhåbentlig lige lidt før  Hehe. Er af en eller anden sær grund sikker på, at baby kommer i Nov. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.