se lige vores lille skønne dreng! (massiv billedespam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

VNB

Palaja skriver:

Rigtigt gode billeder Og en dejlig dreng. Ham kan jeg godt forstå du er vild med 

mange mange tak!

ja jeg er total skudt i ham!  tager tit mig selv i at sidde og stirre på ham, mens han bare leger omkring på gulvet. han er virkelig mit et og alt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

mth1987

super gode billeder altså og en lækker dreng

Anmeld

6. september 2011

Tullebobs

Tak for kigget - I ser skønne ud

Og jeg må give dig ret - billede af din søn og din far er det SÅ fint!

Anmeld

6. september 2011

2babygirls

VNB skriver:

Håber i er klar på en omgang billeder - for jeg kan simpelthen slet ikk lade med at vise dem frem!

Vi har været så heldige at få taget nogle amatør-fotograf billeder af vores lille supermand mens vi var på ferie i Spanien her i sidste uge! 

jeg synes bare at de er blevet så gode!!!! 

jeg er især vild med dem af Viktor og min far 

(Og hvis nogen undrer sig over at min far er sort - så er det altså fordi at min far er fra caribien, og adopterede mig da jeg var 2 år gammel)

Aj sikke nogle skønne billeder!!!!

Hihi, nu du nævner det, hvordan kom din far på at adoptere dig??? Eller var det fordi din bio far ikke var der, og så scorede han din mor og tog dig med i købet???? Skrev groft, håber du kan forstå min søde humor

Anmeld

6. september 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Han er bare så skøn

1000 gange tak! 

Anmeld

6. september 2011

L.J.L

Pragtfulde billeder af morfar og barnebarn Og så er jeg helt vild med det sidste billede af jer alle 5, synes der sker så meget i billedet, og en masse forskellige følelser   -opstillet og så alligevel ikke.

Anmeld

6. september 2011

VNB

Camillas-Copenhagen.com skriver:

DEJLIGE billeder.. ELSKER de ikke er opstillet og viser jer som familie, og ikke den der.. "stå her foran denne grimme baggrund med skyer med flask pålagt smil" det oser af kærlighed og glæde.. smukt 

mange mange tak for de søde ord! 

Ja jeg elsker nemlig også at billederne er naturlige! Fotografen har virkelig fanget stemningen og hvordan vi er som familie til dagligt 

det er mine forældres nabo (de bor i Spanien) der er fritids fotograf, og så kom hun uanmelt på besøg en dag, hvor hun havde kamera med  hun var der hele dagen, og når hun lige mente der var noget som skulle knipses gjorde hun det bare helt af sig selv  

hun blev der fra kl 10 til kl 19 så hun fangede virkelig en hel dag. (har mange flere billeder - men blev nødt til at vælge lidt ud så jeg ikke over-spamede siden her hihi )

Anmeld

6. september 2011

VNB

maria_wt skriver:

Love it <3

(Hvordan har du lavet det der logo)

mange tak! 

logoet er et fotografen har sat på.. så jeg ved det desværre ikke... 

men det er faktisk ret smart - især når man ligger ud på nettet. 

Anmeld

6. september 2011

VNB

B&J skriver:

IHH hvor er han dog virkelig virkelig en dejlig dreng og sikke ØJNE wow altså de skriger som solen de er så flotte.. og sikke nogle rigtige gode billeder

1000 1000 tak! 

ja han har virkelig bare de smukkeste blå øjne! Dem får han godt nok tit kommentarer om  og så har han vildt lange øjenvipper!

mon ikk han blir et hit hos pigerne om en 16-17 år??? (selvom vi jo alle ved at han selvfølgelig blir boende hos moar til han er mindt 30! )

Anmeld

6. september 2011

VNB

ciepige skriver:

Årh, bliver helt rørt. SÅ smukke billeder af jer allesammen! Og nøj hvor har Viktor nogle fantastisk smukke øjne! wauw. 

årh hvor er du sød! 1000 tak for de pæne ord 

og ja - mor her synes jo selvfølgelig at han har de kønneste øjne jeg nogensinde har set 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.