se lige vores lille skønne dreng! (massiv billedespam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

fif

VNB skriver:

ååårh 1000 tak

- ja jeg er også helt forgabt i hans øjne! 

hih kan jeg da godt forstå!! lille charmer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

maria87

VNB skriver:

Håber i er klar på en omgang billeder - for jeg kan simpelthen slet ikk lade med at vise dem frem!

Vi har været så heldige at få taget nogle amatør-fotograf billeder af vores lille supermand mens vi var på ferie i Spanien her i sidste uge! 

jeg synes bare at de er blevet så gode!!!! 

jeg er især vild med dem af Viktor og min far 

(Og hvis nogen undrer sig over at min far er sort - så er det altså fordi at min far er fra caribien, og adopterede mig da jeg var 2 år gammel)

sikke nogle gode billeder, og blev helt rørt over at høre din far har adopteret dig... tror det er første gang jeg har hørt at det ikke er en dansker som har adopteret en indvandre...

super søde billeder  

Anmeld

17. oktober 2011

VNB

maria87 skriver:

sikke nogle gode billeder, og blev helt rørt over at høre din far har adopteret dig... tror det er første gang jeg har hørt at det ikke er en dansker som har adopteret en indvandre...

super søde billeder  

ja det var rigtig sødt af ham  han mødte min mor, som havde mig fra sit tidligere ægteskab, og da jeg ikke så min bio far, trådte han fuldt ind i rollen som far for mig  han så mig så meget som sit eget barn at han mente jeg skulle stå i papirerne som hans datter  og så blev ham og min mor enige om at han skulle adobtere mig. 

jeg har altid kaldt ham far, og jeg ser selv på det som at han ER min helt rigtige far - for det er han jo! kan jo intet andet huske end at han altid har været der. 

Anmeld

17. oktober 2011

maria87

VNB skriver:

ja det var rigtig sødt af ham  han mødte min mor, som havde mig fra sit tidligere ægteskab, og da jeg ikke så min bio far, trådte han fuldt ind i rollen som far for mig  han så mig så meget som sit eget barn at han mente jeg skulle stå i papirerne som hans datter  og så blev ham og min mor enige om at han skulle adobtere mig. 

jeg har altid kaldt ham far, og jeg ser selv på det som at han ER min helt rigtige far - for det er han jo! kan jo intet andet huske end at han altid har været der. 

det er bare fantastisk 

Anmeld

17. oktober 2011

bullerbassen

VNB skriver:

Håber i er klar på en omgang billeder - for jeg kan simpelthen slet ikk lade med at vise dem frem!

Vi har været så heldige at få taget nogle amatør-fotograf billeder af vores lille supermand mens vi var på ferie i Spanien her i sidste uge! 

jeg synes bare at de er blevet så gode!!!! 

jeg er især vild med dem af Viktor og min far 

(Og hvis nogen undrer sig over at min far er sort - så er det altså fordi at min far er fra caribien, og adopterede mig da jeg var 2 år gammel)

Ej nogle skønne billeder.

Kan godt forstå du er vild med dem

Anmeld

17. oktober 2011

VNB

bullerbassen skriver:

Ej nogle skønne billeder.

Kan godt forstå du er vild med dem

mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.