se lige vores lille skønne dreng! (massiv billedespam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

VNB

Aisha skriver:

Mega flotte billeder Og hvor ser din søn dejlig ud

mange mange tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

VNB

mth1987 skriver:

super gode billeder altså og en lækker dreng

rigtig mange tak! 

Anmeld

6. september 2011

VNB

Tullebobs skriver:

Tak for kigget - I ser skønne ud

Og jeg må give dig ret - billede af din søn og din far er det SÅ fint!

velbekomme! og mange tak for de søde ord! 

Anmeld

6. september 2011

VNB

Tina&Martin skriver:

Aj sikke nogle skønne billeder!!!!

Hihi, nu du nævner det, hvordan kom din far på at adoptere dig??? Eller var det fordi din bio far ikke var der, og så scorede han din mor og tog dig med i købet???? Skrev groft, håber du kan forstå min søde humor

mange tak! 

hihi jamen det er helt okay, jeg kan da godt forstå at du undrer dig 

Jeg har aldrig kendt min biologiske far, min mor og ham gik fra hinanden da jeg var spæd. Og så fandt min mor en ny kæreste, som straks tog mig til sig som sit eget barn. Han valgte derfor at adoptere mig  jeg kan slet ikke huske andet end at han altid har været der (hvor meget kan folk huske fra de var 2 år?) og jeg har altid kaldt ham far. ser også mine 2 mindre søskende som hel-søskende (min mor og far fik efterfølgende 2 piger sammen

så for mig ER han min rigtige far 

Anmeld

6. september 2011

VNB

L.J.L skriver:

Pragtfulde billeder af morfar og barnebarn Og så er jeg helt vild med det sidste billede af jer alle 5, synes der sker så meget i billedet, og en masse forskellige følelser   -opstillet og så alligevel ikke.

1000 tak! 

hihi ja hun har fanget meget godt hvad vi alle tænkte lige i det sekundt hvor billedet er taget! 

det var et af de aller sidste billeder som blev taget (ud af en hel dag) og Viktor var vist ved at være pænt træt og klar til at blive puttet 

Anmeld

6. september 2011

B&J

VNB skriver:

1000 1000 tak! 

ja han har virkelig bare de smukkeste blå øjne! Dem får han godt nok tit kommentarer om  og så har han vildt lange øjenvipper!

mon ikk han blir et hit hos pigerne om en 16-17 år??? (selvom vi jo alle ved at han selvfølgelig blir boende hos moar til han er mindt 30! )

hihihihi jo han bliver et stort hit og jo han bliver da hjemme ved mor til han er 30 uden tvivl det gør min søn skam også, hvis jeg skulle bestemme hihihihi

Anmeld

6. september 2011

2babygirls

VNB skriver:

mange tak! 

hihi jamen det er helt okay, jeg kan da godt forstå at du undrer dig 

Jeg har aldrig kendt min biologiske far, min mor og ham gik fra hinanden da jeg var spæd. Og så fandt min mor en ny kæreste, som straks tog mig til sig som sit eget barn. Han valgte derfor at adoptere mig  jeg kan slet ikke huske andet end at han altid har været der (hvor meget kan folk huske fra de var 2 år?) og jeg har altid kaldt ham far. ser også mine 2 mindre søskende som hel-søskende (min mor og far fik efterfølgende 2 piger sammen

så for mig ER han min rigtige far 

Sikke en lykkelig historie!

Anmeld

6. september 2011

Palaja

VNB skriver:

mange mange tak!

ja jeg er total skudt i ham!  tager tit mig selv i at sidde og stirre på ham, mens han bare leger omkring på gulvet. han er virkelig mit et og alt 

Ja det bliver de  Det er skønt, og nu kan man slet ikke forestille sig at der har været et liv uden 

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Skønne billeder

Kan godt lide det sidste billede, det er lidt sjovt

Anmeld

7. september 2011

Gaia

Super gode billeder glæder mig til vi ses igen. Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.