Har brug for jeres krydset fingre og babystøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Det bliver så godt

Jeg tror jeg slår dig i store maver lige nu - er totalt oppustet af hormonerne, ligner faktisk jeg er i 5. måned

Er overstimuleret og får hjertemagnyl så stokkene heler LANGSOMT efter de er blevet sablet for æg...  Så kan du sige 7-8md henne her... Kan ikke passe mit tøj....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Tak søde

Jamen det gik ok, der skulle i hvert fald være 8 follikler, som bliver til noget også en tre små tvivlsomme. ÆU er på torsdag, og med forhåbentlig ÆO lørdag. Så det kommer meget tæt på nu. Håber bare sådan det er vores tur.......også din lige efter

Hvor er det bare godt de skal ud!!!!! Hepper så meget på at proteinerne også hjælper dig!!!!!

PS. har en god mavefornemmelse med rugningen her... Tror sgu det er min tur...  ...

Anmeld

6. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Hvor er det bare godt de skal ud!!!!! Hepper så meget på at proteinerne også hjælper dig!!!!!

PS. har en god mavefornemmelse med rugningen her... Tror sgu det er min tur...  ...

Uh jeg håber også at proteiner og motion har hjulpet. I hvert fald var min slimhinde meget tyk allerede i mandag(håber ikke for tyk, hvis det er muligt). Nu skal æggene bare være fine 4-cellet uden fragmenter, ja de skal så! Glæder mig til at få spændingen forløst.

for din fornemmelse, tror tit det er den vigtigste indikator. Jeg håber det er jeres tur, det er i hvert fald fortjent. Og selvom vi ikke siger det højt, går jeg jo med et hemmeligt ønske om tvillinger til dig

Anmeld

6. september 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Uh jeg håber også at proteiner og motion har hjulpet. I hvert fald var min slimhinde meget tyk allerede i mandag(håber ikke for tyk, hvis det er muligt). Nu skal æggene bare være fine 4-cellet uden fragmenter, ja de skal så! Glæder mig til at få spændingen forløst.

for din fornemmelse, tror tit det er den vigtigste indikator. Jeg håber det er jeres tur, det er i hvert fald fortjent. Og selvom vi ikke siger det højt, går jeg jo med et hemmeligt ønske om tvillinger til dig

Jeg har haft ret alle gange jeg har troet det, har jeg stået med en positiv test...  

Og tager to med, men helst kun en, når nu jeg har mistet så mange... Tror ikke min krop vil det...

Anmeld

6. september 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Jeg har haft ret alle gange jeg har troet det, har jeg stået med en positiv test...  

Og tager to med, men helst kun en, når nu jeg har mistet så mange... Tror ikke min krop vil det...

Kan jeg godt forstå. Krydser fingre for en perfekt graviditet til dig søde.

Anmeld

6. september 2011

B&J

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

6. september 2011

nielsen80

B&J skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer

tusind tak, det varmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.